Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen dízel autót ajánlanátok...

Milyen dízel autót ajánlanátok az alábbi feltételekkel? Vagy érdemesebb benzinesben gondolkodnom?

Figyelt kérdés

Feltételek:

Vételár ne legyen több 1,1 millió forinttól

2002-es évjárattól

Minimum 112 lóerő (ki akarok zárni az 1.5 dci-ket, meg az ezeréves 1.9 tdi-t), hogy azért haladjon is.

Benzines esetén minimum 120 lóerő legyen, és minimum 1700 köbcenti.

Váltó kizárólag kézi legyen.


Az 1,1 milliós keretben nincs benne természetesen az átírás, és az első szerviz.



2014. nov. 27. 20:01
 1/8 A kérdező kommentje:
Vagy bármi izgalmas autó érdekel, ami nem egy lelakott roncs
2014. nov. 27. 20:03
 2/8 anonim válasza:

Teljeseen ki van zárva a VW diesel? Nekem egy audi a4-em van, 2001-es, 1.9 PDTDI (szal nem a régi szarrá füstölt fajta, nem adagolós) 115 lóerős, és halad is rendesen.

Honda Accord, Toyota D-4D motorjai is jók és erősek.

2014. nov. 27. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
A Pd tdi az okés, modern motor, kevesebbet is eszik 1 literrel a tdi-nél, kicsit traktor, de nem gáz, meg elég fürge.
2014. nov. 27. 20:12
 4/8 anonim ***** válasza:

"A Pd tdi az okés, modern motor, kevesebbet is eszik 1 literrel a tdi-nél"


Ja persze. A CR TDI meg egyenesen termeli a gázolajat nem ? :D

Sokat itt azt mesélik, hogy az öreg 110-es TDI nem eszik 6 litert a Passatban, akkor a PD beéri kevesebb, mint 5-tel? Erről sem hallottam még :D


A benzines rész hamar rövidre zárható: nagyjából akármelyik 16 szelepes 1.8 vagy a fölötti motor hozza az elvárt 112 lóerőt.


A dízel meg: ennyiért már kapsz 130-as PD-s VWt/Audit/Skodát/Seatot. Vagy TDCI Fordot vagy nagyjából bármilyen 2000 utáni 2 liter körüli dízel megfelel a kritériumoknak.


Ha keveset mész, akkor felesleges a dízel, ha nem akkor azt válaszd. És érdemes alaposan körbejárni majd a kiszemelt autót, mert az ebben a korban és árban lévő dízelekkel könnyű mellényúlni.

2014. nov. 28. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
2002től már csak CR dízelt lehet venni,ami lehet elketyeg 6-8 liter gázolajjal,ami nagyon örömteli,mert örül a sok tudatlan hogy "húdemiyenolcsóvelemenni" csak majd amikor búcsúzik a társulatból a nagynyomású szivattyú,meg a porlasztócsúcsok és társai,majd akkor rájön mindegyik hogy ha egy V8-as benzinest tankolt volna 15 literrel/100-on,még az is olcsóbb lett volna mint a fent említett alkatrészek több százezres cseréje!!!én nem azt mondom hogy egy benzinesen nem romolhat el semmi,de tuti nem ekkora tétel!illetve ezek a dolgok egy dízelnél nem csak hogy benn vannak a pakliban hanem záros határidőn belül tuti be fognak következni!
2014. nov. 28. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"2002től már csak CR dízelt lehet venni"

Azért ez így egy kicsit erős. Az adagolós V6 TDI-t is gyártották 2005-ig, a PDket valami 2008-ig. Igaz máshol meg már a 90-es években átálltak a CR motorok gyártására ( pl Fiat ) vagy épp párhuzamosan gyártották a CR motorokat a TD és szívóD motorokkal ( pl Mercedes ).

2014. nov. 28. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
az adagolós v6 tdi egy betegágy!a pdtdi-t meg felejtsétek már el mert lehet jó konstukció volt,kb 20 éve,de tartós sohasem!
2014. nov. 29. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Az adagolós V6 csak 2003-ig volt szívás. Van néhány PDs ismerős, ők nem panaszkodnak, meg általában a többiek sem :D


Ha visszaolvasol, egyiket sem ajánlottam, csak megemlítettem őket egy teljesen más kontextusban :D

2014. nov. 29. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!