Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A dobféket hol és mennyiért...

A dobféket hol és mennyiért alakítják át nekem tárcsafékre. Mielőtt még jönnének a kérdések hol és mennyiért cserélik le, illetve hogy hol és mennyiért tesznek be utólag turbófeltöltőt?

Figyelt kérdés

2014. máj. 1. 19:57
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Ha az adott típusból volt tárcsafékes kivitel is, akkor valószínűleg kisebb gond. Be kell szerezni az alkatrészeket és mindent kicserélni. Hogy mennyibe fáj az komolyan függ a típustól meg a beszerzett használt/új alkatrészek árától.

Ha nem volt, akkor barkács, ami jóval drágább.


Ez ugye a fékberendezés, átalakítani csak hatósági engedély birtokában szabadna közútra - szóval csak óvatosan, mert ezért akár ki is vonhatják adott esetben a gépet.


A turbo meg még drágább mutatvány - esetleg egy komplett motorcsere turbosra olcsóbb lehet, feltéve hogy volt a típusból turbos motorral szerelt.


Szintén átalakítási engedély kell(ene) hozzá.


Kb. olcsóbb lenne kocsit cserélni - de típus ismeretében lehet valami közelítőt mondani.

2014. máj. 1. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
76%
Látatlanba mondom, hogy ha azt a szemétdombot, amit át akarsz alakítani leadod a MÉH telepen vas árba és veszel egy tárcsafékes turbós autót akkor olcsóbban fogsz kijönni...
2014. máj. 1. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Agent K a féket már megválaszolta.


A turbósítás erősen motorfüggő és attól is függ, hogy mekkora teljesítményre próbálsz hajtani. Bontott/felújított turbót már akár 100 000-ért is lehet kapni, egy komolyabb újért viszont simán elkérnek 4-600 000-ret. Egy írható ECU ( pl VEMS, MegaSquirt stb..) használtan 150-200 000. Vezetékek, csövek, új leömlő,injektorok, üzemanyag szivattyú, olajozást megoldani és a sallangok nem kevés idő és pénz.

És az egyik legfontosabb, tuningolni, turbósítani csak jó/újszerű állapotú motort érdemes ( lehet lefingottat is, csak esélyes, hogy a negyedik rugatásnál széthullik), ha használt/idős a motor, akkor illik előtte rendbe szedni. Ha magas teljesítménynövelés az elvárás, akkor lesz pár dolog, amit cserélni kell ( kovácsolt dugó, hajtókarok, vezérműtengely.. ). Mindent összevetve egy sor 4-6 hengeres motor tisztességes turbóssá építése olyan 1 milláról indul, ha elég sok mindent magadnak csinálsz, ha nincs hozzá szaktudás, műhely és szerszám akkor ...


És akkor még nem beszéltük arról, hogy ezt itthon lepapírozni..hajajj :D

2014. máj. 1. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Zebra3328 ***** válasza:
Vannak Magyarországon is tunigműhelyek. Keress meg néhányat, amennyiben komolyan átépítést akarsz.
2014. máj. 1. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!