Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 316i és 318i között mi a...

BMW 316i és 318i között mi a különbség?

Figyelt kérdés
1998-2000-es benzinesekre gondolok, ilyen autó vásárlásába gondolkodok most

2013. szept. 25. 21:47
1 2
 1/19 petizacc ***** válasza:
4%
Az egyik 1.6-os a másik 1.8-as.
2013. szept. 25. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
20%
200 köbcenti.
2013. szept. 25. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
4%

Illetve az 1.8-as 6 hengeres, a másik 4...

Az 1.8 erősebb!

2013. szept. 25. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
65%
Mindkettő 4 hengeres és ha E46-ról van szó, akkor mindkettő 1895 köbcentis. Valszeg valami szoftveres eltérés miatt erősebb az egyik 13 lóval.
2013. szept. 25. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
41%
Így van mindkettő 1,9 -es 4 hengeres motor. A 318 nyomatékosabb erősebb.
2013. szept. 26. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
44%
Szerintem felejtsd el, vagy legalább gondold még meg. Prémium autó, sőt koros prémium autó, emiatt tudom közhelyes de magas költségei lesznek. Ilyen korú autót csak sok kilométerrel kapsz, jellemzően biztos, hogy 300e km felett, mindegy, mit mutat az óra. Hiába benzines, 300e km felett kéne egy vezérléscsere, ha nyugodtan akarsz aludni, azaz inkább közlekedni, ami kb. 150-200e ft alsó hangon,mert lános és akkor már vízpumpa csere sem árt, generátort is lehet, hogy fel kell újíttatni és még ami előjöhet. Hiába mondják, ezeket nem valószínű, hogy cseréltek rajta, sokszor ezért is adják el őket, hogy a következő tulaj nyúljon a zsebébe mélyen. Fékek 4x25e, azaz alsó hangon 100e ft. Nyilván nem új, vagy jó állapotú gumikkal fogják adni, mert azt inkább külön elpasszolják és rosszabbal adják el. Akkor egy 16 colos gumi, ami már elfogadható minőség, az 20e ft, ebből 4, az 80e, kell téli-nyári, 160e ft. Míg egy átlagos autóra a 15 colos sokkal olcsóbb, 15-ért már vannak jó 15 colos gumik. Mivel 14-16 éves lesz az autó, ezért a karosszériát is rendbe kell rakatni átnézetni, ha nem akarod, hogy akár 1 év alatt elkezdjen varasodni rajta a rozsda, ami simán lehet 100e ft. Ürgvédelem akkor már kötelező és alvázvédelem is, ez 50e + 20e ft körül van, a simán befújjuk rücsivel megoldás felejtős, csak konzerváljuk vele a rozsdát, alámegy télen a sós latyak, aminek az eredménye a még gyorsabb pusztulás. Nem elhanyagolható tényező, hogy a korai 316i és 318i típusok még viszonylag gyengék. A kései 318i-k lettek 2 literesek és 143 lóerősek, az a minimum egy ilyen BMWhez, azzal a motorral már sportosak, de ezek meg nem a '98-as és 2000-es évjáratok árában vannak, hanem minimum fél millával fölöttük, a jobb állapotúak meg még 1 millával többe kerülhetnek. Hálátlan szerep, amikor az ember tapasztalatból megmondja, hogy mi a valóság, de nem tudok mást írni. Ha van rá pluszban 1 millió, kellő elhivatottság, az autó szeretete, akkor érdemes beruházni rá, mert olyankor az ember nem bánja a ráköltött pénzt. De egyébként inkább egy átlagosabb családi autót javasolnék, nem Mercit, nem Audit és nem BMWt. Például hasonló korból az Astra G is pofás autó, arra is kell használtan költeni, de amennyiért megveszed a BMWt, azt annyiből meg tudod venni plusz tökéletesen rendbe tudod rakatni, vagy vehetsz abból az árból egy sokkal fiatalabb autót. Vagy Focust, aminek irtó jó, sportos a futóműve, élvezet lesz vezetni. De van még nagyon sok más autó, ami jó, jól is néz ki, mégsem pérmium árban van.
2013. szept. 26. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:

Attól függ, melyik, az E36 316i az 1.596köbcenti, 99 ló, 150 Nm; A 318i 1,796köbcenti, 113 ló, 168Nm.

Az E46 316i 1895cm3/105hp/165Nm, vagy 1796cm3/115hp/175Nm. Az E46 318i 1895cm3/118hp/180NM.

A faceliftes E46 318i 1995cm3/143hp/200Nm, vagy a ci 150hp.


Forrás:

E36

[link]

E46:

[link]


Az előzővel teljes mértékben egyetértek.

2013. szept. 26. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
57%

E46 318

vezérműlánc készlet: 61000

vízpumpa: 20000

4 féktárcsa: 40000

fékbetétek: 28000


Gumi akkor is kell ha G Astrát vesz, arra is ugyamaz a 16-os gumi megy. Azért a kis benzines BMW nem az a réteg vetted, mint mondjuk a 320d-ket, így elképzelhető, hogy nincs bennük csillió km - legalábbis a dízelekhez képest. Azt meg nem akarom elhinni, hogy ha valaki vesz egy E46-ot akkor élből alváz és üregvédelemmel kell kezdeni,ha ennél kell akkor ugyanúgy a többinél is, a Focus és a G Astra is ugyanúgy fog rózsásodni az élek alatt.. Persze prémium autó a BMW, de a 316i 318i eléggé low cost modell náluk is.

