Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Neked mennyit bírt a kettős...

Neked mennyit bírt a kettős tömegű lendkerék?

Figyelt kérdés
Cakk-pakk mennyiért cserélték ki?
2014. ápr. 4. 21:29
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
51%
BMW E46 320d, 230 ezer km után sincs vele gond.
2014. ápr. 4. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

l200

289.000 km és még nem cserés

2014. ápr. 4. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Haverom nemrég cseréltette a Sharanon, közel 300 000 volt kompletten kumplunggal mindennel. Valahol 350-400 000km között.
2014. ápr. 5. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
280 ezer km és 700 euró volt a csere.
2014. ápr. 5. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 VarMa ***** válasza:
52%

Citroen C4 HDi 1.6 110le+chip


160e-nel lett egy kis hangja de meg 40e km-t meg beleraktam es utan eladtam...

szoval gond nelkul viselte

2014. ápr. 5. 05:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Opel Astra H 1.7CDTI

203.000km-nél félig kinyomott kuplungnál volt valami halk ciripelés. Még bőven lehetett volna használni, mert semmi más tünet nem volt. De úgy voltam vele, hogy előbb-utóbb úgyis cserélni kell, akkor essünk túl rajta.

Opel szervizben a csere helyett felújítást javasoltak. A lendkerék + kuplung felújítás a ki-beszerlés munkadíjával együtt márkaszervizben megvolt 130.000Ft-ból. A csere újra a 300.000Ft-ot közelítette volna.

Azóta már kb 15.000km-t megtettem vele, olyan lett mint új korában.

2014. ápr. 5. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
bmw e90 320d 290e km után kompletten 340 ezer
2014. ápr. 5. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 Napkiraly ***** válasza:
Nagyjából ahogy elnézem 1 ft az 1 km-re eső lendkerékköltségetek. Nekem még nem volt szerencsém ilyen jószághoz,de az első alkalommal sima lendkerékre cserélném.
2014. ápr. 5. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

"...az első alkalommal sima lendkerékre cserélném."


Akkor az az autó nem lesz hosszú életű. Nem csak szivatásból szerelik ám be a kettős tömegűt!

2014. ápr. 6. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 Napkiraly ***** válasza:
Azért szerelik, mert kisebb tömeget mozgat a főtengely, így jobbak a gyorsulási és fogyasztási adatok a papíron. Vannak direkt átalakítókészletek
2014. ápr. 6. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!