Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Azok az emberek kozul akik...

Azok az emberek kozul akik kitalaltak az euro 4 5 es 6, nemsoka kovetkezo 7es szabvanyt, hanyan jarnak 3 hengeres turbos kis szutykokkal?

Figyelt kérdés
Remelem erzi az ironiat mindenki!!! Nyakam rateszem hogy v8 w16 audi, amg merci a minimum... "ja es ne fogyasszon sokat"
2015. márc. 26. 22:46
 1/7 anonim ***** válasza:
Nyilván ilyenekkel járnak, persze. Pont abból járnak ilyenekkel, hogy ezeket kitalálják. Ám egy ilyen full luxuskocsinak is hasonló a szabványa, mert baromi modernek. Nagyon fejlett technikák vannak ezekben. Fogyasztásuk se annyi, mint a régi társainak.
2015. márc. 26. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
De most komolyan. Ha nem függene a fizetendő adótól, ki nem szarná le hogy mennyire szennyezi a környezetet?
2015. márc. 27. 01:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Mi is a cél ezzel a kérdéssel?

Irigykedsz csak?

Nyilván prémiumautóval jár aki megteheti, függetlenül attól, hogy ő találta-e ki ezt a szabályt, vagy éppen más területen dolgozik. Ahogy az első is írta, ugyanúgy vannak környezetvédelmi előírások azokra az autókra is.


Második: Mindenki, akinek több esze van egy hangyánál és tud egy pici t komplexen, környezettudatosan gondolkozni. Sajnos ez nálunk még gyerekcipőben jár...

2015. márc. 27. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nem irigykedek csak nyilvan ha valami nem jo akkor nem tanacsot kell adni hanem peldat kell mutatni
2015. márc. 27. 08:03
 5/7 anonim ***** válasza:

Akik kitalálják a szabványokat, vagy szép, nagy marha luxusautóval járnak, vagy hótt' divatosak, ezért Toyota Priusszal és Tesla Model S-szel nyomják. De nem is ez a lényeg: őket abszolút nem érdekli, milyen autó van alattuk. Nem hozzáértők és még csak nem is érdekli őket az autózás.

Világosan látszik a szabályozás feltételeiből, hogy akik a szabályokat kitalálják, egyáltalán nem ismerik az autózás világát. Az, hogy a gyáraknak flottaszinten képtelen értékre kell lenyomniuk az autók széndioxid-kibocsátását, valóságtól elszakadt, kockafejű gondolkodásra vall. A károsanyag-kibocsátási értékek mérésére használt NEDC-ciklusnak ugyanis az égvilágon semmi köze nincs a valós használati körülményekhez, ráadásul bőven ad lehetőséget manipulációra is. Ilyen módon gyakorlatilag tök mindegy, egy adott típus milyen károsanyag-kibocsátási értékeket produkál a mérőpadon, a valóságban jóval többet fog eregetni a levegőbe. Ha csak úgy találomra beírna a minősítő szervezet egy értéket a típusengedélybe, az se járna messzebb a valóságtól.

Arról nem beszélve, hogy ha már a közlekedés okozta légszennyezést próbálja csökkenteni az EU, akkor neme tüneteket kellene kezelni, hanem az okokkal kellene foglalkozni. Amíg Európában az emberek természetesnek veszik, hogy egy felnőtt, önálló embernek "jár" az autó és a helyváltoztatás egyetlen használható módja a négyszemélyes, másfél tonnás bádogdoboz, addig a fejünk tetejére is állhatunk, akkor is okádni fogja a közlekedés a szennyezőanyagokat. Egyszerűen irtózatos pazarlás, hogy mindenki csak közúton, autóval bír közlekedni és az égvilágon mindent csak közúton, teherautóval tudunk szállítani. Amíg ez így marad, a különböző Euro-szabványok nagyjából semmit sem érnek.

2015. márc. 27. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Az USA es kina egyutt tobb karos anyagot bocsajt ki mint szerintem a tobbi orszag egyutt. hiaba tesz barmit is az eu ha mindenki mas leszarja
2015. márc. 27. 09:44
 7/7 anonim ***** válasza:
AZ euro szabványokkal semmi bajom, sőt nagyon is helyesnek tartom, ugye most is van euro 6-os W12-es Audi motor, meg csomó hasonló. Ez a háromhengerezés nem az euro szabvány miatt, hanem egyéb hülye szabályok miatt lett kitalálva.
2015. márc. 27. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!