Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az pannóniánál hogy?

Miért van az pannóniánál hogy?

Figyelt kérdés
Miért van az pannóniánál hogy amikor leállítom és másnap indítanám hiába rugdosom nem indul. kiveszem a gyertyát és csöpög belőle az üzemanyag,utána csak úgy indul be ha kitisztítom a gyertyát és 1 kis benzint befecskendőzök a hengerbe, akkor aztán 1 rúgásra beindul?
2014. dec. 10. 19:08
 1/7 anonim ***** válasza:

Benzincsapot el szoktad zárni?

Ha igen akkor a karbival valami nincs rendben.

Valamint miután kivetted a gyertyát párszor rúgj rá hogy kidolgozza magából a felesleget. Aztán, miután kinyitottad a csapot és vártál egy kicsit hogy megteljen az úszóház, úsztató híján a szívatót húzogasd. Ha a túlfolyón megjelenik a benzin akkor próbáld indítani.


Milyen típus milyen karbival?


Nekem ilyen még nem volt vele. Állhat egy hónapot is, 3-4 rúgás gyújtás nélkül aztán gyújtással többnyire első rúgásra indul.

(hidegbe kicsit nehézkesebb. Olyankor néha kell 3 rúgás is gyújtással. És persze közben a szívató)

2014. dec. 10. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Ez egy pannónia kistraktor utóbb kiderült hogy több darabból lett összerakva a blokk használt csapágyakkal. szimeringekkel.Nemsokárra fel lesz újítva a blokk. Most egy danuvia 125 úszó van benne. Azt tudom hogy a dugattyúcsapszeg elég kopott már benne.
2014. dec. 11. 19:56
 3/7 A kérdező kommentje:
A benzincsapot mindig elzárom. Pannónia p10 blokk t5 hengerrel.
2014. dec. 11. 19:57
 4/7 anonim ***** válasza:

Akkor az úszó lesz a probléma. Az bizony nem belevaló és valószínűleg nem is zár jól.

Menet közben nem csöpög a benzin?


Nekem amikor kilyukadt az úszó mindenhol folyt belőle(túlfolyón, légszűrőn) de azért hazavitt :)

(csak húztam magam után a benzincsíkot :()

Na de ha hamarabb folyik be a hengerbe minthogy ki tudna folyni akkor bizony más a helyzet. Azt nagyon nem szereit a motor.

2014. dec. 11. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Kilyukadt az úszó, és folyt a túlfolyón a benzin, és kiakartam belőle párologtatni hőlég-fúvóval a benzint, lőtte a benzingőzt kifele a lyukon de nem vettem el a hőlég-fúvót hanem ott tartottam végig és szétrobbant az úszó. A danuviának a tőszelepe vékonyabb és rövidebb is.
2014. dec. 12. 20:30
 6/7 A kérdező kommentje:
Ez egy pannónia kistraktor, és trabantnak a benzincsapja van rajta és nem biztos hogy jól zár.
2014. dec. 12. 20:31
 7/7 anonim ***** válasza:

Elsősorban egy bele való úszót keríts bele. (azért nem egy beszerezhetetlen és megfizethetetlen tétel. Itt persze nem az utángyártottról beszélek, ami meglepő módon megfelelően működik, de majd 4000ft. )

Trabi benzincsap szerkezete nem tudom hogy pontosan milyen, de gondolom hasonló mint a Pannóniáé, ahol egy 3 db lyukkal ellátott gumilap végzi a tömítő feladatot.

Ilyen gumilapot nem nehéz gyártani. Persze mindenképp olyan gumi kell ami biztosan benzinálló. (persze itt az utángyártottakba ne bízz. Nem biztos hogy benzinálló)


De hiába jó a csap, az úszót mindenképp érdemes megfelelőre cserélni aztán szépen beállítani.

Mert hiába megy a motor, nem jó neki ha ömlik bele a benzin. (és gondolom neked sem jó az hogy sokszorosát eszi a motor annak mint ami kellene neki. Csak viszonyítási alapnak, az enyém 4,5l-el elvan 100-on)

2014. dec. 12. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!