Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 320ci (170hp), BMW 325ci...

BMW 320ci (170hp), BMW 325ci (192hp) vagy AUDI TT Quattro (225hp)?

Figyelt kérdés
ezek küzül választanék..az audit mennyivel gyorsabb a bmw-któl és miért? ha valamelyik bmw-t választanám simán ráraknák m3 as kittet ,a motort felkellene vinni kb 300-400 pacira(csak nem tudom ,hogy lehet e) és kész a verda.a bmw külsőre jobban tetszik, meg hátsó kerék hajtás ....viszont az audi a kis 1.8 as motorjával 225 lovacskát tud.vezetési élmény,gyorsulás,stb-aki valamelyik autót hajtotta már ,vagy hajtja az irjon!

2015. febr. 16. 12:14
 1/10 anonim ***** válasza:
64%
Azt választanám, amelyik a legfiatalabb, és csakis négykerék meghajtásút. Mondjuk az audi tt quattro pont nagyon nem tetszik, pedig úgy általában szeretem az audikat.
2015. febr. 16. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
nekem sem tetszik,csak a lóerők vonzanak ..
2015. febr. 16. 12:40
 3/10 anonim ***** válasza:

Mire kéne?

Ha nem versenyzésre, akkor szerintem nem kell ennyire a lóerőket nézni. A kevesebb lóerős is lazán elmegy 160-nal. Annál meg hol mennél többel?

2015. febr. 16. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
szerintem a 325ci gyorsabb mint a tt, mert a tt-nek nem olyan jó az úttartása
2015. febr. 16. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Feltételezem hogy e46-ról van szó. A BMW legkisebb sorhatos szívójából hogy akarsz kihozni 3-400 lovat? Turbósítással? Többet fizetsz mint az autó ér.

Akkor már inkább egy gyári M3.

Az Audit könnyebben fel lehet húzni addig, de az is sokba kerül, és nem csak annyiból áll hogy chip meg nagyturbó azt mehet tiltásig. Pláne ha 400-ra akarod felhúzni.

2015. febr. 16. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
92%
szerintem ha veszel olcsón valami agyonhajtott kocsit, akkor több lesz a szopás mint az élvezet vele. Alfák között nem nézelődtél? Nem akarom éljenezni az olaszokat (sokan azt mondják szart csinálnak, nekem meg világéletemben Alfám volt minden gond nélkül), csak megemlítem hogy ha a lóerő számít, akkor a 159-es jó választás lehetne. 2.4 JTDm motor, 5 hengerrel, összkerékhajtással, 200 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal, bár mostmár a sajátom 280 lóerős és 430 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, a vége meg valahol 238-240 km/h körül van. Az igazság az hogy egyszer tekertem neki oda Arezzo és Bettole között, ott 226 km/h-ig nyomtam neki de még ment volna. Vagy van 1750 TBi motorral szerelt turbóbenzines változata is a 159-es Alfának. Boccs, hogy nem a BMW-t vagy az Audit jellemeztem.
2015. febr. 16. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

hagyjatok, már 20x beirta h turbozza a 320i t, hiaba mondotok neki akarmit.

gondolom marha sok tapasztalata van vezetésböl, föleg hátsó kerekessel.

bár ezeket az ujabbakat már biztos jobban fogja az elektronika, ha élményt akarsz olyant vegyél ahol ki lehet iktatni az elektronikat, legalabb annyira h engedjen jatszani kicsit, bár az irasod alapjan nem sok jot josolok.

mi az mennyivel gyorsabb?

bár ezek közul nem volt egyik se, de volt 740-50, turbós honda, nekem most van 1 s500, elötte 1 2.5 omega, azzal szerettem a legjobban, csak msot a garazsba parkol :/

idaig az omega adta nekem a legjobb élményt, az s500 at megfogja az elektronika, az omega meg ment :D

2015. febr. 16. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
90%

"viszont az audi a kis 1.8 as motorjával 225 lovacskát tud.vezetési élmény,gyorsulás,stb-aki valamelyik autót hajtotta már ,vagy hajtja az irjon!"


És bármilyen hihetetlen, de ezt lehet a legkönnyebben tuningolni, a turbó miatt, és súlyra is sokkal könnyebb mint a 3-mas BMW + ott a quattró, amitől sinautó lesz.

De mondjuk a TT és a 3er nem egy kategória.

2015. febr. 16. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
tehát a tt-ből előbb kijönne a 350-400 paci?
2015. febr. 16. 20:58
 10/10 anonim ***** válasza:

Hahaha megint egy almodozo hulye.

Egy turbot feldobunk es kesz ez csak a mese! Olajzas, egester, vezerlesi idok, stb... Megannyi gond

Az osszkerek felesleges nagy a hajtasi veszteseg es semmi tartalek nem marad az elsotengelyen.

Bmw es lgyen gyari, ha keves a 170-190lo akkor gyari m3 v. M5 stb.

A gyariaknak nem csak a csiribi csiriba es erosebb lett de mindene mas! Difi, felfuggesztes, fek, stb.

Nekem e34 van m50tub20 blokkal es hetvegen hajnalban ketszer is a legvaratlanabb helyen megindult keresztnen -4fokban. Jo majd ha odajutok kap sperrt mert nincs es ha az se eleg kap asc t is bar az ebben ritka volt de van.

Hidd el 200-300-400le nem jatek, nemoknelkul van minden masodik hirben ha baleset akkor bmw...

A harmas meg pici ha kupe megkisebb ott egy 150-170pacis is megy meg ugye a fiatalabbak dupla vanosos(enyem sajna sima vanosos) es nagyon erezni kigyorsitasnal hogy nincs vagy sima vagy dupla, erezhetoen jobban megindul alul.

Sor6 meg eleve egy porgos konstrukcio ahol hirtelen veszti el a tapadast nem ugy mint egy v8 vagy v6(pl. Regi alfa) soros sokhengeres egyenletes gyujtaskozzel nagyon esszel kell taposni mert keson erzed hol a hatar.


De en sorhatot vennek akkor is, de hidd el az m3 m5 sok rutint igenyel es a 320 se pici.

2015. febr. 17. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!