Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW e39 540i vélemény, mennyir...

BMW e39 540i vélemény, mennyire húzós a fenttartása?

Figyelt kérdés
2014. ápr. 1. 23:02
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Egy min. 10 éves V8-as prémiumautó? Ha eltekintünk a városi 20-25 literes fogyasztástól, a 7,5 literes olajtanktól (amibe érdemes minőségit tenni ha nem akarsz csapágyas motort), attól hogy bármelyik spéci alkatrésze elromlik akkor több100ezer forint a javítása, ezeken felül? Még így is húzós a fenntartása.

Ha egy ilyen kategóriájú autónál megfordul a fejedben a fenntartási költség akkor az nem a te autód.

2014. ápr. 1. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
89%

Szerintem nem feltétlenül ez az a hely, ahol az ilyet meg kell kérdezni. Megmondom miért. Itt az ilyen kategóriájú autókat, benzintemetőknek nézik, és az emberek többsége, akik a mai világban csak azt nézik, hogy tudják lejjebb vinni a fogyasztást, azok számára egy feleslegesnek tartott autó ez. Én azt mondom keress olyanokat BMW fórumokon, vagy bárhol máshol, akiknek szintén ilyen autójuk van, esetleg normális BMW-re szakosodott szerelőket, mi a véleményük erről a típusú autóról. Ők meg fogják mondani a frankót itt nem! Sajnos nem ismerem az ezzel a motorral szerelt verziót, de ha jó konstrukcióról van szó, akkor sok bajod nem lehet belőle. Természetesen ha megfelelően karban van tartva. Fogyasztással meg gondolom számoltál (átlag 10-12 literre saccolok).

Mindenesetre sok sikert hozzá!!!

2014. ápr. 1. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
62%

Már akkor is jó sok, ha teljesen jó állapotút fogsz ki. Ami sajnos borzasztóan ritka. Nagyon kicsi rá az esély. Ezeket az autókat régen gazdagok vették. Az eléggé gazdagok. A középosztály nyilván csak 520-ast vett. De az 540 már eléggé felszerelt. Nagy valószínűséggel rengeteg km van bennük, mivel aki ilyet vesz az használja is. Jól szervizeli mivel van rakás pénze.


Csak aztán az évek során kijön az újabb és a gazdag tulaj le is cseréli, mert ugyan miért járna régi autóval, ha tele van pénzzel. Na itt jönnek a gondok. Megveszi valami telepi hülyegyerek, valami friss jogsis. Mivel akinek van pénze, nem fog használt BMW-t venni. Na most ez a későbbi tulaj vagy összetöri, vagy ha megmarad, akkor esetleg csóró, de kellett a BMW, hát kimarad ez a szerviz, az a szerviz.... Stb. Autóra volt pénz, de fenntartásra már nincs. Aztán el is adja mivel már kezd produkálni elromlásra utaló tüneteket. Na és ilyenkor landolna nálad. Esetleg úgy, ha a gazdag tulaj töri össze és telibe de leszarja, túlélte, még meg se sérült, örül a fejének, már vesz is egy másik BMW-t. És beadja fillérekért valami kereskedésbe mert nála csak a helyet foglalná. A töröttből visszaállított romhalmaz pedig igen veszélyes. Sohasem lesz már olyan mint azelőtt. Ha a feje tetejére áll a világ, akkor se. Erre bizony lehet költeni rengeteget mert mindig előjön valami. Kapott ez, kapott az, stb. Kb. sohasem lesz vége. Ha a korát ami ugye 10-en akárhány év már nem is nézzük.... Na most vagy egy ilyet, vagy egy megbízhatatlan műszaki hibás vackot fogsz venni amit mivel nem szervizeltek minden bedöglik. És szervizlakó leszel. Ha egyáltalán megtudod csináltatni. Amit kétlek, mivel ha lenne sok pénzed, biztos nem régit vennél. Szóval szinte mindenképp megszívod.


Csak úgy van esélyed, ha kitartóan ráhasalsz erre az autóra, hogy márpedig ha törik ha szakad, neked ilyen kell. S nem fogod megvenni az első xart, merthogy már csak 3 nap van a buliig, vagy hétfőn már ezzel kéne a barátnődért menni a suliba meg stb. Hanem szépen keresel, kutatsz. Sok időt rászánsz és körülnézel mindenhol. Neten, személyesen, telefonon, mindenhogy. Próbálj meg egy első tulajost kifogni... Egy olyan ember BMW-jét aki valamiért nem adta el, hanem megtartotta és még csak össze se törte soha. A szervizelés is mindig megtörtént. Egyszerűen a mai napig gyári az autó és szereti, használja még néha az új luxusautó mellett. De valamiért mégis eladja, esetleg az aki megörökölte és nincs jogsija, felesleges. Ilyesmi. A 2., 3. tulajosakat jobb ha elfelejted. Hiába a 10-en akárhány év, ragaszkodj ehhez. Mert az mindenképp csak bajt hoz a fejedre. Ha valami, akkor ez 100%. Ez a kategória ilyen. Helyedben még külföldi oldalakat is megnéznék. Ott eleve több pénze van az embereknek. Idehaza inkább 520-asokat meg 525 dízeleket látni. Már 530-ast se tudom mikor láttam utoljára. Újból ugyanez amúgy. Csomó új 530 meg 730 szaladgál, tipikus kis mitugrász pcsök, BMW legyen, legkisebb motorral meg mindennel. Pár hete láttam egy ilyet. Még szaros napfénytetőre se tellett a köcsögnek, hogy legkisebb dízel, de az M packet ott volt a majomnak. Nagyon menő. Szóval külföldön kicsit a mentalitás is más. Több a pénz, jobb az életszínvonal, nagyobb eséllyel találsz jó állapotút. Jah és ne km-t vegyél, hanem állapotot. Szánj rá sok időt, ne add fel, ha egyszer ez tetszik, de nincs sok pénzed, hogy új BMW-t vegyél, sőt soha nem fog összegyűlni 20-30 millió, viszont kicsinyenként ami egy ilyen régi autónál fontos, azért lesz néha néhány tízezer, vagy százezer. Viszont még így se fogsz ott tartani mintha újat vettél volna. A fogyasztás az ami eléggé nagy szám, szóval egy új modern 540 lényegesen kevesebbet fogyaszt, mint egy régi, de hát ez van. Lehet mondani, hogy miért nem veszel új mosógépet, tv-t, fűnyírót, új ezt, új azt, új lófszt, merthogy az kevesebb energiát fogyaszt. De bssza meg. Ugyan vedd már meg nekem az új, modern cuccot, aztán majd azt használom és örülök, hogy takarékosabb rhadj meg!!!! Szóval ez ilyen. Egyébként én megmondom őszintén inkább járnék egy régi, akár sokat fogyasztó autóval, mint egy új kávédaráló lófsszal. Kell a fszomnak a pár éves suzuki, renault clio, ford KA, dacia...


