Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az aprilia rs 125-ös motoron...

Az aprilia rs 125-ös motoron kényelmesen elférnék 120 kg-al?

Figyelt kérdés

15 éves fiú vagyok,184 cm ,120 kg .

Tudom hogy ez nagyon sok ,én is le szeretnék fogyni,



2014. okt. 15. 09:45
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
A japánok meg a németek nem véletlen nem hoznak ki ekkora teljesítményeket. Pesig kitudnánák erősebbeket is tudnának. De a japánok hosszabb időre tervezik a motorokat. Ezért van az hogy nagyobb motort kell venni. Nagyobb ccm. Nagy ccm-ben a japánoknak is azért vannak már olyan motorok amelyikek odahagyják akármelyik olaszt. De az már nem olyan tartós akkor.
2014. okt. 16. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Vegyünk példának egy nagy szenzációját az apriliának. Rsv1000. V2. 120 nm nyomaték. Meg 140 lóerő. Hát mi az a 140 ló egy ezres motortól? Mi az a 260-270 végsebesség? Mi ez a kelepölő fos v2 hang? Egy sportmotor az sor4. Egy chopper v2 . Azoknak jó hangjuk van de csak nagy ccm-ben. És ugye a kicsi fordulat a choppernél. Szóval erről ennyit. Egy 750-es gsxr majdnem tudja azt amit az ezres aprilia a v2-jével
2014. okt. 16. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

"Az aprilia egy nagy rakás fos. Mintúgy az összes többi olasz gépezet. Semmire nem valóak. A japán meg a német jármű az jármű. Aprilia az olyan, hogy mindig lesz valamire költened rajta a benzinen meg a szervízen kívűl. Mindig van valami bajuk."


Annak a pénztelen gyökérnek egy rakás fos, aki megveszi leharcolt állapotban és nem telik rá gyári alkatrészekből felújítani. Nekem nem okoz gondot hogy 15000 km után megrendeljem bele a 188.750 ft-os gyári hengerszettet és a 95.000 ft-os hajtókarszettet, így sehol nem hagy ott, ha akarom akkor 175-180 km/h felé húzatom mert simán bírja 1 személlyel. Az olaszok nem arra gyártják a motorjaikat hogy 20 évig eljárj vele 1 szettel, hanem a teljesítményre, egy kész versenymotort tesznek a pi*csád alá szériában. Nem mondom hogy nem jók a japán és a német motorok mert jók, de kis köbcentiben az Aprilia-nak nincs ellenfele. Ülj fel egy NSR125-re meg egy normális és nem leganézott RS125-re, ég és föld a kettő, olyan futómű-váz-fék kombinációja egyik 125-ösnek sincs mint az RS-nek.

2014. okt. 16. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
igazad van ebben, a japánok nem versenymotorokat gyártanak, hanem sport motorokat, versenymotor meg teljesen felesleges közútra.
2014. okt. 16. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
Aranyapám, kicsit tájékozódj már a témában mielőtt hülyeséget írsz, jó? Ha nem tudod, akkor leírom neked hogy a "V" elrendezésű blokk az nyomatékosabb, ezért használják manapság egyre inkább azt. Továbbá az a 140 Le és a 270 km/h bőven elég, ha ültél volna már motoron akkor tudnád, de megsúgom hogy az RSV1000-ben van 163 lóerős változat is. Az RSV4 Factory az már V4-es 1000 ccm amihez 207 lóerő társul, de hol tudod ezt kihasználni? Sehol! Én is veszek majd 1000 ccm-es motort, de még nem most. Tudod miért nem? 1. mert még nem lehet A korlátlan jogsim, 2. mert még szeretnék normálisan megtanulni motorozni, ehhez pedig még 1-2 év az RS125-ön, utánna pedig keritek valami Rotax257-es blokkal szerelt RS250-et (itt gyk-n van egy srác, ő Aprilia bu*zi, nem rég találkoztam vele, láttam az ő RS250-ét ami Rotax257-es blokkal van szerelve, kegyetlen egy gép volt) és 2-3 évet lehúzok azon is. Nagy köbcentiben már hülyeség azon vitázni hogy olasz vagy japán, japán vagy olasz, ugyan olyan mindkettő, csak az olaszok kicsit a teljesítmény és designe felé húznak, míg a japánok a megbízhatóságra és a hosszú élettartamra. Annyi a különbség talán hogy egy Aprilia vagy Ducati az egy életérzés ahogy pl. egy Alfa Romeo is. Egy ideje motorozok már, de akit zárójelben írtam srácot, az ő RS250-ével mentem egy kört, elég volt megtartani, egy 103 lóerős kétütemű gép azért már nem annyira gyerekjáték, 208 km/h mertem húzatni pedig még ment volna de már fo*stam rajta.
2014. okt. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:

Ja nyomatékosabb csak éppen a hangja az olyan mint egy csettegőnek kb.

