Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Japán dizel tuning?

Japán dizel tuning?

Figyelt kérdés

Általános dolgok érdekelnének ezzel kapcsolatban.

Egy Nissan 2,2di 110 lovast szeretnék feljavitani.

Mivel nem német, igy sajnos kevesebb irodalmat találtam a neten.

Turbót nagyobbra cserélni mennyire érdemes?

Porlaszócsucsokból mit érdemes ebbe a motorba tenni? (yd22di)


2015. szept. 13. 22:03
 1/9 anonim ***** válasza:
33%

Turbót nagyobbra cserélni mennyire érdemes?

-nagyon XD Gyakorlatilag semmi mást nem is kell csinálj.


Ámbár sosem értettem,miért kell egy traktorból low ridert csinálni...

2015. szept. 13. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

"traktorból low ridert" látom tisztában vagy a dolgokkal...

Nem tudod mi az a low rider.

Letraktorozni a dízelt csak a maradi hozzánemértő emberek szokták.

Igen,jobban megéri ezeket tuningolni,mint hogy ragasztasz a 316i-re pár matricát meg teszel rá sport dobot meg sport légszűrőt.De van aki így is az utak királyának gondolja magát :)

2015. szept. 13. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Nem az óvodában vagyunk,így nem fogom külön elmagyarázni hogy nem szó szerint értettem a hasonlatot.:-)

Természetesen ha neki azkell hogy ő legyen az utak koromkirálya,hát lelke rajta. A hengerfejes műhelyek is örülni fognak neki,gyakori vendég lesz.

2015. szept. 13. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

hagyd a hülyeségeket, arra úgyse lesz pénzed... mellesleg az nem épp így működik, hogy ráfosunk egy turbót oszt' padló... nagy turbóhoz a komplett motort ki is cserélheted, mert dugattyúkat, hajtókarokat, hűtőrendszert, és az egész hajtásláncot is kapásból cserélheted is, tehát többe kerülne, mint amennyit az egész autód ér...

vidd el egy chiptuningra, amennyit lehet kihoznak belőle, olcsón megvan, és nem kell aggódni sem, hogy mikor hullik szét...


[link]

2015. szept. 13. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

Nem sokkal nagyobb turbóra gondoltam.Per pill a gyári Garrett 1549 van rajta, ahelyett 1749-est, és az után a chippelés.

A motor 2200 ccm, 110 ló, szerintem van még benne tartalék..ha nincs, 80 000 egy másik :)

2015. szept. 13. 22:28
 6/9 anonim ***** válasza:

ha nem vagy biztos benne akkor inkább szakemberre bízd


[link]


nincs velük tapasztalatom, de ismerősöm viszi ide mindig a silvia s13át, igaz az benzines

2015. szept. 13. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
A baj mindig a tuningolás után kezdődik, mert a tobbi elem is arra a lóerőre volt tervezve mint a motor. Nagyobb lóhoz nagyobb szekér jár.
2015. szept. 13. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

szerinted a Nissan mérnökök miért 110 lóerőre lőtték be azt a kocsit? Miért nem 250-re ha még van benne plusz? Van benne plusz, persze hogy van mert egyik autót sem állítják maximális teljesítményre, nem véletlenül. Ha növeled a teljesítményt, a többi dolgot is kell ami a gyári értékekre van állítva, vagy azt a teljesítményt/ terhelést bírja, szépen sorba elkezdi kiadni magát aztán majd az autósboltot meg az UNIX-ot járod napi szinten. Mondjuk egy valamiben igazad van, abban hogy chipelni turbós autókat lehet, ezt a sok szívó benzines gyereknek hiába magyarázza az ember, bár sokan el se mondják nekik mert akkor nem tudnák rájuk sózni a több tízezer forintos chip-et. Szerintem a 2200 köbcentis motorhoz bőven elég a 110 lóerő, ha normálisan közlekedsz akkor még sok is, ha meg hülye vagy, akkor tök mindegy mert ha 200 lenne gyárilag, te 300-at szeretnél, ezt most ne vedd magadra, csak úgy írtam.

Amúgy pont nemrég láttam egy ilyen "kivégzést", az egyik srác chipelte a kocsit, nagyfa*sz akart lenni, aztán a hajtást totál szétcsapta, azóta letakarva áll az autó az udvaron mert nincs pénz megcsináltatni.

2015. szept. 16. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Köszi a kommenteket.

Lényegében letettem a komolyabb tuningról.A max amit megteszek , az egy chippelés lesz 110röl 140re.A többi felesleges, teljes átépitést kiván, nem éri meg.

Van szivó benzines autóm, is...

Tuningnak egy E30as project lesz , az legalább ott hajt ahol kell.

2015. szept. 16. 18:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!