Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dízel vagy Benzin napi 80km-re...

Dízel vagy Benzin napi 80km-re? Illetve hány szelepes, stb?

Figyelt kérdés
2013. szept. 22. 10:30
 1/10 Dörmögő ***** válasza:
Illetve mennyi a pénzed rá?
2013. szept. 22. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
500e
2013. szept. 22. 10:35
 3/10 Dörmögő ***** válasza:

Dieselből az 1.9TDI-ket meg az opelekben lévő 1.7 Isuzu dieseleket.

Ennyi pénzért Audi80 1.9 TDI, vagy B vectra 1.7 TD. Ezeket a dieseleket tudom ajánlani.

Én ennyi kilóméterre dieselt vennék. Ha benzinest is néznék akkor talán egy F astrát néznék 1.6-os 8 szelepes motorral.

2013. szept. 22. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
0%

Ennyi kilométernél már lehet hogy megérné a dízel 16 szelepes, de ha ennyid van rá, csak viszonylag öreg autót tudsz venni. Abból meg inkább benzinest, hogy ne érjen váratlan meglepetés!

Pl egy kettős tömegű lendkerék csere máris kapásból az autó értékének a fele pluszban. És ezt nem azért kell cserélni, mert rossz autót vennél, vagy mert előtted rosszul használták volna az autót, hanem mert kopó/fogyó eszköz, amit időnként cserélni kell. Ha pedig valami az üzemanyagrendszerben bedöglik, az az autó értékének a másik fele. Máris 1 milliónál tartasz és egy 15-16 éves autód van ennyiért.

2013. szept. 22. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 Dörmögő ***** válasza:
Audiban amelyik nem PD elemes abban tudtommal nincsen kettős tömegű lendkerék, az 1.7-es isuzu dieselben meg szintúgy nincsen. Arról nem is beszélve hogy pont az az előnye ezeknek a dieseleknek hogy idősek, és akármelyik bontóban is kapsz hozzá alkatrészeket viszonylag olcsón. Üzemanyagrendszerben az adagoló a legpénzesebb dolog, az 1.7 TD-hez használtan 50-ért is lehet kapni adagolót, de ezek a dieselek nem nagyon szoktak megállni adagoló hiba miatt. Nem véletlenül ezeket ajánlottam. Például a B vectrában a 2.0-ás dieselt nem mertem volna ajánlani mert az valóban szokott adagoló gondokkal küzdeni, aminek a rendbehozatala kb 170 000 forint.
2013. szept. 22. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Nekem úgy rémlik, mintha a 110 lovas TDI-ben lenne.
2013. szept. 22. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
jaja a 90esben nincs
2013. szept. 22. 14:47
 8/10 anonim ***** válasza:

"Audiban amelyik nem PD elemes abban tudtommal nincsen kettős tömegű lendkerék, az 1.7-es isuzu dieselben meg szintúgy nincsen."


Az Audit nem ismerem, viszont van egy 1.7-es Isuzu dízeles Astrám. Most kezd elfáradni a kettős tömegű, Kezdhetek gyűjteni rá. Úgyhogy igen is van benne!


Egyszer csak kíváncsiságból utánnéztem mennyibe kerül hozzá egy vadi új gyári nagy nyomású szivattyú. Hát dobtam egy hátast! 600.000Ft. Igaz bontottan van 50.000-ért is.


Amúgy az "1.7-es Isuzu dízel" sem egyetlen motort takar. Én kapásból tudok három-négyféle motorkódút. A lökettérfogat azonos, meg talán a blokk is de a körítésben voltak módosítások. Pl kezdetben még turbó sem volt rajta, sima szívó dízel volt.

2013. szept. 22. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Isuzu dízelként általában az öreg 60lovas 1.7 szívódízelt és a 84 lovas turbódízelt szokták emlegetni. Az 1.7CDTI ugyanúgy Isuzu, csak már kicsit modernebb teknolodzsi :)
2013. szept. 22. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Dörmögő ***** válasza:
500 ezret adott meg vételi összegnek, ezért a pénzért 1.7 TD B vectrát ajánlottam, abban nincs kettős tömegű lendkerék. Bocs ha valamit félreérthetően fogalmaztam.☺
2013. szept. 22. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!