Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51-es motorom alapjára...

Simson s51-es motorom alapjáraton szépen megy de kis gázadásra leesik a fordulat, ha tovább húzom neki a gázt akkor rendesen felpörög. Mi okozhatja ezt?

Figyelt kérdés
A motor ezt a jelenséget csak üzemmeleg állapotban csinálja hidegen nem.

2015. júl. 30. 13:12
 1/8 anonim ***** válasza:
Ezt még véletlenül se a műszaki rovatban kérdezd!
2015. júl. 30. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Egyértelműen alacsony a benzinszint az úszóházban.
2015. júl. 30. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Az úszót beállítottam ez alapján: [link] Majd egy hosszabb út után mikor rendesen felmelegszik kiderül, hogy javult e a helyzet.
2015. júl. 31. 18:55
 4/8 A kérdező kommentje:
Sajnos a jelenség még most is jelentkezik annak ellenére, hogy az úszószint be lett állítva.
2015. aug. 16. 20:30
 5/8 anonim válasza:

Esetleg nem koszos a karbi fúvóka?

Mert azt veszem ki, hogy amikor meghúzod a gázt, akkor lefullad. Próbáld meg ráhúzni a szivatót. Ha úgy működik, akkor a fúvóka kormos.

2015. aug. 19. 02:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
A karbi tiszta nem rég volt szétszedve, takarítva. A motor nem fullad normális gázadásra, viszont ha csak nagyon enyhe gázt adok akkor nem növekszik a fordulat hanem csökken.
2015. aug. 28. 15:00
 7/8 anonim ***** válasza:

kormos fúvóka? Mi van?


Fúvókákat kaliberrel mérted? Utángyártott sokszor közelébe nincs a valósnak.

Úszó tömegét patika mérlegen?

Úszó nem horpadt?(úgy kevesebb benzint szorít ki)


Ha melegen csinálja látatlanban az a gyanum abban a tartományban kezd túldúsúlni.

Tú alakja milyen? lehet utángyártott tú és más a tű letörése és ahogy alapjáratról vált részterhelésre túl hamar dúsúl.


1. körben minden legyen gyári értéken(gyújtás,karbi, kipuf)

2. ha valami nem hozható gyári értékre akkor valahogy elkellene azt a tartományt csalni(ha dús szegényíteni, hogyha szegény dúsítani), viszont neten keresztűl senki nem fog neked elmagyarázni karburálást, mert te érzed mikor milyen a reakció és szinte minden befolyásol mindent csak más más mértékben.


Hogyha alapjárat felett ici picivel dús lehetne olyat csalni, hogy kisebb alapjárati fúvóka és dúsabbra állított keverék csavar, esetleg a tűket cserélgetni.


gondolom van mikrométered is ha motort szerelsz így akkor megtudod mérni azonos magasságban az elméletileg azonos tűket, látni fogod sajnos nem azonossak :(

Olyat próbálj bele aminek az alsó végénél nagyobb átmérőt mérsz, ilyen kis eltérést mikrométerrel fogsz tudni kimérni.


Ici picit ésszel adhatsz előgyújtást is neki, attól lent dinamikusabb, mert sajnos elavult technika és nincs előgyújtás szabályzás, csak vigyázz a korai gyújtás magas fordulaton kopogásos égéshez vezethet ami szétveri a főtengely csapágyfészkét oválisra és lógni fog a csapágy a blokkban. Ésszel a plusz előgyújtással.

2015. szept. 23. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

09-23 00:26-os válaszoló köszi minden segítséget!!!

Sajnos nincs mikrométerem mert nem vagyok azért nagy motorszerelő :D

Abban igazad lehet, hogy pici gázra túldúsul a keverék (utángyártott súbertű van benne).

Ha lesz időm előkotrom a régi súbertűt valahol megvan, utána majd megint írok, hogy mik a tapasztalatok.

Addig is szép napot és még egyszer köszönök minden ötletet és segítséget!!

2015. szept. 28. 18:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!