Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autóba mik az 'olcsóbb' belső...

Autóba mik az 'olcsóbb' belső tuningok?

Figyelt kérdés
Valahogy sosem érdekelt a külső tuning, hogy ilyen spoiler, olyan spoiler, neon az aljára stb... mindig is a motor, és a teljesítmény érdekelt. Leghatásosabb az új motor, és erős vagy erősebb turbó beszerelés. De mi van még, ami kicsit olcsóbb, de mégis valami érezhető fejlődést ér el? Csiptuning? És most vegyünk példának egy régebbi JÓ autót, például egy 190-es Mercedest.

2013. okt. 19. 21:56
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
amúgy aki szereti a 190-es mercit (én rohadtul imádom), az nézze meg ezt, nagyon brutál :D http://www.youtube.com/watch?v=rU9mQ7z5JVQ
2013. okt. 19. 22:00
 2/11 anonim ***** válasza:

a 190-es merci és a teljesítmény nem igazán fér össze, mert annál még egy 1.3-as swift is jobban megy, ráadásul a fugómű is inkább kényelmes hajósra van hangolva, mintsem száguldozásra. teljesítményt ne ilyen jellegű autóban keress, mondjuk egy W124-es E500-ban már találsz gazdagon erőt, de a azt meg nem kell tuningolni...

chiptuning igazából csak a turbómotorokban hatásos, legyen az akár dízel akár benzines...

olcsó turbódízelt sokat találsz, de azokban meg nincs még túl nagy teljesítmény, a korai turbóbenzinesek meg már szét vannak gyilkolva, mint pl fiat punto gt

2013. okt. 19. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
S 190-es Merciben mit akarsz chiptuningolni? :D Szegény autón a legkomolyabb elektronika a klíma (vagy az elektromos napfénytető ha van rajta), annak meg minek átírni a vezérlését? Ha végtelenül sok pénzed van, lehet áttervezni a bütykös tengelyt, komolyabb olajra és adalékra váltani, satöbbi. De te eleve úgy kezdted, hogy mi az olcsó. A legolcsóbb egy ilyen esetben valószínűleg a gyárihoz közeli állapotra való törekvés. Egy motor 20 év alatt az eredeti teljesítményének az 20-30%-át is elvesztheti a kompressziócsökkenés és kopások miatt. Ezt nem chiptuninggal kell kompenzálni, hanem azzal, hogy megvizsgáljuk, ha kell valamit cserélni, akkor cseréljük és vigyázunk rá, mint a hímes tojásra, mert a motor azt hálálja meg.
2013. okt. 19. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Egy 190-es Mercedest bűn átalakítani mindenféle "xarrá". Hozd gyári állapotra, és örülj, mint majom a farkának, mert ebből a típusból kiváló állapotú már nem sok van az utakon. Legalábbis felénk. Németben még akad azért.


Ez a kocsi a luxusról, igényességről szól, nem a sebességről.

2013. okt. 20. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
nekem is 190E mercim van de én a gyári állapotra próbálom vissza szerkeszteni.. sajnos komplett fényezésre és motor felújításra még nincs pénzem. (sokat fogyaszt :D ) de apróságokat amik nem mentek rajta szép sorba csinálgatom.. bűn egy ilyen autót tuningolni.. főleg úgy mint a videón van. plussz nekem automata váltós. szóval nekem nem sportautó stilus tetszik hanem a kényelem
2013. okt. 20. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

hát ezt a tuningolást ne úgy képzeljétek el, mint a halálos iramban, hogy 700 lóerős motor... de szoktam nézni az autókereskedőket, és egy kis alkatrészcsere itt-ott, és egész szép plusz érhető el. Meg még ami nagyon tetszene külsőleg, azok a széles gumik. Gondolom már a kipufogócserével is el lehet érni plusz erőket, akkor a motorban cserélni pár alkatrészt erősebbre, meg van az a 'sportlégszűrő' meg ilyen dolgok.


Amúgy 190-esből van turbós?

(Jah és automata váltós? ohh... az nekem nem feküdne + ha elromlik akkor ott körbe is értél :D )

2013. okt. 20. 10:43
 7/11 anonim ***** válasza:
pedig jó dolog az automata váltó meg a tempomat is benne :) ez a világon a két legjobb dolog amit ember valaha kitalált egy autóba. kényelmes a vezetes
2013. okt. 20. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
és unalmas...nekem legalábbis
2013. okt. 20. 13:05
 9/11 anonim ***** válasza:

Ha unalmas, akkor nem ezt kell venni példának. Ha valaki egy ilyen autónál kezd előhuzakodni eggyütt az olcsóság és erő kérdésével, az vegyen egy Swift GTi-t - de tényleg, az simán jó erre, mondjuk még a klasszikus kockajapán (legalább nem ismerik fel, hogy Suzukis vagy): [link]

Ott vannak ugyan az AMG, Cosworth, EVO, 2.5 verziók ugyan a Mercinél, de az sem olcsó meg az alkatrészei sem, olyan trükk meg nem létezik, hogy kicserélek egy vezetéket a 10 forintos helyett a 20 forintosra és kapok +5 lóerőt. Csak hogy az ár-arányokat érzékeltessem: Bp.-n van egy EVO eladó, 15 millióért: [link]

Lehet már szép 2.5-ösöket persze olcsóbban is venni (2-3 misi: [link] ), de ahhoz, hogy te egy mezei 190-esből ilyesmit csinálj legalább ennyit rá kéne költeni egy szűz autóra.

2013. okt. 20. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
áh, csakis a merci...a régi mercikben egy olyan feeling van amit egyik autó sem tud nyújtani, nem tudom leírni, de aki szereti a régi merciket az tudja...a szaros VW meg lehet hogy jó autó, de minden taknyos fiatal csak azt tudja majmolni, és már rohadtul elegem van belőlük...Nem tudják mi az érték, egy Lancia Delta bármilyen Golfnál többet ér, és ha bármilyen autót megkaphatnék akkor azt a jó kis régi Audi SportQuattro-t venném, a 3 ajtósat, de mivel az rohadt drága, ezért a másik kedvencemet, a Mercedes 190-est akarom megvenni, és kicsit pofozgatni
2013. okt. 20. 17:40
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!