Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant 1.1-et (a négyüteműt)...

Trabant 1.1-et (a négyüteműt) mennyire lenne bonyolult áralakítani gázüzeműre? Mi kellene hozzá, mennyibe kerülne kb? Miért van olyan kevés gázüzemű tranbant?

Figyelt kérdés
Milyen 4 ütemű motort szoktak belerakni a trabantokba, amit esetleg olcsóbb és egyszerűbb gázosítani?

2013. nov. 10. 10:25
 1/7 anonim ***** válasza:

A 4t Trabantban Vw motor van, szóval azt is ugyanannyira bonyolult átalakítani, mint bármelyik más, korabeli motort.

Hogy miért van olyan kevés gázüzemű Trabi? Egyszerű. Mert magából a Trabantokból is eleve kevés van.

A másik ok pedig az ár: egy átalakítás bőven 100 ezer ft felett van (és akkor baráti árat mondtam), ehhez képest egy Trabi értéke sehol sincs ma már. Ha pedig valakinek van egy jó állapotú példánya, az jobban jár, ha azt próbálja megőrizni, és nem kókányol rajta.

2013. nov. 10. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Meg alkatreszaron is majdnem dragabb lenne mint az egesz auto, teljesen ertelmetlen.
2013. nov. 10. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Nem az a lenyeg hogy dragabb a felszereles mint az auto,hanem az hogy olcsobban autozol gazon! Mekkora az arkulombseg Magyarorszagon a gaz es a benzin kozott?? Szamolj utanna hogy hany kilometer utan fog megterulni a befektetes (szamitsd hozza a tobbletfogyasztast-mert gazbol tobbet eszik majd mint benzinbol). Nallunk szerbiaban majdnem felaron van a gaz a benzinhez kepest,es sokan hajtanak gazon.Mi a 300 euros Yugoba beszereltettuk a cuccot ami papirozassal egyutt 350 be jott ki (azaz dragabb volt mint az auto maga),de 8 honap utan megterult s most (majdnem) fele annyiert tankolok...
2013. nov. 10. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Semennyire se bonyolult,de felesleges pénzpocséklás átalakítani!Egy gázüzemű rendszer 150.000 gt tól kezdődik egy Trabant 1.1 et már 70.000 ért is veszel szóval nem érné meg átalakítani!
2013. nov. 10. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Nem ertem ezt a gondolkodasmenetet....miert nem eri meg olcso autoba gazt szerelni?? Nem az auto arat akarjak vele emelni,hanem az uzemanyag arat csokkenteni.Tokkmindegy mennyibe kerult az auto es menyyibe kerul a rendszer ha par honap utan megterul,es utanna minden tankolasnal sporolsz. Csak magamat tudom ismetelni:"Mi a 300 euros Yugoba beszereltettuk a cuccot ami papirozassal egyutt 350 be jott ki (azaz dragabb volt mint az auto maga),de 8 honap utan megterult s most (majdnem) fele annyiert tankolok..." Tehat nehany honap alatt kifizeti magat a rendszer,s utana ha el is adod az autot annyiert amennyiert vetted (pl 70000ft) nem vagy minuszban !!
2013. nov. 10. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Attól függ mennyit használod az autót. Ha nem gyakran, csak évek után hozná vissza az árát. Lehet addigra már meg sem lenne.
2013. nov. 10. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Nehogy még motort is cserélj az átalakítás miatt! :)

Persze hogy nem az autó piaci ára számít, hanem az, hogy még hány évig szándékozol járni vele, meg hogy mennyit mész mondjuk egy évben.Szerintem sem bonyolultabb, mint más autóba, az egyszerűbb rendszerek, mint az enyém(kezdetleges, kézi kapcsolós Lovato), kb. 150000 forinba kerülnek, és teljesen jók, persze az automata kényelmesebb lenne.Meg aztán ki is szereltetheted, és használhatod utána másik autóba.Vannak jó kalkulátorok a neten, amikkel ki lehet számolni kb. a megtérülés idejét.

2013. nov. 11. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!