Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az ilyen 15 éves lefingott...

Az ilyen 15 éves lefingott dízel Passatok, BMW-k, Golfok tulajai tényleg ennyire idióták vagy csak tettetik?

Figyelt kérdés
Miért akarja az összes bemesélni, hogy 176, 182, 187 ezer kilométer van a kocsijában? Mondom gyerek, nem fura, hogy a 4-5 évesekben is ugyanennyi van? Megvetted az egyik legolcsóbbat hahuról, 2 havonta hordod szervizbe. Itt valami nem oké. Ő, hát izé ezt nagyon keveset használták, ebben tuti ennyi van. LOL 25-40 éves felnőtt emberek.
2015. márc. 6. 22:08
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
25%

És téged miért zavar ez? :)

Az ö pénzük, arra költik amire akarják :D

2015. márc. 6. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
32%
tényleg idióták. meg azt hiszik, hogy ezek presztízsautók. Hát inkább járok egy 500 ezres Swifttel, mint egy 1m Passattal..
2015. márc. 6. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
37%
Mert ennyi agyuk van. Nem tudom miért hiszi azt valaki, hogy 40 évesen egy 15-20 éves BMW-vel menő lesz.
2015. márc. 6. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Nem akarok ellenkezni, de ha abból indulok ki, amiket itt szoktam olvasni, akkor nagyon is tisztában vannak vele, hogy a legtöbb visszatekert órás autó. Azzal is tisztában vannak, hogy nincs presztízse semmilyen használt autónak egy olyan sznobok lakta országban, mint Magyarisztán, ahol csak az a menő, aki új autóval jár, de ha az jobb egy Suzukinál (például egy új Audi A4), akkor már nyilván gengszter is, mert honnan van rá pénze.

Vannak néha olyan kérdések, amiket valami troll tesz fel, hogy szerinte milyen menő ez vagy az a régebbi autó, és néhány tájékozatlan naiv kérdés, és te pont ezekre az emberekre sarkítod ki a kérdésedet.

De most hogy írod, ismerek egy 15 éves Passatot 95.000 kilométerrel, első gazdától eladó, minden létező papírral és lekérdezhető szerviztörténettel nyomon követhető. A hiper-paranoidoknak ez sem elég, ők ne autót vegyenek, hanem xanaxot.

A legtöbb autó sokat futott és visszatekert órás, de nem mindegyik. Nem tudhatod az interneten keresztül, hogy az amiről ír valaki, nem-e egy kivétel.

2015. márc. 6. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
91%

"Azzal is tisztában vannak, hogy nincs presztízse semmilyen használt autónak egy olyan sznobok lakta országban, mint Magyarisztán, ahol csak az a menő, aki új autóval jár"


Tudod, ez egy ilyen dolog. "Menő" lehet a vadiúj sportautó meg az oldtimer. A kettő közötti csak autó, akár akarod, akár nem. Ezzel semmi baj sincs. Azzal viszont van, ha valaki azért vesz egy rossz kocsit aránylag baromi drágán, mert azt hiszi, hogy azzal ő az Isten.

2015. márc. 7. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
63%

Az írt kocsik tipikusan tükröznek egy embertípust.

Ahogy a Berlingo,meg a Picasso a jólfésült csurgónyálú szőke kisgyereket cipelő,vezetésre nagyon odakoncentráló sznob szépanyuka autója,tappancsos macis napvédővel(vagy mi az) a hátsó ajtó üvegén,úgy az ilyen dízelhulladékok a külvárosi napszemüveges rágógumizó vesztes primcsiprollerek kocsijai.Igénytelenségükkel azt hiszik menőbbek,ilyenek pl. a dízelkormoltatás,a két forintot nem érő tragacsra feltett alufelni,ami amúgy százszor lepatkázott,rajta ronggyá kopott 225-ös unir0jál,meg ilyenek.

Fürtökben lógó illatosító,meg plüssdobókocka,és lehetne sorolni...

Nem akarnak kisebbek lenni másoknál,rettegnek a lealacsonyítástól,ezért kompenzálják a kevés km.-es dumával,hogy nekik milyen megkímélt jó kocsijuk van.

2015. márc. 7. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Kérdező, neked milyen autód van?

Várj, kitalálom, ugyanez, csak benzinesben...

