Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Keeway Matrix 50-s robogó, mi...

Keeway Matrix 50-s robogó, mi a k. a. a baja?

Figyelt kérdés
Van egy 50-s mátrixom kb. 3 hónapja vettem. Feltűnt, hogy a drága normál használat mellet (max.50km/h) 4,5-4,6 lityót is betápól míg egy 1,7CDTI Astra eszik ennyit dízelből. Szétszedtem! Elsőre kiderült, hogy a szívató szívat, mert majdnem ¾-nél megállt, és onnan se ki, se be. Megtörtént a csere! Vártam a csodát, de semmi. Fogyi lement kb. 4,3l –re. Cseréltem szűrőt is, mert az előző tulaj b..zot és szó szerint öntöttem ki belőle a homokot. Betettem egy újat és csodák csodájára az istennek sem akart beindulni. Állítgattam a levegő csavaron ütközéstől kb. egy negyedtől picivel, többet mert csak így működött. Ám a fogyasztás továbbra sem csökkent. Egy nap gondoltam szétszedem, kipucolom, és újra beállítom, de nem így lett. A motor hidegen nem akar beindulni, még akkor sem, ha gázt húzok rá. Ha beindul, húzom neki, és mondjuk egy kereszteződéshez érek (hideg indítástól kb500m) hirtelen gázadásra leáll. Majd ha bemelegszik semmi baja. A szívatót teszteltem kb. egy perc alatt kijön és visszahűlve visszahúzódik. Az elején, ha mondjuk betekertem a levegő csavart és negyedet ki működött, de elég jól füstölt hidegen. Rengeteget evett így a fogyasztás csökkenése érdekében próbálkoztam fél, háromnegyed, egész beállításokkal, de akkor meg megint hidegen leállt hirtelen gázadásra. De ha visszaállítom, már így sem akar működni. A súbert tű végén lévő zéger egy híján, a legvégén van, de ha a fúvóka felől a legelsőn, akkor is ezt produkálja. Meleg, leállítás után fél perccel, beindul, az alapjárata 900- 1400-ig ingadozik. Ha ugyan így meleg leállítástól két percet várok, beindul, de nehezen és az alapjárat szintén az előzőt produkálja. Százféleképpen próbáltam meg beállítani. Mindent meg tudok csinálni, legyen traktor, rotakapa autó, de ez kifogott rajtam, legszívesebben felgyújtanám. A karburátor az elmúlt hónapban kb. 40x volt szétszedve, mivel kerestem a hibát, próbáltam az úszószintem állítani, Fúvókák tiszták. A motorban 50-es fúvóka van és a kipuban fojtás kivéve, csak a vakcső van fent Bocsi sok rizsáért, de már unom minden nap munka után szerelni, és bohóckodni az utcán, már mindenki rajtam röhög.

2014. szept. 2. 22:56
 1/5 anonim ***** válasza:
Ezek a típusok arról híresek hogy mennek amíg mennek, aztán soha nem lesz jó. Nem kellett volna hozzányúlni. Egy kétütemű kismotort ne hasonlíts négyütemű dízelhez. Esetleg nézd meg hogy nem szorul-e a kerék. Akkor is sokat eszik ha erőlködik.
2014. szept. 2. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Érdemes lenne egy kompressziót mérni benne.
2014. szept. 2. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
szimeringek? membrán? gyertyakép?
2014. szept. 3. 02:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
A gyertyakép barnás száraznak mondható, a szimering és a membrán fogalmam sinscs. Hogy tudom megnézni hogy mi a problémája? Kompresszió jónak mondható, mint amikor megvettem. 6150km van a motorban. Én csak repsol szintetikus olajt használok.
2014. szept. 3. 06:28
 5/5 anonim ***** válasza:

membrán akkor szar ha nem fekszik fel jól a membránházra, tehát pl ha a fény felé tartod, és bőven átjön a fény, akkor lapkát kéne cserélni, ha csak épphogy van egy pici rés, akkor az még normálisnak mondható


szimeringet meg sehogy nem tudod ellenőrizni, azokat csak cserélni lehet, pár ezer forint a 2 db a főtengely két végére, benzinállót kell venni

2014. szept. 3. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!