Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívódízel végsebesség (audi...

Szívódízel végsebesség (audi 80). Ennyit tud az autó, vagy valami probléma lehet?

Figyelt kérdés

30 éves audi 80 asom van 1.6 szívódízel motorral, és hosszú 5 ös váltóval.

4 es volt rajta, de zavaróan pörgött már a motor 80 nál is, ezért kapott 5 öst.

Lényegesen jobb lett, viszont az addigi 130 as végsebesség, lecsökkent 100 ra...

Az a tünet, hogy 100 at megy az autó ha épphogy félállásban van a gáz, de ha padólóig nyomom, akkor is marad annyi, nem gyorsul, nem pörög jobban a motor.

Az lenne a kérdés, hogy ezzel így ennyit tud, vagy kellene valamit állítani rajta? (adagolón, stb)

az autó jelenlegi fogyasztása 5.5 liter/100 km. vegyesen.

2 évvel ezelőtt gyűrűzve lett a motorja, új porlasztócsúcsokat kapott, és izzítógyertyákat.

azóta kb 15000 km-rt futott.

hidegen-melegen jól indul, nincs gond vele.



2014. jún. 24. 13:09
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem bírja el az 5. fokozatot, nem olyan erős motorok azok!

4.-ben mennyi a vége? Ne az adagolót piszkáld, hanem keress alá egy rövidebb difit.

Bár azt is nehezen hiszem el, hogy olyan nagyon zavaróan pörgött volna, nem olyan hülyék azok a német mérnökök!

2014. jún. 24. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Negyedikben meglesz az a 130, próbáld ki (padlógáz...)

Ha megvan, tedd ötösbe, aztán amennyire háromnegyedgázon visszalassul, az lesz neki a hosszú távú takarékos utazósebessége.

2014. jún. 24. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

hallhatóan többet pörgött mint kellett volna...a 4 sebességes váltóval 130 volt a vége valóban, és dinamikusabb volt, de fülre sokat pörgött a motor már.

Városba jó volt a 4 es, de utazóba hosszu távon nem...

2014. jún. 24. 14:42
 4/8 anonim ***** válasza:
Nem véletlenül kapott az az 55 lovas motor 4-s váltót. Ha magas fordulaton meg 4.ben 130-at , akkor kb max teljesítményét leadta a motor. Alacsonyabb fordulaton nem fog csak kevesebb teljesítményt leadni, így 5ös/6os/7es váltóval még annyit sem fog menni.
2014. jún. 24. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Hülyeség volt rátenni az 5-ös váltót, nemhiába csak 4-est kapott gyárilag. Lehet, hogy zavaró az orditó motor, de kilehet birni szerintem, és bizony normális, hogy a gyári 4-es váltóval már 100-nál is több mint 3000-ret pörög kb. Ez az autó nem hosszú távokra való már.
2014. jún. 24. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 gall69 ***** válasza:
1,6 td (70Le, CY motorkód))motor ?
2014. jún. 28. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Akkor még egyszer megkérdezem: most mennyi a vége negyedikben?
2014. jún. 28. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Bajer ***** válasza:
Nincs akkora nyomatéka, hogy 5.-ben tartani tudja a 130-at 1500-as fordulaton. Egy olyan 3 literes szívó diesel már bírná, csak az dupla akkora tömegű mint a gyári motor. Szoktak olyat csinálni, hogy a pár 100 ccm-es gyári motor helyére 1.9 TDI motort raknak Polákba a hátsó ülés helyére, de csak zárt versenypályán vagy magánterületen használható az új erőre kapott járgány. Az 5. fokozatot csak lejtőn érdemes kapcsolni a gyenge 1.6-os motor végett.
2015. júl. 18. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!