Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda Civic 1.6 160 hp turboss...

Honda Civic 1.6 160 hp turbossá tételéhez mik az alapvető alkatrészek amik még kellenek?

Figyelt kérdés
Mint például intercooler stb. Meg körübelül mennyibe fájna?

2014. szept. 8. 17:43
 1/3 anonim ***** válasza:
76%
kovácsolt hajtókarok, dugattyúk, leömlő, teljes hűtőrendszer újraméretezés, turbó meg a hozzátartozó halom kiegészítő cucc, injektorok, vezérműtengelyek, motorvezérlő, és a teljes hajtáslánc, hogy bírja a megnövekedett nyomatékot, ez úgy kb 3 milliótól indul a csillagos égig, attól függően mekkora teljesítményt akarsz, úgyhogy szerintem ez az ötlet is szokás szerint csírájában elhalálozik...
2014. szept. 8. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ugyan, az E-Bay-en van Civik Turbo Kit, valami 120 000Ftnak megfelelő dollárért és attól már legalább csillió lóerő lesz a kocsiban :D


( amúgy kajak van ilyen, gondolom van akit be lehet vele húzni :D ).


Ahogy előttem írták az első és legfontosabb dolog, az egy talicskányi Deák-igazolvány. Talán annyiban nem értek egyet, hogy akár meg is állhat a mutatvány 2-3 millió között, a többiben teljesen igaza van. Gyakorlatilag adott egy blokk, amiből teljesen új motort kell építened.

2014. szept. 8. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

maga a motor átépítése szerintem kijön1-másfél millióból. Csak ha jót akarsz akkor ott van még a többi, kupplung mindenképp ajánlatos szerintem, de gyári váltókat, féltengelyeket is lehet cserélgetni szerintem utána elég sűrűn, meg nem árt ha van rajta jó fék.


Ma a motor turbósításhoz kell egy turbós leömlő, a feltöltő, nagyobb injektorok, meg az elektronika átprogramozása. illetve a csövezés a turbótól a szívósorig, meg a turbóhoz az olajzásnak. ez így megállna pár százezerből, csakhogy ez nem lesz így tartós, ha érdemben akarsz teljesítményt. Mondjuk kérdés még hogy kell-e kompresszuócsökkentés, mert az ilyen motorok mint a VTI alapból elég magas kopmressziójúak, ami nemjó amikor ott van akár fél bár töltőnyomás. De ha tartósat akarsz, akkor ahogy írták bele kell nyúlni a motorba, olyan dugattyúk, hajtókarok és főtengely kell, ami bírja azt az igénybevételt...

2014. szept. 8. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!