Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw e46-ból melyik benzines...

Bmw e46-ból melyik benzines motorral szerelt autót érdemes megvenni? Illetve dieselből is melyiket?

Figyelt kérdés
legstrapabíróbb meg hasonló szempontokból ?
2013. szept. 8. 10:13
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
40%
strapabíróságban a benzin facelift előtti motorok a legjobbak (M-es kód, nem N). Dízelből a 318d elég fapad de nem tudok róla hogy bajos lenne, a 20dből a 150 lovas kényesebb kicsit, a 330d meg szerintem túl nagy motor, és annyira nem bestbuy, bár nyomatéka az van rendesen. Ezeknél kifejezetten nincs rossz motor.
2013. szept. 8. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

A BMW általában nagyon jó benzinmotorokat gyárt. De főleg a soros hathengeresek a legjobbak. A 320i-t és a 325i-t ajánlom.

De a 320d is nagyon strapabiró.

2013. szept. 8. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Mennyi rá a keret? Mennyi az a fogyasztás, ami beleférne? Milyen évjáratú kellene? Kb. mennyi km-el kellene? Mennyi km lenne megtéve vele évente? Hol lenne megvéve?
2013. szept. 8. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Ausztria vagy Németorszàg. 320d-t akartam de mindenki azt mondja hogy àltalàban mindegyikbe benne van a 3-4 szàzezer km er. 136 lovasat ajànlottàk hogy az jobb. Utànna 320i-t néztem 150 lovasat arra azt mondtàk h a diesel elveri és sokat is eszik. Szóval nemtudom. Évi 20 ezer km. Kevés autópàlyàval.
2013. szept. 8. 14:36
 5/11 A kérdező kommentje:
Évj. 99-03 ig max 1,5 millióig
2013. szept. 8. 14:38
 6/11 anonim ***** válasza:

Elkövetnéd a legtöbb baklövést egyszerre.

Németországból, vagy Ausztriából költséges és rizikós autót beszerezni. Igen, sok km, tekergetik már ők is az órát (nem nagy cucc), a benzinesekkel és a dízelekkel is sokkal többet mennek átlagban, mint mi. Ők is akkor viszik szervizbe, ha az elő van írva, vagy ha valami baja van. Ők se naponta mossák az autókat és a műszerfalat, de a sok km után már sok baj is jöhet. A másik hiba, 1.5 millióért bmw e46... Facelifteset vennék, a kései szériákból, mert már kiforrottabbak, és hát minnél újabb az autó, annál jobb. Kevesebb km is van egy 2004-2006-osban, mint egy 12-13 évesben, kevesebb eséllyel volt összetörve, még szép a belső és a külső. De azokból a jobbak simán 1.5 millió felett mozognak. Azokra inkább nem is hallgatnék, hogy csak a régi motorok voltak a jók, mert ez nem igaz.

Úgy nem érdemes venni, hogy neccesen fér bele a keretbe.

Rengeteg klassz kocsi van 1.5 millióért, amik már egészen jól beleférnek.

Passat nem lenne jobb? Egy jó 1.9 pdtdi, vagy tdi motoros keveset fogyaszt, nyomatékos és kivisz a világból. Vagy ha kisebb autó is elég, akkor egy nagyon jó állapotú 1.6-os Golf 4-et vennék ennyiért, ami gyors, megbízható és jól fogyaszt. Vagy egy jó oktáviát, szintén dízelesbe, vagy egy kicsivel nagyobb presztízsű Superb-et, amiből igazi úrként szállhatsz ki. De tudnék még sorolni ötleteket estig.

2013. szept. 8. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Különben, igazán jó állagú 99-03 közöttiek sincsenek 1,5 millióig se itthon, se külföldön (legfeljebb Angliában, vagy Írben, jobbos kivitelben). Ami 800 e-1 millióig terjedő sávban van, az mind roncs, esetleg jól kitakarítva. 1.5 millió felett kezdődnek az életrevalóak.

Egy VW-ből meg azért ennyiért már egy 5 évvel fiatalabbat is meg lehet venni simán.

2013. szept. 8. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Miért nem veszel inkább Honda Civic 1.6 VTI "varrógépmotor" autót, az értelmileg megrekedt boyracerek körében istenként imádott tárgy. 6000rpm fordulatig átlagos 1.6-os autó, mint pl. egy 1.6-os Astra, de 6000 fordulat felett átcsusszan egy pöcök a nagyobb szelepemeléshez, dől az égéstérbe az üzemanyag (és az olaj) és a nagy fordulatszámból eredően 160 lóerőt szabadít a kerekekre, olyan 8.1 < sec-es gyorsulást produkálva. Annyi hátránya lehet, hogy ezeknek jól kinyomták már majdnem mindnek a szemét, ráadásul szinte az összeset ripityára törték már, van, amelyiket többször is. De ha találsz egy jót és kíméltet, akkor te is keménykedhetsz a többi autóssal és vonyíttathatod a motorját majdnem 8ezres fordulaton, amíg persze fel nem csavarodsz vele egy fára, mint ahogy azt egy 'rendes' Honda tulajnak illik.
2013. szept. 8. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

"Különben, igazán jó állagú 99-03 közöttiek sincsenek 1,5 millióig se itthon, se külföldön"

1 éve vettem 1,2ért a facelift előtti (azok olcsóbbak) 318i-t. semmi baja nem volt pár korából eredő dolgon kívül. a legnagyobb gond az volt hogy 2 szimmering eresztette az olajat, mert el voltak öregedve. ezenkívül stabi pálca (magyar utak...), termosztát (diag szerint már nyitási gondjai voltak), meg 1-2 pici dolog. fényezés se volt friss, de rohadni nem rohad sehol. elektronika teljesen pöpec.

2013. szept. 9. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Előző: van aki a 800e forintos romokat is jó állapotúnak hiszi és megveszi. Ellenben a hozzáértők szerint úgy másfél milla a határ. Ott már szimeringeket se kell cserélni.
2013. szept. 11. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!