Hát már hogyne lenne hűtésük.Azokat a motorokat be is kell melegíteni futam előtt nem csak pár másodpercet mennek.Ugyan olyan hízhűtésesek mint minden más modern motor.Ha nem volna hűtése a motor egyes részei óriásian túlmelegednének,összesülnének és aztán darabokra törné magát a blokk.
2014. márc. 19. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Nincs hűtésük.
Nézz meg egy ilyet egyszer közelről.
AZ első válaszoló tényeket írt. Te meg a megalapozatlan véleményedet, aminek nincs sok köze a valósághoz.
A dragsterek 90% Nitro-metán és 10% metanol keverékével üzemelnek. A Nitro-metánnak nagyon nagy a párolgási hője, sokkal nagyobb mint a benziné. Másrészt a dragsterek nagyon dús keverékkel mennek, pár másodperc alatt ameddig a negyed mérföldet lefutják, pártíz litert elfogyasztanak. A nagy mennyiségű üzemanyag magas párolgási hője bőven elegendő a motor túlhevülésének megakadályozásához.
The block is machined from a piece of forged aluminum. It has press-fitted, ductile iron liners. There are no water passages in the block, which adds considerable strength and stiffness. The engine is cooled by the incoming air/fuel mixture.
2014. márc. 20. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Rá kell hagyni. Egyes emberek, ha a tényekkel szembesítik őket, akkor is makacsul védik a saját fantazmagóriáikat.
2014. márc. 20. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Bocs főnök hogy fölhúztalak.Most utánnanéztem jobban és igyazad van.Vannak olyan dragsterek amiknek olyan hűtésük van ahogy te azt szépen bőven leírtad.De az is egyfajta hűtés.Az első meg azt írta hogy nincs szüksége hűtésre.Amugy vannak rendes hagyományos hűtésű dragsterek ugyhogy ilyenek is vannak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!