Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A következő problémával állok...

Robi17 kérdése:

A következő problémával állok szemben. Ford focus 1.6 tdci 110 le 2007es Kb.100 km autópálya után,140es tempóval, elkezd rángatni az autó?

Figyelt kérdés
Ha visszalassítok 110re akkor szépen megy tovább, de ha gyorsítani akarok, akkor újra rángatni kezd. Ha megállok és kihűl a motor utána megint megy rendesen és csak tartósan 140es tempónál jelentkezik újra a hiba. Rángatáskor a kuplungpedál is megváltozik, felpuhul és a feléig nem fog semmit?

2013. nov. 12. 09:11
 1/9 anonim ***** válasza:
28%
Hol itt a probléma? 140-el úgysem mehetsz sehol sem nálunk.
2013. nov. 12. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
44%

"Hol itt a probléma? 140-el úgysem mehetsz sehol sem nálunk."



Jajj....Neked biztosan nincs autód.... Ezért érződik az irigység. :)


A kérdésre: Elsőre turbó gondra gondoltam, de a kuplung felpuhulását ez nem igazán magyarázza... Mindenképp és sürgősen vidd el egy szervizbe.

2013. nov. 12. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
0%
Valami dízeles hülyeség. Most majd jól otthagysz egy vagyont a szerelőnél, hehe. Benzinesek nem romlanak el sose.
2013. nov. 12. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
86%

"Benzinesek nem romlanak el sose."


Ezt ki mondta neked?

2013. nov. 12. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
0%
Én állítom.
2013. nov. 12. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
90%

11:16

Én meg azt állítom hogy a benzines kocsi egyharmadával többet áll a benzinkúton mint az 1.6 TDCI, és ez ezek mellett az üzemanyag árak mellett elég jelentő összeg annak aki rendszeresen használja a kocsit. És ez 100 %, arra viszont nincs garancia hogy a benzines kocsit ne kelljen javítani.

2013. nov. 12. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

rángatást én is turbóra vezetném vissza, és pl a hűtésére.

Kuplung...lehet csak nagyon felmelegszik valami a környékén...pl váltó? De ez csak ötlet, és lehet hülyeség is.

2013. nov. 12. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:

Az üzemanyag rendszerben keresd a hibát.

Az egyszerűbb olcsó lehetséges megoldások-üzemanyag szűrő csere,még gyakori hiba hogy a tanksapka szelepe nem működik és tartós üzem esetén vákuum keletkezik a tankba ezáltal nem elég az üzemanyag nyomás." Ha megállok és kihűl a motor utána megint megy rendesen" mivel nem zár tökéletesen a tank idővel a vákuum megszűnik.Ha leállsz ilyenkor nyisd ki a tanksapkát és ha szisszenő hangot hallasz elég esélyes ez a hiba.Én kifúrtam egy 2mm fúróval és megszűnt ez a hiba.

A kuplung problémád nem hiszem hogy összefüggésben lenne ezzel inkább a tartós magas fordulathoz van köze.Kettős lendkerekű kuplung van benne és ha elfárad a csilapító rugó benne ilyet produkálhat.

[link]

http://www.youtube.com/watch?v=Cpy443ansPY#t=152

A kuplung probléma szerintem

2013. nov. 15. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 feco8888 válasza:
Megoldodott a problema ?
2015. nov. 20. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!