Darabos fos hang. Sor 4-nek van normális sport vagy versenymotor hangja.

125-be meg 250-be meg teljesen felesleges ekkora teljesítmény.

2014. okt. 17. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
neked felesleges, nekem nem felesleges. Majd ha motorozni fogsz valaha, rájössz a dolgokra. Igen, a hangja az nem ugyan olyan a "V" elrendezésű blokknak mint a sorosnak, de mindkettőnek megvan a maga erőssége, V blokk nyomatékosabb, soros blokk szebben szól. Ezért van ennyi gyártó, hogy tudj választani a neked tetsző modellek közül. De azt tudd, hogy ahol az számít hogy a blokk nyomatékosabb és erősebb legyen, ott nem azt fogják nézni hogy hogyan szól, ellenben ahol pedig az számít hogy szépen visítson a blokk, ott pedig nem a nyomatékot helyezik előtérbe. Nekem például tetszik a V blokk duruzsolása, neked akármennyire is nem jön be. Ha egymás mellé áll egy sor4-es és egy V4-es gyorsulásra, a soros elmarad hiába szebben visít.
2014. okt. 17. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
"neked felesleges, nekem nem felesleges." ez arra vonatkozik hogy nekem fontos hogy a köbcentihez képest nagy teljesítménye legyen a motornak mert gyakran járok autópályán és ha mondjuk előzök 3-4 kamiont egyszerre akkor nem mindegy hogy 130 km/h-ról 180 km/h-ra tudom húzatni és simán elmegyek másodpercek alatt mellettük, vagy mint Honda NSR 125-el közlekedő haverom hogy már 120-130 km/h-nál totálon van a gép, ezért is nem szeretek vele menni, mert én tartósan 130-140 km/h-val közlekedem autópályán de ha vele megyek akkor 90-100 km/h-val tudunk csak haladni, vagy elhasítok és megvárom egy pihenőbe míg odaér :)
2014. okt. 17. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
Az hogy egy v4-es ellen ottmaradna a soros az attól függ hogy a soros mekkora teljesítménnyel bír. Mert biztosan van olyan soros motor amiből kivan hozva az a 204 lóerő. Meg mellette az a 150 nm körüli nyomaték. De ezek a motorok közútra teljesen felesleges. Fateromnak 600-as túra-sport van. Mikor mögötte ülök akkor érzem hogy nem kell nagyobb motor közútra. Mert 200-ig úgy gyorsul mint az állat. Olyan 10 mp alatt biztos megvan a 200. 0-100 3.5 mp. És csak 600-as. Autókat akármelyik sebességben lehet előzgetni 50 felett kétszeméllyel. Versenypályára azért már lehet gyenge volna egyszenéllyel is ha nagyon akar valaki gyorsulgatni. De közúton nem nagyon lehet kihasználni ezt sem. 250 a vége. Az is bőven elég. Azt sem lehet kihasználni. Egyszer ment vele 210-el. Amúgy meg csak 200-ig szokta. Én is motorozok kb 9 éves korom óta.
2014. okt. 17. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
azonos köbcentiben azonos teljesítménynél a "V" blokk megnyeri a gyorsulást. Persze hogy elég a 600 köbcenti, normális ember nem azért vesz 1000 ccm-es motort hogy 270-300 km/h-val száguldozzon, persze vannak ilyenek, őket általában 20-40 év között a család ordítva kíséri a koporsó mögött. Nem a gázt kell tudni húzni, azt a hülye is tudja, megállni kell tudni és fejben eldönteni hogy mit lehet mikor és hol, meg azt mindig szem előtt tartani hogy otthon várják haza. Sajnos nekem is volt ilyen ismerősöm aki 125 ccm után 1000-es Kawasakit vett, 3.-ik héten jött a telefon hogy a traktor pótkocsi alá beszaladt mert nem bírta lefékezni a motort olyan sebességgel ment. 26 éves volt és 1 éves házas, felesége meg 8 hónapos terhes.
2014. okt. 18. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!