Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autóvásárlás előtt állok és...

Autóvásárlás előtt állok és egy Peugeot 307 2. 0 Sport cc-t néztem ki magamnak. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének engem. Alkatrészek árai fogyasztás ilyenek. Ez az 1. számú jelöltem. Mi a véleményetek?

Figyelt kérdés
2015. jún. 8. 20:48
 1/5 anonim ***** válasza:
78%
Ugorjunk a második számúra szerintem.
2015. jún. 8. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Valami okot mondj már légyszives.
2015. jún. 8. 21:43
 3/5 anonim ***** válasza:
76%

Én mondok párat!


- a 2.0 motor semennyire sem megy, de 10 litert fogyaszt.

- a váltója habverő effektus már új korában is

- automatát meg véletlenül se vegyél, mert 4! sebességes őskövület, ami még feljebb srófolja az amúgy sem túl baráti fogyasztást

- az autó futóműve isten csapása, mert nemcsak ügyetlen és buta, de költögetni is kell rá, mivel könnyen széthullik

- az elektromos tető kényes és szeret elromlani

- a motorvezérlő elektronika szintén

- a kipufogó ki szokott rohadni alóla

- az indexkart folyton cserélni kell

- bármilyen elektromos hiba

- valamint, műszakilag az egész autó alulméretezett, ezért tetszőleges dolgok el fognak romlani rajta, amik normális esetben (értsd: más autótípuson) csak nagyon elhasznált állapotban, vagy soha


Amúgy szép, meg minden. Ha neked csak ez a szempont és tetszik, vedd meg, hátha szerencséd lesz!


A piac MINDIG jól áraz! Ha már cabrióról beszélünk, nem véletlenül kerül annyiba egy 307 CC, mint egy közel évtizeddel öregebb Mercedes SLK!

2015. jún. 8. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Jozsika2013 válasza:
Maximalisan egyetertek az elottem szoloval. Nekem mar felesleges lenne leirni mindezt, csak annyit tennek hozza, hogy szemelyes ismerosomnek is tetszett annak idejen, de 2 honap alatt negyszer kellett visszavinni ugyanazzal a hibaval a szalonba. Vegul visszakertek a lovet, azota egy Hyundai i30-cal jar problemamentesen. Es szereti. Van egy mondas az angoloknal: a pokolban a franciak a mernokok es a nemetek a sefek. Van benne valami...
2016. márc. 22. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Régi a kérdés, nem tudom, azóta hogy döntöttél, de az itteni okoskodó egyéneknek ne higgy. Olyan írt itt, akinek köze nincs az egészhez, csak a szokásos 'szarfrancia' dumát mondja.


5 év CC-zés után a fentebb írt állításokra a válaszom.


- a 2.0 motor semennyire sem megy, de 10 litert fogyaszt.


A 136 (később 140 Le-s) motor elég mindenre. Nehéz az autó a merevítéseknek köszönhetően, nem fog úgy ugrani, mint ahogy elvárná az ember, de ez egy utazókabrió, nem gyorsulásokra találták ki. Ha valóban erő kell, akkor ez nem a te kategóriád.


- a váltója habverő effektus már új korában is


Erre csak azt tudom írni, hogy baromság. Nyilván, egy idősebb autónak jobban lóg a kulisszája, de messze nem habverő, akit zavar, meg lehet javítani.


- automatát meg véletlenül se vegyél, mert 4! sebességes őskövület, ami még feljebb srófolja az amúgy sem túl baráti fogyasztást


Az AL4 valóban nem egy mai darab, és csak 4 sebességes, viszont megbízható, sok probléma nincs vele, ha karban van tartva, ellentétben pl. a korabeli fos japán Aisin-ekkel.


- az autó futóműve isten csapása, mert nemcsak ügyetlen és buta, de költögetni is kell rá, mivel könnyen széthullik


A posztoló nem tudja, mit beszél, életben nem használt 307-et. Pont, hogy a futómű egész strapabíró, nekem az 5 év alatt nem kellett hozzányúlnom, epedig használtam Pesten napi szinten, télen 16-os, nyáron 17-es felnikkel.


- az elektromos tető kényes és szeret elromlani


A tető megbízható. A CTS Fahrzeug gyártotta, aki a CC mellett a Mercedes SLK és SL, Porsche 911, ferrari F430, Porsche Boxster, Audi A5, meg még más autók tetőmechanikáját és hidraulikarendszerét is tervezte meg szállította. Nyilván rosz minőséget ad ki a kezéből. A tetőhöz szintúgy nem kellett hozzányúlnom, csak a gumikédereket kellett kenegetni havonta-kéthavonta, de ez az összes kabrióra igaz. A tetővel akkor szokott baj lenni, ha hátul, vagy oldalt-hátul sérült az autó, és nincs minden tökéletesen síkban a javítás után.


- a motorvezérlő elektronika szintén


Újabb marhaság, nagyon ritkán megy tönkre a motorvezérlő, és az is ok-okozat útján. A BSI az, ami szeret meghalni, ha nem hozzáértő emberkék szerelnek be elektromos fogyasztókat, szaktudás nélkül. Ezek már buszrendszeres autók, nem úgy működnek a dolgok, hogy innen, meg onnan húzunk pozitívot, és már megy is a neon.


- a kipufogó ki szokott rohadni alóla


Mint minden más autó alól.


- az indexkart folyton cserélni kell


Az indexkar valóban típushiba, de lehet javítani, onnantól kezdve örökélet.


- bármilyen elektromos hiba


Mint minden más autóban.


- valamint, műszakilag az egész autó alulméretezett, ezért tetszőleges dolgok el fognak romlani rajta, amik normális esetben (értsd: más autótípuson) csak nagyon elhasznált állapotban, vagy soha


Marhaság. Minden autónak megvan a saját maga nyűgje. Pl. az agyonhype-olt Mazda MX-5 meg képes 1-2 évesen már rohadni. Ha megvan a kiszemelt típus, utána kell olvasni, és olyan emberek tanácsát kérni, akik valóban használják is a típust (facebook márkacsoport, külföldi fórumok).

2018. dec. 30. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!