Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51e sokszor beköpi a...

Pisti1988 kérdése:

Simson s51e sokszor beköpi a gyertyát, elgyengül kissebb emelkedőn is. Mi lehet a baja?

Figyelt kérdés
Simsonom egy rugásra indul hidegen melegen de viszont sokszor beköpi a gyertyát de ha teszek bele másikat utánna akár megy egy órát is hibátlanul.Akár kisebb dombon is elgyengül és olyan mintha kifogyna a benzin,leakar állni de ha visszaváltok akkor késik egy kicsit a gázadásra de aztán megy tovább.Benzint kap rendesen mert ha egyenesben húzom akár full gázon akkor meg semmi baja.Mi lehet a baja? Esetleg még a karbin kell valamit állítani?

2013. okt. 29. 22:07
 1/6 anonim válasza:
van egy olyan eset hogy sokat kap, ha elgyengül az mástól lehet szerintem több tényezőtől
2013. okt. 29. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Akkor sok benzint kap. Magas az úszószint vagy a tű állása.
2013. okt. 30. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Sok benzint kap!

Első körben lejjebb engedném a súber-tűt. Vannék bele NGK B8HS gyertyát és mennék vele kb 5 kilómétert, majd megnézném a gyertyát. Ha szutykos fekete, még mindig sokat kap (súber-tűt még lejjebb), ha őzbarna akkor minden oké mármint ami az üzemanyag-levegő keverék arányát illeti.

Az erőtlenség lehet szimmering, kopott henger, vagy túl nagy első lánckerék is.

Karbinál úszószint állítás és ha már szét van szedve egy alapos tisztítás. Üzem melegen alapjárat és levegő állítás.

2013. okt. 30. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
nekem ilyet akkor csinált amikor haldoklott a gyújtótrafóm..ugyanígy beköpködte a gertyát elindulni elindulti de gyenge volt.. leállt.. melegen szar volt nem ment rendesen
2013. nov. 1. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
vagy az olaj sok
2013. nov. 1. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!Egyébként érdekes a dolog mert ez úgy történt hogy vettem bele ngk b8hs-t és tökéletesen ment több mint egy hétig rugásra indult reggel este.Egyszer csak leraktam,egy napig nem mentem vele és másnap már nem akart indulni.Szóval összes szimering kilett cserélve,trafó ellenőrizve,kábel,pipa,vezetékek szóval minden ami csak létezik.De a karbi beállításra sosem gyanakodtam volna.Mert nem olyan egyszerű az hogy annak a kis "párkánynak" a vonalában legyen a benzin,hanem megvan szabva hogy nyitott,zárt állásban és az úszú két fele között hány mm a távolság.Szóval lenéztem ezeket a gyári videóról beállítottam mindent ahogy kell és most tökéletes.Tökéletesen indul,reagál gázadásra,jó alapjárat,nem fullad,nem durrog semmi.Egyébként 60 as henger van rajta kb másfél hónapos és 70 es fuvóka helyett 72 est raktam bele.Ugy hogy a kopott dugattyú/henger probléma szerencsére nem állt fenn.
2013. nov. 9. 22:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!