Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S51-es kis fordulaton...

Simson S51-es kis fordulaton nem húz. Aztán ha felgyorsul nagyon jól húz, nincs vele semmi gond. Mi lehet a gond? Többi lent!

Figyelt kérdés

Főtengely szimeringeket cseréltem, Gyújtás be van állítva! Holtponttól visszafele 1.8mm

16N1-6 karbi van rajta! Fúvókákat cseréltem! 72-es a főfúvóka!

A tű állását hiába változtatom nem reagál rá semmit, a levegőcsavart is próbáltam állítani de mind1 hogy hol áll kis fordulaton bedadog és erőtlen!



#Simson #S51 #gyújtás #kis fordulaton
2014. máj. 2. 18:00
 1/10 anonim ***** válasza:
Benzin és 2 ütem. Szerintem több minden nem is kell a megmagyarázásához. Kis fordulaton nem fog húzni. Enyém is 3-4 ezer fölött húz rendesen.
2014. máj. 2. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Tehát nem húz,dadog kicsit rángat is! Ahogy elér egy x fordulatot aztán megindul! Ezt csinálja mind a 3 sebességnél! Volt 1-2 simsonom de azok nem csinálták ezt!
2014. máj. 2. 18:31
 3/10 anonim ***** válasza:
Kopott lehet a karburátor egyrészt. Másrészt milyen légszűrő van, gyári vagy tuning? A tuninggal ezt csinálja, nincs meg a megfelelő fojtása, ezért ha kis fordulaton nagy gázt húzol, akkor több levegőt szív be a motor mint gyárival, de nem ez a fő gond hanem az hogy ennek egy részét vissza is nyomja a porlasztóba, ennek hatására dúsul a keverék, tehát sokallni fog a motor, ami dadogásban nyilvánul meg, magasabb fordulaton pedig elszegényedik ha nincs a fúvóka a légszűrőhöz megválasztva. Szóval lehet ezzel játszani mire jó lesz.
2014. máj. 3. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Helló!

Teljesen gyári ez a gép! 16n1-6 karbi van rajta! Gyárilag 50-es főfúvóka volt benne,amikor szétszedtem akkor 62-es főfúvóka volt benne. Én 72-es raktam bele,gondolom nem ez okozhatja kis fordulaton a problémámat..Gyújtás csinálhat ilyent? De szerintem karbival lesz valami.. Ez a gép kb 10 évet állt! A benzin szépen szétmarta a fúvókákat de kicseréltem őket! Karbit kipucoltam és homok-fúvóztam a tankot! Főtengely szimeringeket cseréltem, és töltöttem bele friss olajat! 40-es alapjárati fúvóka és 50-es hidegindító fúvóka van benne!

2014. máj. 4. 09:01
 5/10 anonim ***** válasza:

Gyárilag 67-70-72-es főfúvókák lehettek csak benne. 67-es csak az N-esben vagyis a folytottban volt. A 72-es az teljesen jó, viszont a 40-es alapjárati az nem jó, oda 35-ös kell, az N1-nél az alapjárati benzinmennyiséget nem lehet állítani úgy mint az N3-nál (én azt jobban szeretnem, bár simsonos körökben közútálat tárgyát képezi, baromság)

Szívatóhoz jó az 50-es fúvóka. Egyébként idővel a Simsonok hajlamosak erre a dadogásra, akkor is ha teljesen gyári a karbi, na ekkor lehet gondolkodni hogy mit lehet tenni ez ellen, de ha nem akarsz sokat kísérletezni akkor annyit tudsz csinálni hogy óvatosan húzod a gázt, ahogy veszi a fordulatot azzal arányban. A Simson nem fog úgy működni mint a 2T robogók, hogy lassú menetben vagy álló helyzetben húzol egy csutkagázt és huss már száguldasz is.

2014. máj. 4. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Na túrtam egy kicsit karburátor ügyben. Hááát.. nagyobb az összevisszaság mint ahogy tudtam. Lényeg hogy az N1-6-os karbi nem azon a motoron volt eredetileg, annak tényleg elég fura a gyári fúvókázása. Szerintem szerezned kéne egy másik karbit és a táblázat szerint összerakni.

[link]

2014. máj. 4. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Aha egy kicsit jobbult a helyzet! Pár nappal ezelőtt vettem új súbertűt,ami volt benne az a régi préselt rovatkás fajta volt! Az új egy kicsit rövidebb,valamint a rovatkák is sűrűbben vannak elhelyezve. Visszaraktam a régit most egy kicsit jobb! De most meg alapjáratom nincs,erőtlenűl leáll.

Ha becsavarom a levegőcsavart ütközésig,akkor van a legjobb alapjárat! Ez a túl nagy alapjárati fúvoka miadt van?

2014. máj. 4. 11:12
 8/10 anonim ***** válasza:
Hát ha nem áll le teljesen betekert levegőcsavarral akkor valahol falsot kap (henger és a karbi között). Azt nézd meg hogy a karbinak a karimája el van e görbülve, ez gyakori a Simson karbiknál. Ha el van, akkor le kell csiszolni közel síkra és akkor új tömítéssel felrakni a hengerre. Tömítésnek nem elég a kis vékony papírlapból kivágott, kb. 2mm vastag keményebb anyagból (klingerit, fíber) is kell, ez megakadályozza hogy felhevüljön a karbi és benne a benzin. A súbertű se mindegy hogy milyen, legalábbis a táblázatból ez derül ki, a régi meg már biztos hogy kopott.
2014. máj. 4. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Nahát! Találtam itthon egy 16n3-4 karbit :D Kompletten! Csak át kell tisztítanom... Sziavató fúvóka:50-es,főfúvóka 72-es,alapjárati fúvóka 35-ös! Megnézem ez hogyan mükszik. Én valahogy jobban szeretem a 16n3 karbikat..
2014. máj. 4. 13:23
 10/10 anonim ***** válasza:
Nekem is szimpatikusabb az N3.
2014. máj. 4. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!