Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baj a simsonak ha...

Marcell0001 kérdése:

Mi lehet a baj a simsonak ha nem megy anyit amenyit kéne?

Figyelt kérdés
16n1-11 karbi 70 fuvoka de 72 kéne rá gyárilag 60/2 henger 50 henger fej pöpec gyujtás melegen hidegen könyen indul gyertya szép ősz barna dugatyú kép szép .16 lánckerék és 68 70 a vége 55 kg alatt mi lehet a gond ? :/

2015. aug. 30. 14:42
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
semmi, mit gondoltál mennyit megy egy közel gyári simson? :D el ne hidd már a "80-at megfutja" dumákat... a sendám gyárilag 8,5 lóerő és ezen van még egy 19-es karbi, így van 85-90 között a vége, egy fele ilyen erős simsontól a 70 bőven jó...
2015. aug. 30. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:

mondjuk a jaratas nem lett a le

gjobb :/ lehet a miatt ?

2015. aug. 30. 15:19
 3/17 anonim ***** válasza:

a járatás miatt nem..

lehe, hogy a kidörrentő jobban fojt a kelleténél? volt tisztítva?

egyébként jó a sebességed, nem 80-ra tervezték..

engem már csíptek meg nyolcvannal..nem éri meg.

2015. aug. 30. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
hat gondoltam de 16 kerekel 60 henger herelt kipuvak nem anyira jo a 68 70 mikkor gyarilag megy 65
2015. aug. 30. 15:47
 5/17 anonim ***** válasza:

"dugatyú kép szép"


Mi az a dugattyú kép?


Óra szerinti 68-70-ről van szó vagy GPS szerintiről? Utóbbi azért annyira nem rossz.

60-as hengerhez nem annyira jó az 50-es hengerfej, hiába lesz magasabb a kompresszió az termikus veszteség formájában úgyis veszendőbe megy, a másik meg hogy sarok keletkezik az égéstérben ami nem kedvez az égés lefolyásának. A növelt kompresszió ráadásul kisebb előgyújtást kívánna, na de mennyivel, ez itt a kérdés. A gyári gyújtás jel illetve az 1.8 mm a gyári 50-es konfigurációra vonatkozik. A főfúvókát szemrebbenés nélkül cseréld 72-74-esre. Nem a nagyobb henger miatt, csak a melegedés visszaszorításáért. A kipufogó lehet még a rendszer sarkalatos pontja, de hogy melyik része azt így távolból nem lehet megmondani.

2015. aug. 30. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
a gyári 1,8-as előgyújtást 86-os benzinnel értik, 95-össel ennél jóval nagyobbat be lehet állítani, és nem fog kopogni a motor...
2015. aug. 30. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Van benne logika csak a gyakorlatban mégse működik a nagyobb előgyújtás. Nekem jól beállított karbival simán túlmelegszik a 260-as hőértékű gyertya is (szürkésfehér), hát még ha "jóval nagyobb" előgyújtást állítanék, sőt így is egy kicsit utána van lőve, mert már jelre tett gyújtással is érezhetően és hallhatóan keményen jár a motor, mintha főtengelycsapágyas lenne. Hát ennyit a 95-ös benzinről és az előgyújtásról. Főleg a sz*r utángyártott hengereknél nem kell erőltetni a nagy előgyújtást, azok valahogy sokkal jobban melegszenek mint anno az NDK hengerek. Melegebb henger(fej) = gyorsabb égés = kisebb előgyújtás.
2015. aug. 30. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
a hengerhez van állítva a gyujtás is minden jó esetleg még az lehet hogy kicsit kifuj a henger fejnél mert látam hogy ott olajos kicsit
2015. aug. 30. 19:34
 9/17 A kérdező kommentje:
dugatyú kép az az hogy nem kap e sokat vagy keveset ez látszik a dugatyún :) értem én hogy ezek vannak de a fogas kerék 16 ellöte 14 volt rajta és azzal ment 65 söt még mielött rá raktuk a 60 szerintem 14 sel simán ment 72 75 is
2015. aug. 30. 19:38
 10/17 anonim ***** válasza:
Hiába raksz rá nagyobb fogaskereket ha a motor nem tudja kiforgatni max fordulatra.
2015. aug. 31. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!