Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vw Golf VI 2. 0 CR TDI-ben mi...

Vw Golf VI 2. 0 CR TDI-ben mi a különbség a 110 és a 140 LE-s között?

Figyelt kérdés
Érdekelne, hogy mi a különbség, mert hasznaltauto.hu-n az előbbiből sokkal több található, és ilyet szeretnék venni... Csak nem tudom, hogy a 110-es is ugyanolyan jó-e.

2014. nov. 10. 02:14
 1/10 anonim ***** válasza:
Én láttam egymás mellett mindkét motort, ugyanaz mindkettő, annyi különbséggel h a 110-esnek butítva van a motorvezérlője és ezért gyengébb.
2014. nov. 10. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Szerintem ugyan az, mint az Opelnál az 1.7cdti-nél a 101, 110 és 125 lóerős változatok között.

A blokk tök ugyan az. A körítésen és a motorvezérlésen módosítottak valamelyest az évek folyamán.

2014. nov. 10. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Milyen körítésre gondolsz? Turbo pl? Szerintetek a 110-es is jó?
2014. nov. 10. 21:56
 4/10 anonim ***** válasza:

VW-t nem ismerem, de ha az Opelnél belenézel a motortérben minimális eltérések szemmel láthatóak. Pl a légszűrőháztól vezető cső máshol van elvezetve. De rengeteg alkatrész csereszavatos, a blokk meg tényleg ugyan az. A turbó is lehet hogy nem tökéletesen ugyan az a típus.


110 Le ha önmagában nézzük egy ekkora autóban elegendő dinamikus haladásra, pláne hogy egy nyomatékos dízelről beszélünk. A műszaki tartalmat, megbízhatóságát, stb nem ismerem pontosan.

2014. nov. 11. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Értem. Köszi a válaszokat. És esetleg érdemes chip-tuningolni a 110-eset?
2014. nov. 11. 16:10
 6/10 Koaxk Ábel ***** válasza:

Minek chip tuningolni? Miért nem veszed akkor egyből a 140 lovast.


A chip tuning-al előjön egy csomó rizikófaktor, ha xarul csinálják meg, elkezdi köpködni a fedélzeti computer a hibákat...


Én egyébként pont egy 140 lovas dízel audit cseréltem le 1 hónapja nagyobb teljesítményűre, kell az a teljesítmény egy ilyen kasztnihoz, főleg ha oda is akar lépni az ember.

2014. dec. 3. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Mire cserélted?

Am sztem az 1.2 60LE-s Renault Kangoo után sztem a 110es is nagy lépés :D

2014. dec. 3. 19:59
 8/10 Koaxk Ábel ***** válasza:

Nyilván nagy ugrás lesz, nekem előtte egy 70 lovas dízel VW Polo-m volt, nagy ugrás volt ahhoz képest a 140 lovas Audi A3.


Viszont ha tuningba gondolkozol eleve, szerintem akkor ne a gyengébbiket válaszd, még akkor is ott a lehetőség a chip-re ha kevés a 140 ló, viszont a gyári megoldásnál tutira nem jobb egy "sufni" tuning.


Amúgy én egy BMW 320D-re váltottam, teljesítményben nem akkora ugrás, mert ez 163 lóerős, bár nem mondom, hogy nem érezhető a 20 ló és 30nm nyomaték különbség, de nyilván a 70-ről a 140-re durvább ugrás volt.

2014. dec. 3. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Fogyasztása milyen? :)
2014. dec. 23. 01:50
 10/10 Koaxk Ábel ***** válasza:
A 163 lóhoz képest nagyon jó, átlagban 6,3-6,6 között, dinamikus vezetés mellett. Szerintem ha nyugdíjas tempóval mennék, le lehetne 6 alá vinni, de ahhoz én túl agresszív vezető vagyok. :)
2014. dec. 23. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!