Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy ha szétszedem az s51-es...

Hogy ha szétszedem az s51-es simson blokkot, akkor ezen a váltócsavaron kell majd állítgatnom?

Figyelt kérdés

Vagy ha most tökéletesen működik, és ha összerakom akkor is tökéletes lesz, vagy újra be kell állítani?

[link]

Köszönöm a válaszaitokat:) Csak blokk közép és kuplung oldali tömítést, és szimeringeket cserélnék benne. Meg lehet hogy tűgörgőt meg csapszeget is. Tehát egy tömítés csere miatt nem fog elállítódni?


2014. máj. 7. 19:57
 1/8 anonim ***** válasza:
nem
2014. máj. 7. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Gyors és lényegre törő válasz. Minden kérdező álma:D Köszönöm.
2014. máj. 7. 20:01
 3/8 szelepke ***** válasza:
Kuplung oldali tömítés? Az melyik?
2014. máj. 7. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Hát az oldal dekni tömítése.
2014. máj. 7. 20:53
 5/8 anonim ***** válasza:

1-es vagyok. Tegnap nem volt már időm rendesen válaszolni. Ha még aktuális, akkor most bővebben megteszem.

Szóval ahhoz a csavarhoz nem kell hozzányúlnod a blokk széthúzása során, az a váltónak a mozgatómechanikáját rözíti. Ha széthúzod a blokkot akkor a főtengelycsapágyakat is illik kicserélni, mert azoknak nem tesz jót a szerelgetés. Lehet hogy hirtelen nem lesz bajuk az összerakés után, de az is lehet hogy hamarosan tönkre fognak menni. Ezt nem érdemes megkockáztatni 3-4 ezer forintért már lehet venni 2db jó minőségű csapágyat. Az egy dolog, hogy kicseréled a tűgörgőt meg a csapszeget, de vajon a hajtókar alsó tűgörgője milyen állapotban van? A hajtókar felső szeme vajon mennyire kopott? Ezeket tisztázni kell, mert butaság lenne összerakni úgy a blokkot hogy ezek nincsenek rendben.

Ha a középső tömítés ereszti az olajat, akkor nem lesz elég egy új papírtömítés, oda valamilyen minőségi tömítőpasztát (FBS-t ne) érdemes használni.

2014. máj. 8. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. Igen még aktuális, szombaton fogok hozzá látni a blokkhoz. Nos igen tudom lehet hogy az alsó tűgörgő kopott lehet, de még az sem biztos hogy a felsőt is cserélni fogom. Csak amikor a lendkereket megforgatom egy aprányit ide és oda, akkor egy minimálisan kotyog. De tényleg csak nem is tudom egy negyed milimétert. Szóval majd még kiderűl hogy ha szétszedem a blokkot, majd mi is lehet a baja. Megnézem úgyis hogy hol ketyeg. Alsó vgy felső tűgörgő e a ludas. Csapágyat még nem rendeltem meg, meg annak is látni szeretném majd az állapotát. Ha kotyog, akkor inkább majd csapágy boltba viszem be a mintát és kérni fogom a legjobb minőségűt. Skf? Valami hasonló a márkája. Tömítőpasztának meg nem tudom hogy milyet rakjak:S Tényleg fontos lenne? Mert ha igen akkor szerencsére van a közelbe egy motoros bolt. És hátha lesz ott paszta.
2014. máj. 8. 18:02
 7/8 A kérdező kommentje:
Van valami 150Cfokig hőálló limolard nagyon sűrű kenőzsír. Szinte fekete színű. Az van ráírva hogy nagy terhelésnek kitett csapágyak zsírozásához. Az jó lenne? Vagy inkább próbáljak meg venni kifejezett pasztát és azzal kenjem meg a tömítés 2 felét?
2014. máj. 8. 20:00
 8/8 A kérdező kommentje:
Nah jelentem a blokk szétszedve:D Tökéletes állapotba vannak a csapágyak és a fogaskerekek. És szerencsére nem esett szét semmi:)
2014. máj. 9. 20:25

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!