Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.9-es turbodízel (115 ló)...

1.9-es turbodízel (115 ló) kocsim épp, hogy 140-et megy.2000-3000 között húz kicsit. Alatta és felette halott. Mi lehet a baja? Talán a turbo?

Figyelt kérdés
szerviz, probléma, sebesség, turbo

2015. aug. 27. 13:22
 1/6 anonim ***** válasza:
Geometria leragadt a turboban, de simán lehet, hogy turbonyomásod nincs, ami lehet a fentitől is akár, de lehet, hogy meghalt a turbo, esetleg lefújószelep, vákuumcső stb stb
2015. aug. 27. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Geometria a fő gond szerintem. Mert 2000-3000 betölt a turbo. Már csak az a kérdés, hogy turbo csere nélkül lehet-e valamit kezdeni vele?
2015. aug. 27. 14:28
 3/6 anonim ***** válasza:
Persze, szét kell szedni, kipucolni és kész. Bár ilyenkor már érdemes esetleg jobban megnézni, hogy lóg-e vagy ilyesmi
2015. aug. 27. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Meg kéne nézni hogy a szívó traktus (szívócső, szívócsatorna, szelepek) nincsenek e lekokszosodva. Sokat futott motoroknál a kartergázból keletkeznek olyan lerakódások amik alaposan leszűkítik a levegő útját, így a motor a turbó ellenére nem kap elég levegőt, viszont kormol mint állat.
2015. aug. 27. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Lassan 280.000 km van benne. Hidegindításkor és az után kormól, de melegen szinte semmi.
2015. aug. 27. 19:25
 6/6 KovácsZoltánZoltán válasza:
A vákumlabda egy zégergyűrűvel van rögzítve a turbó geometria karjához, vedd le a gyűrűt és nézd meg, hogy a kar könnyen mozog-e, szinte "pöckölésre" át kell hogy mozduljon akadálymentesen, kb 1.5 cm-es játéka kell legyen, ha akad vagy nem mozdul, akkor le kell venni a turbót.Tisztítás 15000-20000Ft, leszedés 20000-35000 körül szokott lenni. Leszedve sajnos kiderülhetnek más bajok is, pl lógó tengely, kopott lapátok, olajfolyás stb, ekkor a felújítás költsége a tisztítás helyett kb. 70000-95000Ft. A vákumlabdát is megnézném, könnyű levenni 2 csavarral, a csövét megszívnám szájjal, ha más nincs, teljesen be kell húzódnia, kb. 1.5 cm-t. Valamint ha betolom a rudat tövig majd úgy befogom a csövét, akkor bent kell maradnia, amíg el nem engedem, azaz nem lyukas a membrán. Turbó ügyben tudok segíteni.
2015. szept. 1. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!