Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 1994 es evjaratu honda...

Tomboy454454 kérdése:

Egy 1994 es evjaratu honda civic esi t hogyan lehetne biztonsagosabba teni?

Figyelt kérdés
Van egy Hondam 94 es 1.6 vtec esi, nincs benne tul sok biztonsagi extra nem vagyok egy vad vezeto tipus de vannak akik igen ezert is szeretnem biztonsagosabba teni az autot ez hogy lehet megoldani? Hallotam hogy masok egy ujjab tipusbool szereltek az kormanyt,ulest vagy azt is hallotam idezem"egy kagyloules kell bele a 4 pontos biztonsagi ovnel nincs biztonsagosabb" ( nezzem meg a rally s kocsikat ) ez igaz? Akarmilyen tippeket meghalgatok! Elore is koszi :-)

2014. júl. 22. 22:36
 1/9 anonim ***** válasza:

A kagylóülés 4 pontos övvel, csak annyit segít, hogy akármekkorát csattansz az ülésben tart. Ez baromi jó, de semmit nem ér, ha egy 2 tonnás G Marcivel a nyakad köré hajtják az A oszlopot.

Az a fő gond ezekkel a régi autókkal, hogy törnek, mint a ropi. Nem úgy tervezetten, mint az újak, hanem össze-vissza. A Civik asszem a 8. generációtól kapott dupla küszöböt.. azt pl sehogy nem tudod átbarkácsolni, mint ahogy a többi merevítést sem, hiszen akkor új autót kellene építened.


Felesleges ezen agyalni, oda kell figyelni a többiekre és kész. Egy sokkal-sokkal erősebb kasztnival rendelkező autóban is meg lehet halni, ha úgy adódnak a körülmények.

2014. júl. 22. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Beviz Elek ***** válasza:

Nagy felni peres gumival, nagyobb fékek, kisebb, erősebb rugók, toronymerevítő, minőségi gumik. Ezekkel ugyanúgy törik az autód, de az autód sokkal stabilabb lesz, tehát te saját hibádból is később zúzud szét, meg más hibáját is könnyebben ki tudod védeni.


Más értelmes dolog nemigazán van.

2014. júl. 23. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Javaslom, nézd meg, milyen értéket képvisel a '94-es autód, és mennyit akarsz rákölteni? Ha úgy látod, hogy érdemes, inkább cseréld le egy fiatalabb korszerűbbre, ahol a törésteszt eredmények jobbak. Egyébkénk, mint ahogy az előttem szólók írták, bármilyen autóban meg lehet halni, látod a napi hírekben. Az esetek nagy többségében a sorsunk pedig a saját kezünkben van. (Kivéve a kivételek)Azt írod, bármilyen tippet meghallgatsz: ebből kiindulva azt mondanám, bármit is kicserélsz az autón, az csak a saját lelked megnyugtatására lesz elég. Persze a jó gumik, fékek, kormánymű, lengéscsillapítás, stabilizátorok is nagyon fontosak.
2014. júl. 23. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Koszonom a valaszokat! En mar ugyvagyok ezzel az autoval hogy koltok ra nemerdekel menyit eddig kb 200ezret koltotem ra. Igen a nagyobb fekeken es kerekeken enis gondolkozok! Nemtudtam hogy ezek enyit szamitanak de en nem az mondom hogy egy tankot csinalok ami mindentkibir (szerintem 120 nal mar mind1 milyen kocsiban ulsz) csak ha pl veletlen 50 60 csapodnak egy oszlopal ne szurja ki a szememet egy bot mert igaz szedanrol van szo tud gyurodni oke de hova? Ha utkozok az egesz motorter es muszerfal benyomodik az utasterbe tudtomal a volvoknak van olyan technologia hogy frontalis utkozes eseten a motor a kocsi ala megy be. Ha meg toronymerevitot szerelek be az is segit a stabilitasban?
2014. júl. 23. 09:25
 5/9 Beviz Elek ***** válasza:

Nem tudom, hogy pontosan mi segített, nekem volt otthon a gyári sport verzióból egy donor (amúgy Nissanról beszélünk).

A motor nem izgatott fel, de a futómúvet kompletten kicseréltem (eddig csak elől, hátsó újrafestve vár a garázsban).


Az egyel nagyobb felnitől jobb lett, szebben vette a kanyarokat egy kicsit, de utána egyszerre raktam be az erősebb rugókat (azonos magasság) és a toronymerevítőt. Na, hát most az autó nem elkúszik, nem érezni ahogy régen nyúlt és mászott keresztbe, hanem a fizika törvényeit meghazudtolva teszi meg a kört a körforgalomban és sokkal jobban érezni a határt, ahol már ne gyorsíts.

Fontos hogy nem kifarol vagy egyszerűen alulkormányzott lesz, hanem egyszerre a 4 kerék, tartva az irányt sikít és érzed hogy az autó nem tud kisebb íven fordulni mert lehetetlen:D nagyon király:D

2014. júl. 23. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

azert az h 110 nel mindegy se tennem ra a kezem, mercis vagyok, tehat onnan tudok peldat, nezd meg a w126 tesztet kb ezzel a tempoval kaptak frontalba oket, mutatjak a kocsit, meg a csaladot utanna ;)

van 1 opel corsa vs w140 is.

g meg ml azok meg felfutnak a kocsidra, utana az van amit kolega leirt.

ezek a hondak eleg papirok, nem sertesnek szanom, 2 havernak is van, 1x tapasztaltuk sajna.

2014. júl. 23. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
igen legvékonyabb lemezből vannak de szerencsére nagya csomagtartó ami tud gyűrődni ami megint a sebeséget illeti sajnos isemerősünk 90 el csapódott télen fának és egy 2002 BMW volt nagy terepjáró és mégis.... DE egy kis odafigyelésel mindent meglehet oldani csak sajnos nem azok halnak meg akik általába okozák a balasetet mert nekik 40 Le BMW jük van és megtehetik te meg a kis hondádal szívod meg :/
2014. júl. 23. 13:40
 8/9 anonim ***** válasza:

Tudsz esetleg erről mutatni valami hivatalos statisztikát, vagy csak fújunk azokra, akiknek jobban megy?


Azért a modernebb autóknál már a 100 fölötti ütközés sem nagy probléma, simán megmentik a benne ülőket. Ha ennyire aggaszt a biztonság, akkor javaslom keress egy másik autót, ami alapból biztonságosabb.

2014. júl. 23. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Nem. Persze nem arrol van szo de ugymond egy ilyen hondaba kisebb az esejed mit egy X5 ben !
2014. júl. 23. 21:33

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!