Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 316 1.8 benzin 2002....

BMW 316 1.8 benzin 2002. Velemeny?

Figyelt kérdés
Tudom h olvashatok rola neten de en inkabb szemelyes tapasztalatokat kernek.Erdekel milyen a vezetesi elmeny,mi a kulonlegesen jo/rossz benne ,sok e erte 2400 euro,realis fogyasztas,milyen gyakran hibasodik es atlagba mennyibe kerul egy-egy javittatas,stb.Koszonom elore :)

2014. jún. 9. 20:25
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
56%

2400 euróért egy bontószökevény lehet. Főleg ha 2002-es. Ennyiért még épkézláb Opel Astra is alig van ugyanilyen évjáratban. A reális ára egy normálisabb 2002es 3asnak alapból 4-5000 euro.

Ami még valószínűbb, hogy becsalizós kamu hirdetés és valami csaló adta fel. Iszonyat sok a csaló mostanában. Olcsón hirdetnek, hogy bekapd a csalit. Tele vannak velük a külföldi hirdetési oldalak. A magyarok is.

Ennek a 316-os motornak hajlamos ugrani a vezérlése. Rosszabb esetben elszakadni a vezérműlánca, ami már nagyobb probléma, gazdaság totálkár.

A fogyasztása a 2 literesek átlagánál mozog.

2014. jún. 9. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:
Nem hangzik jol.akkor ha egy nehany evvel oregebbet latok ennyiert.az.realisabb?ennek csa 148k kilometerje van lefutva ezert nem kezdtem gyanakodni.egy ilyen kep ennyitol meg nem kene kifulladjon
2014. jún. 9. 22:24
 3/19 anonim ***** válasza:
57%
316i a leggyengébb 3-as BMW, vezetési élményt max a fékek meg a lendület ad, mert dinamikában kb annyit tud mint egy 1.3-as suzuki... fogyasztása 7-9 liter körül van normális használat mellett, és ennyiért túl olcsó, a 140e km meg legalább a duplája, de az ár alapján inkább a triplája
2014. jún. 9. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
100%
Még annyival egészíteném ki a többiek hozzászólását.Míg az eurós BMW-t magyarországi forgalomba helyezteted ez még igencsak felfog emészteni jó pár százezrest a zsebedből.Ha mindenféleképpen roncsot akarsz venni nézzél inkább forintos BMW-ét legalább a regadót és egyéb nyalánkságokat kihagyod.
2014. jún. 9. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:
Kicsit nezelodtem es a 316os-ok eleg olcson mennek,igaz regebbi modellek de 1k euro alatt is mennek.Egy 97est lattam 650 euroert es persze nem irta h barmi baja lenne,sot,meg azt allitjak h semmi baja.Ezek alapjan vagy minden bmw kamu vagy lement az aruk nagyon.Csak en nem ertem h miert epp ilyen olcsok vagy tenyleg mind atbszas?(teszem hozza hataron tuli vagyok szoval romaniai hirdetesekrol beszelek es ha jol tudom itt olcsobbak kicsit az autok)persze mindet be kell iratni de ha az meg 800 euro is meg akkor is megvan a kis bmw 2k euro alatt siman
2014. jún. 10. 14:24
 6/19 anonim ***** válasza:

Az 1k euro alatti 316-osok nagy része E36, annak jelenleg a békasegge alatt van az ára. A 2002-es már E46 ami még azért tartja magát. Kint Romániában nagy kultusza van az E36-nak rendeznek is meetinget minden évben, előszeretettel tuningolják rommá őket. E36 egyszerűbb, könnyebben javítható mint az E46, olcsóbb is hozzá az alkatrész (bontanak is bőven), és nincs ára jelenleg. Viszont a 316, 318 ezek kismotoros BMW-k, jellemzően fiatalok veszik és használják. Amikor "kinövik" akkor jön a tuning, meg a széthajtás, úgyhogy épp darabot nehéz találni belőlük. A helyedben keresnék inkább egy 320, 325-öt, ezeket azért nem forgatták halálra, bár tulajfüggő a dolog. Egy fontos alapszabály, ne vedd meg az első megtekintett BMW-t, mert azért akadnak megkímélt darabok is, csak ki kell várni!


Üdv.:Neo

2014. jún. 10. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
A 320 meg talan beleferne.Annyi az eresz h nem furikaznek sokat.elso autom lenne szoval egy kicsit magasabb fogyasztas nem nagy problema de azert mar a 2000es moto picit megijeszt.a lenyeg h nem akarnek valami tul szutyok kocsit se,de azert nem egy olyat ami felemeszti az egesz keresetemet,ezert lenne jobb a 316.en sacc per kb max 50 kilometert vezetnek havonta amihez meg elmegy a picit nagyobb motor de tulzasba se esnek.eloszor fiat stilora gondoltam de mindenki le akar beszelni rola
2014. jún. 10. 16:00
 8/19 anonim ***** válasza:

Ha tartasz attól, hogy költséges lesz, akkor inkább ne BMW-t.

Le is fognak beszélni az olasz autókról, a negatív előítéletek miatt. Előítélet, azaz a legtöbb olasz autókat ostorozó embernek sosem volt olasz autója, mert előre már előre megítélte őket negatív felhanggal.

Pedig a Stilo márpedig nem rossz autó. Jó választásnak tartanám.

Olvasd végig:

[link]

2014. jún. 10. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:
Ertsem ugy h a fiat egyedul csak az elektronika szempontjabol kergethet az oruletbe es vegulis atlagba semmi olyan komolyabb tipushibaja nincs ami akadajozna a mukodeset mint auto?lattam h sok benne az elektronika es ezert is tetszett meg,de nem tul fontosak,marmint ha kipurcan valami nem sirok,mar csak az erdekelne h mennyibe faj egy olasz auto javittatasa masokkal szemben
2014. jún. 10. 18:12
 10/19 anonim ***** válasza:

A Fiatok javíttatása nem drágább, mint egy Opelé.

Bármennyire is fájó, de a BMWknek is sok elektronikai problémáik vannak. Az ilyen elektromos gondok ellen egy jó megoldás van, egy fapados autót venni. Például egy régi egyszerű, tekerőablakos, szervo nélküli dízelautót, abban még gyújtás sincs: ha indítás után kiveszed az aksit, letolod az ékszíjat a generátorról, akkor is elautózol vele, amíg ki nem fogy az olaj :)

2014. jún. 11. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!