Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Vitara első autónak?

Suzuki Vitara első autónak?

Figyelt kérdés
2 évesen voltam először off road fesztiválon, és azóta imádom. Olyan autót szeretnék, ami boldogul komolyabb terepen, de aszfalton is megállja a helyét, és megbízható. Ha valakinek van/volt első generációs Vitarája, légyszi írjon hogy milyen tapasztalata van vele, mire kell figyelni/vigyázni. Nyilván nem számítok luxusautóra, tudom hogy nem a legkényelmesebb.

2013. nov. 28. 15:54
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Komolyabb terepre Suzukiból Jimny vagy Samurai. A Vitara nem terepjáró.
2013. nov. 28. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Főleg a kasznira kell figyelni! Baromira el tudnak rohadni. A kényelemmel szerintem nincs baj, a PP verziókban pedig egy csomó extra is van. Persze egy ilyen öreg vasnak már vannak és mindig lesznek hibái de azért az alkatrész árak nem túl vészesek, a bontott motyó meg kifejezetten olcsó. A hajtáslánccal általában nincs túl sok probléma, néha a kardánkeresztek adják meg magukat, esetleg az agykapcsolók gyógyulnak be ha ritkán használják terepen a gépet.
2013. nov. 28. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Pedig az. Főleg a rövid. Rendes gumikkal elég jó. A samurai viszont túl kicsi és aszfalton nagyon rossz. Nem hobbiautónak szánom, kb kéthavonta vinném szerintem terepre, többet lenne aszfalton. A jimny talán nem rossz, de túl drága, normális állapotú bőven egy millió felett van. Papírmunkákkal meg mindennel együtt bele kell hogy férjen kb. 800000 forintba.
2013. nov. 28. 18:42
 4/6 A kérdező kommentje:
Másodiknak nagyon köszönöm! Pacsi ment!
2013. nov. 28. 18:43
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Ebben az árkategóriában elég nagy a kínálat, de nagyon oda kell figyelni mit veszel! A kaszninál ellenőrizni kell a küszöböket, első-hátsó doblemezeket, a hátsó sárvédőíveket különösen a tanknyílás körül, az ajtók peremeit, A csomagtér alját, de még az alvázat is át kell nézni! El kell menni próbakörre és 100 fölé kell tolni a gépet. Itt sem lehet semmilyen zúgó/síró hangja, különben a váltó vagy az osztómű már a végét járja. A kaszni esetleges rázkódása valamilyen hajtáslánc hibára utalhat (pl. kardánkereszt). Terepen ki kell próbálni az agykapcsolók működését (az automatát kitolatni), terepváltót, felezőt letesztelni. Ilyenkor sem lehet semmi zúgó hang! Fényszórókat ellenőrizni, mert előfordulhat, hogy amerikai van benne. A motor nem kopoghat, nem füstölhet hidegen sem. A kuplung, ha nagyon kemény, akkor lehet, hogy gagyi utángyártott van benne, de az is lehet, hogy csak meg kell olajozni a bowdent. A klímát ki kell próbálni (ha van), a csak fel kell tölteni duma kompresszor felújítást jelent. Most így hirtelen ezek ugrottak be róla.
2013. nov. 28. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Jaj elfelejtettem írni, hogy 1. generációsról van szó. Köszi a válaszokat, sokat segítettek. Aki még tud valamit, jelentkezzen, megy a zöld pacsi.
2013. nov. 28. 20:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!