2015. márc. 7. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
64%

Én mindig azt mondom, hogy minden jármű annyit ér amennyire a piac árazza. Nagyon ritka az amikor valami alul árazott, esetleg felül. Tehát ha megveszi a szétfingott BMW-t vagy Passat-ot az azért van mert megőrzött valamit abból amit újkorában ez a kocsi jelentett, vagy amit a márka jelent. Mit csináljon ha egyszer nincs pénze újabbra és ez tetszik neki?

pl. Amikor a 23 éves Mercimmel beállok a benzinkútra midig odaszaladnak, hogy tankolhatok-e? Autópályán akkor is lehúzódnak előlem , ha nem villogok. Viszont amikor a viszonylag fiatal fityómmal megyek akkor a benzinkutas le se szar és esze ágába sincs lehúzódni senkinek se az az autópályán előlem. Pedig 200LE 900kg.

Ez az amit úgy hívnak, hogy tekintély és a fiat-nak olyan nincs. Mivel m.o. nem egy gazdag ország ezek az autók még mindig jónak számítanak, legalábbis egy átlag magyarnak. Aki meg itt a suzukit említi az gondoljon arra is, amikor autópályán nem tudja tartani a 130-at és mindenki folyamatosan leelőzi meg arra ,hogy megőrül a zajtól aminek következtében még rádiót sem tud hallgatni vagy arra, hogy egy előzésbe nem mer belekezdeni. Vagy arra, hogy nagy esőben nem lát semmit mert nem elég az ablaktörlő második sebesség fokozata. Na egy nyugodt utazás a-ból b-be nem erről szól és egy szétfingott de működő passat, bmw-vel nincsenek ilyen gondok. Viszont a Suzuki fenntartása olcsó. Lehet választani!

2015. márc. 7. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Pedig egy 15 éves autóhoz reális a 176 ezer km.


Magyarországon 10.000 km az átlag éves autóhasználat magánszemélyek keze alatt. Van ennél kevesebbet és többet használt autó is. 15 éves autó szorozva az átlaggal, az 150.000 km. Ez végig magyar tulajdonosú autóra értendő.

Egyes autósmagazinos felmérések szerint a magyarországi éves km átlag 15.000 km, de ha hozzávesszük azt, hogy általában autómániások válaszolnak a felmérésekre és itt is ilyenek kérdeznek és válaszolnak, akkor nyugodtan lentebb lehet vinni bőven az átlagot. Mert az autómániások többet mennek, mint az átlag. Ez sem mindig igaz, mert én is autómániás vagyok és az éves átlagom 8000 km.

Nagyon sok átlag magyar család van, ahol 5000 km-t mennek éves szinten. Ilyenkor mi van?


A németek többet mennek egy évben ennél, ott magánzóknál lehet az átlag 20-25.000 km körül lehet, mert máshogy élnek, náluk természetesebb a munkába járás távolról (a magyarok szeretnek közel lakni a munkahelyhez, a németek a távokat leszrják) és a távolságok is nagyobbak, nagyobb ország, jobban is él az átlag, több pénze van tankolni. Az azt jelenti, hogy egy Németországból hozott 15 éves autónál a 300.000 km már hihető, ha az átlagot nézzük.


Az újabb 4-5 éves autókban azért van rengeteg km, mert újabb autót a válság óta még Németországban is leginkább cég nevére vesznek és úgy is használják. Könnyen összejön akár az évi 50.000 km is, ha szinte le sem áll az autó. Ezek jellemzően dízel üzeműek.


Abba ne menjünk bele, hogy ki akar menőzni és ki minek képzeli magát, mert vagy a km-ert tárgyaljuk, vagy pszichológust játszunk.

2015. márc. 7. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

"Aki meg itt a suzukit említi az gondoljon arra is, amikor autópályán nem tudja tartani a 130-at és mindenki folyamatosan leelőzi meg arra ,hogy megőrül a zajtól aminek következtében még rádiót sem tud hallgatni vagy arra, hogy egy előzésbe nem mer belekezdeni."


Azért ez sem igaz. Nem Suzukim van, hanem Opel-em, de volt hogy Suzukis ismerősöm autójával alig bírtam tartani a lépést. Tök könnyű az egész autó és abba beletesznek egy viszonylag nagy motort. Úgy húznak mint az Isten nyila. Persze nem a 20 éves ebből sem, meg ez is biztos típusfüggő.

2015. márc. 7. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!