Milyen egy driftautó?
Ami lényegi különbség, az utcai autókhoz képest az a motor teljesítménye, a sokkal nagyobb kormányállásszög és a felkeményített futómű és a diffi.
Driftnél az erőből sosem elég, így nem ritkák az 500 lóerő fölötti driftautók.
A versenygépeknél a kasztni ki van könnyítve és a felesleges sallang ki van belőle pakolva.
A futóműve "ültetett" és kemény. Itt nem szempont a kényelem, és ezek csak egy fix sima zárt pályán mennek, így lehet durvább a keményítés, mint pl a rally autóknál.
A kormányzott kerekek állásszöge jóval nagyobb, mint az utcai autóké, ez a képeken/videókon szépen látszik is.
VW Golf mint driftautó :D Haha. A driftelés lényege, hogy a kanyarban a hátsó kerekek tolják előre a kocsit, és nem az elsők húzzák. Golf elsőkerekes (néhány vátlozat összkerekes), így soha nem lesz driftautó, hacsak nem rakják rá egy kasztnit egy másik autóra, de az már nyílván nem Golf.
Egyébként nem kell feltétlen hűde erősnek lennie, a sofőrnek kell ismernie a technikáját meg az autót. Ladával is lehet, de az amatőrök között ősöreg BMW-k a legnépszerűbbek, azok sincsennek meg mind 200 lóerősek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!