Hogyan lehet kitapasztalni egy autó max kanyarvételi sebességét anélkül hogy az árokban találjam magamat?
Figyelt kérdés
2013. aug. 23. 10:58
1/12 anonim válasza:
ugyan abban a kanyarban, mész adott sebességgel, és ha sikerül, akkor mindig pár km/h-val nagyobb sebességet választasz. Aztán úgy is érzed hogy már nem sok kell és árok, és az lesz a te sebességed
2/12 anonim válasza:
Versenypályán a kanyarok külső ívén bukótér szokott lenni, közúton meg nem játszunk ilyet :P
3/12 A kérdező kommentje:
De közúton is jó tudni hogy mennyivel lehet beszedni. Egyszer csak elkezd kifele sodródni?
2013. aug. 23. 14:51
4/12 anonim válasza:
Ahol nincs külön kitáblázva, ott az adott útra érvényes megengedett sebességgel kényelmesen be tudsz fordulni. Ahol nem, azt meg előre kitáblázzák.
5/12 anonim válasza:
na ne, van jó pár olyan kanyar, ami lakott területen kívülre esik, nincs külön táblázás, 90-el lehet menni. Ha én ott 90-el megyek, akkor nem érek oda, ahova indultam, van olyan, hogy vissza kell lassítani 60 környékére, nemhogy 90-el bevenni.
6/12 anonim válasza:
Pedig de, az összes olyan ívet ki kell tábláznia az út kezelőjének, ahol nem lehet befordulni az útra engedélyezett sebességgel. Ezek előtt szokott kint lenni a veszélyes útkanyarulat előjelző tábla.
7/12 A kérdező kommentje:
csak általában a kitáblázott sebesség 1,5 szeresével teljesen biztonságosan belehet venni a kanyart. Minden autónak más a tapadása, útfekvése, nem lehet egy számmal megállípítani.
2013. aug. 23. 17:21
8/12 anonim válasza:
Sokat be lehet. Azért is írtam közúton, hogy ilyennel nem játszunk, mert az lehet, hogy 70 helyett be tudod venni 120-szal és lábon is marad az autó, viszont lehet, hogy a többi körülmény meg olyan, hogy vagy a kék fényben vagy a lánglovagokon fogunk viszont látni...
9/12 A kérdező kommentje:
és ha valaki eltűlözza "csak" megcsúszhat, vagy fel is borulhat? Felborulás ugye csak akkor van, ha valami kányú vagy valami megdobja?
2013. aug. 23. 17:44
10/12 anonim válasza:
Nem kell borulni sem, elég ha a külső íven kerékpár út vagy járda halad, már kész a baj. Ha van árok vagy az autó hátsókerék hajtásos akkor előfordulhat olyan meg/kicsúszás, hogy annak borulás a vége.
De nem is ez a gő gond, hogy te tetőreqrod a saját kocsid. Ha megcsúszik a hátulja, rossz felé tekersz a kormányon akkor befordulhatsz a szembejövő elé, aki tisztességesen telibever majd, vagy épp úgy rántja el, hogy egy fát vagy a mögötted jövőt találja el...
Elég olcsón van már a pályákon napi bérlet ott szórakozz ezzel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!