Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha gyorsabban kapar a motor a...

Ha gyorsabban kapar a motor a sárban vagy a fűben jobban tud gyorsulni?

Figyelt kérdés
például van egy terepgumi egy 300as enduró motoron és ez a motor el akar rajtolni egy füves részen 1esben ha elrajtol 12ezter forog a motor ugye kapar és ugy gyorsul mert azért az a gumi is elkapar a vizes fűben mondjuk kapar 50el a hátsókerék na és ha 3.-ban indulna el és a motor ugyan úgy képes kiforogni mondjuk ha nem 12ezerig akkor 11800ig és ekkor már 90elkapar a kerék például. akkor így jobban tud gyorsulni nem? tegyük fel ha egy kicsit fogna a kerék a motornak akkor se esne le a forsulata mert simán birna 4ben is indulni és nem ful meg és ezt egy 300as 2t enduró meg is birja a valóságban is csak most tegyük fel 3ban elindul vagy 1ben hogy ér el hamarabb mondjuk 40ig? azért pont addig mert akkor még 1ből se kéne elváltani mert azis idő ugye. ha 3 ban kaparna 40 ig vagy 1ben hogy érné el hamarabb? a furdulatszám ugyan annyi szinte!

2015. febr. 16. 00:56
 1/6 anonim ***** válasza:

Annyit variálsz hogy az már borzasztó. A legjobb gyorsulást akkor éred el a füveden ha egyesbe vagy kettesbe indulsz és fordulaton tartod de csúsztatod is a kuplungot valameddig szóval nem szabad hagyni kipörögni a kereket. Szóval ha kipörög a kerék akkor időt vesztettél. Irkálsz itt olyat hogy már indulásnál 90-et pörög a kerék. Hát harmadikba neked nemnhirtelen fog 90-el kaparni. De legyen úgy. Akkor elássa magát kb rögtön. De ha meg nem akkor kimegy a hátulja a pissába és akkor mire felkelsz megbeinditod addigra a versenytárs már otthon fürdik.

Szóval ha kipörgeted a kereket akkor gyorsulást vesztettél. Ne pörögjön ki.

2015. febr. 16. 05:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Crossmotor az van, ész meg jogosítvány már minek...
2015. febr. 16. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Nagy kezdőbetű. Írásjelek: vessző, pont. Tudod, akkor nem kéne azon agyalni, hogy hol a vége az előző mondatnak, és hol kezdődik az új. Szándákosan nem gondolatot írtam, mert az egy darab sincs benne. Csak fostad, fostad ide a szavakat úgy ahogy az agyadban megjelentek, anélkül hogy akár fél percet is fordítottál volna arra, hogy megnézd, amit leírtál, értelmezhető-e.

Fuss neki még egyszer, és írd le két mondatban, hogy tulajdonképpen mi a bánatos lóf**zt akarsz megtudni.


Addig is itt van előre a válasz: bármi akkor gyorsul a legjobban, ha a meghajtó kerék nem pörög el, hanem éppen tapadási határon van. A tapadási súrlódási együttható mindig nagyobb mint a csúszó súrlódási együttható.

Ez igaz bármire, motorra, autóra, vonatra.

A kipörgésgátlót nem viccből találták ki.

2015. febr. 16. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Utolsónak ha lehetne dupla zöld kezet adnék.

Kérdező, mégis mi akar ez lenni? Ez nem kérdés, hanem szavak véletlenszerűen összedobott halmaza! Amiből csak nagy nagy jóindulattal is csak körülbelül derül ki, mit szeretnél kérdezni.

Élőben nem tűnt még fel, hogy mindig mindenki visszakérdez miről beszélsz? Tanulj meg rendesen fogalmazni és írni, mert a tanáraid is előbb-utóbb megunják majd a rejtvénynek álcázott szövegeidet, áthúzzák és kapod a karókat, mert értelmezhetetlen az alkotásod, nekik pedig nem az a feladatuk, hogy bogarásszák vajon mit akarsz közölni velük. Persze ez csak tanács, vagy megfogadod vagy nem, de hidd el könnyebb lesz az életed, ha normálisan ki tudod magadat fejezni.

2015. febr. 16. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Vannak még agyhalottak....
2015. febr. 16. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

A legjobb gyorsulást mindig állóhelyzetből indúlva 1-es fokozatból éred el (mert az egyes a legerősebb fokozat), ha a gumi egyből tapadási pontot fog és egyből viszi magát előre, nem veszít időt a kipörgéssel. Kipörgéből adódóan a gumi nem fog tapadási pontot a talajon, tehát idő kell hozzá míg a tapadási pont létrejön, azaz hogy megtudjon indulni előre. Gondolom nem hallottál még olyan elektronikus szabályzásokról, amelyek a motor fodulatát megtartják egy bizonyos tartományban egy bizonyos sebesség eléréséig, csak aztán engedik dinamikusan tovább forogni hogy ne pörögjön ki a kerék. 500-as 4 hengeres kétütemű gyorsasági motorokat ilyennel pakolnak tele, sőt fokozatokban is tiltják a fordulatot a váltás után, nem csak elindulásnál.


Egy 300-as normális kétütemű endúró úgy földhöz csap ha te ilyen hülyeséget akarsz vele csinálni, hogy az agyvelőd kiúgrik a sisakon.


Mielőtt kérdést írsz ki, próbáld meg magadban megfogalmazni a dolgokat, ne egyből írd le, miután pedig leírtad, olvasd el újra.

2015. febr. 17. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!