Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől lehet a karbin keresztül...

Mitől lehet a karbin keresztüli lövöldözés?

Figyelt kérdés
Babetta 210-es motorkával mentem olyan 40km/h körüli sebességel majd lőtt egyet a motor a légbemömlőm keresztül hallottam meg mentem tovább majd lőtt mégegyet lelassitottam majd újra huztam egy nyél gázt megint lőtt egyet megáltam leállítottam a motrot majd nem indult be. Haza toltam ott rugdostam meg megtekertem párszor nem indult kivettem a gyertyát a gyertyán lehetett látni, hogy szépen müködik a szinéből itélve de száraz volt a rugdosások után benzin az volt a gépben. Fecskendeztem benzint a hengerbe meg a karburátorba a levegőnyíláson keresztül rugtam rajta egy párat kivettem a gyertyát benzines és olajos volt. A karbival van probléma mert lassan töltődik fel benzinel pontosabban az uszó lassan töltődik fel benzinnel. Miután megpucoltam a gyertyát visszaraktam rugtam rajta egyet elindult itt már levolt hűlve a motor. Nem tudom a túlmelegedéstől lőtt és lövések közben beleszagatott a motor, de miután lehült semmiből semmi elindult mintha semmi nem történt volna nem igazán értem mi lehetett :D

2014. szept. 14. 23:58
 1/8 anonim ***** válasza:
a visszadurrogás csak gyújtás hibától lehet
2014. szept. 15. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Igen arra gondoltam de a gyujtás az egyetlen ami hibátlan a motoron és eddig soha nem fordult elő ilyen csak most és abba is hagyta.
2014. szept. 15. 00:02
 3/8 anonim ***** válasza:

Azt ugye tudod, hogy a gàzkar nem két àllàsú?

Ha rögtön nyélgàzt húzol ne csodàlkozz hogy nem megy.

2014. szept. 15. 06:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
tudom :D persze, hogy nem huzok rögtön nyél gázt adagolva huzom... mindegy nem a gázról van szó hanem hogy beleszaggatott meg lőtt amit eddig soha nem csinált
2014. szept. 15. 08:39
 5/8 Pandas74 ***** válasza:

Regebben volt egy robi kapank,amit kiskocsival is hasznaltunk.....ez is ketutemu,es egyszeru mint a barlangrajz,akarcsak a babetta.Ott a" gYertyaslusz" okozott hasonlo tuneteket.Ennek lenyege,hogy a gyertya polusai koze aramot vezeto szennyezodes kerul,hogy ez a motorbol levalo femreszecske,vagy az akkori olmos benzinbol kivalo olom volt-e azt nem tudom,de olyankor durrogott,rangatott,es megallt.

Gyertya ki ,megpucol,vissza es go....mas esetben pedig,a kondenzator volt a ludas....hidegen ment a hogy kellett,aztan bemelegedett,es nem indult el,mig le nem hult,igaz szikrat olynkor csak nagyon kicsit adott.


Ha a babettad mar tirisztoros,akkor ilyn gond nem lehet,de mindenkepp a gyujtasnal keresd a hibat,lehet akar egy fellazult erintkezo,vagy akar a gyujtokabel,vagy a pipa is,es vegso soron a gyertya is.

2014. szept. 15. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Rotax Max 125 akkor lövöldöz, és fogja vissza a motrot egy-egy pillanatra, ha szegény a keverék, azaz- sok levegöt, kevés üzemanyagot kap. Ha sokáig van így használva, hajlamos besülni rövid idön belül. Ezt a lövöldözést nagyobb fúvókával lehet orvosolni. Említetted, hogy még soha nem csinálta. Ismét a Rotax Maxból indulok ki, hiába versenymotor, az alapelv nagyjából azonos a Babettáéval. Ha melegben megyek egy szinte tökéletesen beállított motorral, ami nem lövöldöz, minden klappol, és megy mint a mérgezett egér, ugyanaz a beállítás 5 fokkal hidegebb idöben nem lesz jó, mert a motor gyengébb lesz, és lövöldözni fog (nagyobb fúvóka kell, és jó lesz). Mivel most nincsenek annyira gatyarothasztó melegek, szerintem a Babettának is az lehetett a gond, hogy dúsabb keveréket igényelt. Egy picivel nagyobb fúvóka lehethogy jót tenne neki, de ha általában melegben szoktad használni, akkor nem érdemes foglalkozni vele.
2014. szept. 15. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Kösz a válaszokat aztóta nem csinálta a keverék szegény dolog az meglehet. A levegő keverék hát az úgy van beállitva, hogy még nincs teljesen elzárva de közel van hozzá és mikor milyen idővan picit állitom hogy nefulladjon illetve ne legyen folytva a motor. Ha kb a gyári adatok felé állitom a levegő csavart akkor fullad. Úgy gondolom mindenképp van a karburátornak valami baja meg a henger, főtengely, hajtókar, dugónak is :D szóval mindennek de legfőbb a karbinak. Nehezen töltődik fel benzinnel és ha utközben elfogy a benzin az uszóból akkor meglehet, hogy túlhevült a motor mivel menet közben nem kapot megfelelő kevést gondolom én azt csináljuk hogy kipucoljuk azt a részt ahol bemegy a karbiba a benzin a tankból azt is vagy 2 hónapja elöször és már megint kell akkor vagy a benzin vagy a tank is koszos vagy nem tudom mitmondjak már, hogy eltömíti. A lövdözés után meg mint mondtam érdekes volt, hogy lehülés után elindult a motor. Pedig rugdosás után a gyertya száraz volt kivettem fecskendeztem benzin a hengerbe és a karbiba a levegőnyílásán keresztül vissza a gyertya rugtam rajta gyertya ki és már benzines volt megpuccoltam vissza raktam ment :D
2014. szept. 17. 18:09
 8/8 Chipmunk60 válasza:
Szia. VEdd ki a benzincsapot, van rajta egy rosta-szűrő és takarítsd ki a tankot is. Ettől lehet kevés a ráfolyás a karbira.
2014. szept. 23. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!