Figyi volt egy baleset pár éve. Egy új Dacia Logan megcsúszott egy olajfolton és nekiment egy régi S Mercedes-nek. 96-os vagy 97-es volt. Az a nagy bálna. Régi prémiumautó.. Hát az új Daciaban súlyos sérültek, a régi prémiumautóban ülők karcolásokat se szereztek.


Egyébként nekem is régi prémiumautóm van. Egy Mercedes. Első tulajtól vettem.

2014. ápr. 2. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Te tudod mit engedhetsz meg magadnak anyagilag. Nagyobb eséllyel foghatsz ki 540i-ből jó állapotút, mint hasonló korú dízelből, mondom ezt dízel pártiként. Fogyasztani biztosan fog, főleg városban. Nekem 2.8 V6 quattro Audim volt, amíg 10e km alatt mentem évente, úgy 3 éven át, semmi gondom nem volt vele. Aztán amikor olyan munkám lett, hogy közel 30e/év, már szívtam a fogam a fogyasztás miatt. Meghibásodás annyira nem jellemző ezeknél az autóknál, ha vételkor rendben van, és normálisan használod/karbantartod. Persze ha valamivel gond lesz, az nem Astra szint. Futóművel biztos lesz:))
2014. ápr. 2. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Gondolom konkrét pénzekre gondolt :)


Átírás egy vagyon, mivel benzines 4000 köbcenti.

Nagy a súlya, nagy a motor benne, rengeteget fogyaszt, országútra kb. 12 litert saccolok 100-as tempónál.

Számolj utána kicsit....

2014. ápr. 2. 03:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

havernak 740i van, fel ev alatt a hutot kellett kicserelni kb ennyi, kb 13 bol all meg fogyiba.

na akkor, neken 2.5 td omega van, kis tavon 10-12l, pedig sokkal gyengebb, attiras neken kb 100 volt, ahoz kepest nem sokkal tobb 4.0 ra, 1x kell kifizetni.

keress 1 jo allapotut :)

2014. ápr. 2. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
a leghúzósabb az M5 után. futómű, alkatrészek, elektronika, stb stb... tudok pár v8 tulajt, egy vagyon. de nagyon jó autó.
2014. ápr. 2. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Koszonom a kimerito valaszokat, tippeket. Fogyasztasal meg motorolajj meg stb..-vel szamoltam most is egy 320i van hathenger is eszik rendesen, meg ebbe is kell olaj boven :) Kivancsi voltam megis mennyire veszelyes fenttartani,enyemhez kepest tobb dehat tobb 2000 kobcentivel meg 136 loval. Kovetkezo ilyen lesz meg ha hosszas keresgetes eredmenye lesz is.
2014. ápr. 2. 22:03
 9/10 bmwmpower válasza:

15 éve BMW-t hajtok 3,5,7 csak 6 hengeres benzines motorral. Mindig nagy álmom volt egy 540 V8 és most sikerült venni egy szépet és jót. Városban haladósan 14,5 L lightosan 13,8 ez a legalja. Pálya 160-nál 11L, 250-nél 18L, országút 90-nél 10L.

Imádom az autót. Nagyon ajánlom. Minden nap vigyorral a szádon fogod vezetni. Mielőtt ilyen autót veszel legyen hozzá gyakorlatod alapból 285 LE tud meglepetéseket okozni...

2015. szept. 20. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Nem tudom aktuális-e még a kérdés, de nekem pont ilyenem van. Két éve vettem, de előtte egy évig kerestem. Németországot is bejártam érte, végül itthon, egy gazdag ügyvédtől vettem meg, aki megtartotta az új Merci CLS mellett is, mert a szívéhez nőtt. 250 ezer km volt benne akkor, full extrás fekete. Ez volt a harmincnyolcadik (!) példány amit személyesen megnéztem.


Azóta kevés baj volt vele, nagyon megérte, de azért az a kevés dolog ami javításra szorult, az bizony sok pénzbe került nekem.


A lényeg: ne vedd meg az elsőt. Se a másodikat. Én is majdnem megvettem egy szürke, elég extrás példányt, a harmadikat amit megnéztem, de szerencsére egy barátom lebeszélt róla, aki velem jött megnézni. Ha sokat megnézel, egy idő után megismered a típust. Tudni fogod hogy kell kinéznie, milyen a hangja és milyen vezetni. Első tulajtól vedd, ez arnyszabály, és sokat mond, ha az illetőnek már van mellette újabb autója is - ez azt jelenti, hogy van pénze új autóra, na meg a régit szervizelni is.

2015. nov. 2. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!