2013. szept. 26. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
60%

"Gumi akkor is kell ha G Astrát vesz, arra is ugyamaz a 16-os gumi megy."

Nem, az Astra G-re 15 colos megy.

60 ezerért már viszonylag elfogadható kategóriájú utángyártott van. Van gagyibb is még olcsóbban, de aki azt bele meri tetetni az autójába, az nem akarja megtartani már sokáig. Munkadíjat is számoljunk a tételekre.

A többit is drágállom, dehát akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is.

A gond hogy egyeseknek még majomra is alig van és akkor még adjátok is alá a lovat. Ha nem költ rá, nem tud, vagy nem akar, akkor talán ha egy évig húzza majd az autóval utána megy a használtpiacra. Az akkori vevők meg majd sopánkodnak, hogy a magyarok mennyire elhanyagolják az autót: hát ezért.


De reméljük, hogy gazdag, de akkor meg miért 14 éveset akar venni? Lehet, hogy képben van?


"Azért a kis benzines BMW-t nem az a réteg vette, mint mondjuk a 320d-ket, így elképzelhető, hogy nincs bennük csillió km" Csillió valóban nem, mert olyan nincs. De körülbelül 3-400 000 km biztosan, az évi 22-33 000 km. Ennyi idősen ez a reális még egy benzinestől is. Kiváltképp akkor ha külföldről hozza, arrafelé sokat mennek.


"Azt meg nem akarom elhinni, hogy ha valaki vesz egy E46-ot akkor élből alváz és üregvédelemmel kell kezdeni,ha ennél kell akkor ugyanúgy a többinél is, a Focus és a G Astra is ugyanúgy fog rózsásodni az élek alatt."

Igen, az Astra G vásárló is jobb, ha alvázvédelemmel és üregvédelemmel kezdi és bizony kezdik is sokan. Nem olcsó, de nem is olyan drága, megéri.


"Persze prémium autó a BMW, de a 316i 318i eléggé low cost modell náluk is."

Az 1-es sorozat lenne a low cost. Újnnan talán 1 millióval, vagy még annyival sem volt olcsóbb egy faceliftes 318i, mint egy 320i. A 320d meg kifejezetten nem a legolcsóbb volt. De ha ennyire low cost, akkor akár lehetne újat is venni, nemigaz?:

[link]

2013. szept. 26. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
60%

"Gumi akkor is kell ha G Astrát vesz, arra is ugyamaz a 16-os gumi megy."

Nem, az Astra G-re 15 colos megy.

Vezérműlánc készlet, 60 ezerért már viszonylag elfogadható kategóriájú utángyártott van. Van gagyibb is még olcsóbban, de aki azt bele meri tetetni az autójába, az nem akarja megtartani már sokáig. Munkadíjat is számoljunk a tételekre.

A többi alkatrészt is drágállom, dehát akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is.

A gond hogy egyeseknek még majomra is alig van és akkor még adjátok is alá a lovat. Ha nem költ rá, nem tud, vagy nem akar, akkor talán ha egy évig húzza majd az autóval utána megy a használtpiacra. Az akkori vevők meg majd sopánkodnak, hogy a magyarok mennyire elhanyagolják az autót: hát ezért.


De reméljük, hogy gazdag, de akkor meg miért 14 éveset akar venni? Lehet, hogy képben van?


"Azért a kis benzines BMW-t nem az a réteg vette, mint mondjuk a 320d-ket, így elképzelhető, hogy nincs bennük csillió km" Csillió valóban nem, mert olyan nincs. De körülbelül 3-400 000 km biztosan, az évi 22-33 000 km. Ennyi idősen ez a reális még egy benzinestől is. Kiváltképp akkor ha külföldről hozza, arrafelé sokat mennek.


"Azt meg nem akarom elhinni, hogy ha valaki vesz egy E46-ot akkor élből alváz és üregvédelemmel kell kezdeni,ha ennél kell akkor ugyanúgy a többinél is, a Focus és a G Astra is ugyanúgy fog rózsásodni az élek alatt."

Igen, az Astra G vásárló is jobb, ha alvázvédelemmel és üregvédelemmel kezdi és bizony kezdik is sokan. Nem olcsó, de nem is olyan drága, megéri.


"Persze prémium autó a BMW, de a 316i 318i eléggé low cost modell náluk is."

Az 1-es sorozat lenne a low cost. Újnnan talán 1 millióval, vagy még annyival sem volt olcsóbb egy faceliftes 318i, mint egy 320i. A 320d meg kifejezetten nem a legolcsóbb volt. De ha ennyire low cost, akkor akár lehetne újat is venni, nemigaz?:

[link]

2013. szept. 26. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!