Ti mennyire lennetek vevok egy modernizalt regi autora?
Gondolok itt olyanra, hogy egy regi mustangba tettek injektort, asszem klimat meg szervot is stb. Egyszoval egy regi kocsiba raktak uj technikakat.
olyasmire gondoltunk mi is (elmeletben) hogy egy e30as bmw-be atteszunk minden mozfithatot egy 320d-bol motorral egyutt. Ritka az e30. Megritkabb a dizel. A bmw orvenykamras dizele (2.4td) egyenesen rossz. Igy lenne egy modernebb motoros e30 klimaval. Eleg egyedi igy.
Masik egy w124es 220cdi motorral. Szinten egyedi lenne es tisztabb mint barmely masik 124es.
mi a velemenyetek az ilyen atalakitasokrol? (Ha mondjuk darabja kerulne felmillioba es nem jarna utana semmi papirmunka, vagy mar mas elvegezte)
Én megértelek, őszintén szólva az árral el vagy tájolva, csillagos égig mennének a költségek egy ilyen manőverrel.
Én csak egyedi alvázzal és komplett hajtáslánccal tudnám ezt elképzelni. Nézz utána, hogyan csinálják ezt az izomautókkal az USA-ban. Csak ott a szabályozás kicsit más.
Nálunk ez gyakorlatilag kivitelezhetetlen legálisan
Ha tényleg félmillióba kerülne, jó lenne. Eljárkálnék én vele. Csak az a baj, hogy nem tudod kihozni félmillióból. E30 esetén már a donor is többe kerül, hacsak nem valami falusi keménycsávók által széthajtott tanyadrift gépről van szó. Olyanból is lehet építeni, csak akkor meg az alkatrész kerül kicsit sokba. A W124 is ilyen: a reménytelenül lefingott taxik kijönnek félmillió alatt, a használható donorok nem. A 20-25 éves autók esetén ugyanis a karosszéria okoz sok gondot: ha jó állapotú, sokba kerül az autó, a sokszor tört, kettőből hegesztett, kazánlemezzel taknyolt, minden irányban görbe bódéból pedig nem érdemes építkezni. Vagy ha igen, a karosszériamunka is több százezer forint.
Ehhez képest egy 10-15 éves, egyszerű motor már szinte fillérekért megvan. Az engedélyeztetés más téma, de nem is idegesítem magam vele. Viszont ha nagyrészt kézi munkával állsz neki egy autót összeépíteni, akkor az a használati értékéhez képest igen drága lesz. És van az az összeg, amit már egyszerűen nem lehet elkérni egy húszéves autóért, főleg, ha nem eredeti.
A másik megoldás az, hogy nem foglalkoztok a minőséggel, kerítetek egy olyan romot, ami még valahogy gurul, belehányjátok a motort, csak menjen önerőből, azt' jóvan. Így az árat is elfogadható szinten lehet tartani, csak ennek meg azért nincs értelme, mert hiába a megbízható technika, ha úgy rakod össze, hogy folyamatosan széthullik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!