Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Közös nyomócsöves Diesel...

Közös nyomócsöves Diesel motorok (CR) mind központi injektorosak? Át lehet őket alakítani hengerenkénti befecskendezésre?

Figyelt kérdés
Ha igen, hogy és kb. mennyiért ?
2015. ápr. 11. 11:43
 1/7 A kérdező kommentje:
Illetve még mit lehet csinálni velük, hogy jobban menjenek ? :)
2015. ápr. 11. 11:46
 2/7 anonim ***** válasza:

Hengerenkénti közvetlen befecskendezésesek, csak van egy közös nyomócső amibe az adagoló nyomja az üzemanyagot és ebből a csőből megy minden egyes injektorhoz...

https://www.youtube.com/watch?v=HlH7fmZ6CPE

2015. ápr. 11. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Tehát a CRek nem központi injektorosak ?!

Én úgy tudtam pedig :S

2015. ápr. 11. 12:12
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Köze nincs a két dolognak egymáshoz. A kérdést nem lehet megválaszolni. Mintha azt kérdezted volna, hogy a 424-es gőzmozdonynak milyen felsővezeték feszültség kell. Semmilyen.


A common rail egy Diesel-motoroknál használt üzemanyagbefecskendezési rendszer. Közvetlenül az égéstérbe fecskendezik a gázolajat. Hengerenként, külön-külön.

A központi injektort az Otto-motorokon használták az injektor-használat kezdeti időszakában, jellemzően korábbi karburátoros motorokat láttak el karburátor helyett központi injektorral, és megszakítós gyújtás helyett elektronikus motorvezérléssel, ezzel le volt tudva egy-két évre a modellfrissítés.

2015. ápr. 11. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Dízel motornál van egyáltalán központi injektor?

Nálam hengerenként egy-egy injektor figyel a blokk tetején.

Sokan adagolónak mondják még mindig a régi szóhasználat szerint, de ezekben már ilyen nincs. Nagy nyomású szivattyú van, rail cső, meg injektorok vannak hengerenként egy-egy.

2015. ápr. 11. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Ahány henger van, anny injektor (befecskendező) van benne. Ezek mind egyetlen csőből kapják az üzemanyagot, a csőbe pedig egy erős pumpa nyomja az üzemanyagot hatalmas nyomással. Átalakitani nincs mit rajta, ez egy nagyon bonyolult és preciz szerkezet. És a jelszó arra hogy jobban menjen: chiptuning.
2015. ápr. 11. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"chiptuning"

Már ha alapból nem megy elég jól...

Ezek elég erős, nyomatékos gépek. Egy 1.3-1.8-as kisdízelből is kihoznak 100-150Le-t és 250-320Nm-t. Cserébe fogyaszt (4)-5-6 litereket.

2015. ápr. 11. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!