Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baja a scuteremnek...

Anuu kérdése:

Mi lehet a baja a scuteremnek hogy nincs szikra tarfo generator gyertyapipa minden jo a vezeteket megneztem nincs megolvadva. A generatort ki kellet cserelni elotte ment es miutan ujjat tettem nem ad szikrat mi lehet a baja?

Figyelt kérdés
Surgos!aki tudja mi a baja irjon. surgos lenne

2015. aug. 1. 19:02
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Mért volt a csere? Generátor? A lendítőkerék alatti tekercs?.
2015. aug. 1. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
igen es azert volt cserelve mert veletlenul belenyultam es meghorzsoltam a tekercseket
2015. aug. 1. 22:15
 3/17 anonim ***** válasza:
Az egész alaplapot cserélted, vagy csak az egyik tekercset? Ha csak a tekercset, milyen volt a felfogatása? Ovál furat van a magon, vagy nem? Ha igen, állítottál e légrést? Igen fontos. A mágnes ha messze van azért nem, az hozzáér azért nem ad szikrát. Kimérted a tekercset amit felraktál vagy biztos jó? Egyéb helyen megbontottad még az elektromos részt? Levetted az akksisarut mikor ledöfted? És milyen motor ez pontosan?
2015. aug. 2. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
az egessz alap lapot csereltem le mennyi kell legyen a res?a magnesnel? amugy keeway rx8 50 evo
2015. aug. 2. 11:19
 5/17 A kérdező kommentje:
a tekercsnel ugy volt hogy amit rendeltem nem volt pontosan ojan a szalak nem eggyesztek meg mind es volt 2+3 es a 3 szalbol pedig 2 le kellet a kapcsot csereljem lehetett ossszecsatlakoztatni de osszekotottem leszigeteltem .es megse
2015. aug. 2. 11:22
 6/17 anonim ***** válasza:
Ez így nehéz lesz! Nem igazán értem amit leírtál. Mikor beleszúrtál lehet, hogy agyonútötted a cdi gyújtóelektronikát is. Kéne abból is cserealkatrész próbára. Ez innen tuti nem fog menni. A hézag 0.4 mm körül kéne legyen. Másfajtára lecserélni...ki van ott számolva menetszám vezetékátmérő nem úgy megy, hogy másfajtát beleteszel.
2015. aug. 2. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
szoval ilyen volt [link] es erre csereltem [link] a Cd i is kiprobaltam vettem ujjat de aval se megy
2015. aug. 2. 14:02
 8/17 anonim ***** válasza:
A 3-mas csati a lényeg a gyújtáshoz. Az stimmelt?
2015. aug. 2. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
persze ugyan ojan csak az a kerdesem hogy a szalak szine az muszaj egyforma legyen a csatlakozasnal mert az eredetinel sarga feher fekete es a masiknal pedig masok a szinek hogy attol meg kellene menjen?
2015. aug. 3. 12:53
 10/17 anonim ***** válasza:
Van erre szinkód. Piros, fehér mindig pozitív ha egy áramkörön vannak, akkor a piros. Fekete negatív. Írd le a másik színeit is. De ha a csati ugyan olyan akkor jó helyen vannak a kábelek. Valószínű a piros vagy a fehér adja az inverterbe a töltést, a másik kettő pedig a jeladó. Tegyél bele feltöltött akksit, mert ha nem jó a tekercs onnan is kap töltést. Az inverter 200V körül tol a trafóba folyamatos töltést a jeladó meg egy indukciós lökést ad a primer oldalra ami a szekunder tekercsen 20KV körül indukál. Sok baszirgálásól könnyen tönkremegy a gyújtótekercs is. Javaslom, nézd meg mely szálak jönnek a jeladótól, és a töltökábelt kösd ki, mert ha nem kompatibilis átver. Csináld az eredeti lappal Annak biztos jó helyen van a jeladója. A cdiből az újat, feltöltött akksi és ha így sem megy, akkor szerezz be egy multimétert.Ki kell mérni mi kakás.
2015. aug. 3. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!