Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 1500 menet közben elkezd...

Lada 1500 menet közben elkezd szaggatni, mi lehet a baja?

Figyelt kérdés
volt, hogy 1-2 durrogót is
2015. okt. 31. 08:55
 1/6 anonim ***** válasza:
ladánál egyszerűbb a hiba feltárás közepes szakértelemmel is lehet jó eredményt elérni nem úgy mint a mai autóknál.kezdeném a gyertyákkal,gyújtó trafó csatikkal,trafó bakelit- főgyújtás kábelnél,-kábelek áthúzása,elosztó-megszakító, üllő közti szigetelés, érintkezők és vezeték épsége,hézag, kondi szigetelés a csatlakozásnál,elosztó szegmensek, szénkefe épsége,rotor ellenállás,részleges szakadás is lehet itt,próbáig dróttal áthidalni,vastag korom réteg az égéstérben(korai gyulladás)előgyújtást ellenőrizni.ha nem szűnt meg a hiba. 2.szakasz.benzin szegény keverék miatt is lehet.porlasztó fedél le, 1.2.-es fúvóka ki,dugulás ellenőrzés úszó,karbi fedél kőzti távolság tömítéssel 8 mm.szűrő kitakarít,tűszelep átfolyás jó 1,2,-es torok külső fúvókai kihajt ellenőrizni majd ütközésig vissza hajt.emulziós csöveket, fúvókáit kihajtani,kitakarítani alaposan mert karter gáz lerakodástól eldugulhat,lehet áztatni kell.amiket kihajtottál helyét sűrített levegővel átfújni,gyorsító fúvóka és membrán ellenőrzés.99%-ban csak akkor ok. ha nem régi a hiba
2015. okt. 31. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
elfelejtettem írni,hogy a 8 mm úszó távolságot fejre fordított fedéllel,tömítéssel,úszó saját súlyával kell mérni.úszó defekt ellenőrzés a karbiban benzinnel.kb.a 45 fokos rész feléig legyen a benzin.
2015. okt. 31. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen
2015. okt. 31. 11:54
 4/6 anonim ***** válasza:
Még egy indok lehet, amit a korábbi válaszoló nem említett: a benzinszivattyú. Jó pár kört lefuthat az ember a gyújtás és a karbi babrálásával, mire kiderül ez a hiba. Onnan lehet felismerni, hogy mikor rájön az ötperc a motorra és rángat, leállítod és megnézed a benzinszintet az úszóházban. Ha alacsonyabb a szokottnál, akkor valószínűleg az üzemanyagszivattyú nem nyom eleget. Ez lehet az elfáradt membrántól vagy a nem jól nyitó-záró szelepektől. Fontos, hogy a szivattyú cseréjénél állítsd be a működtető rúd lökethosszát, mert különben az új szivattyú vagy nem fog nyomni, vagy villámgyorsan kiszakad benne a membrán, te meg majd szitkozódsz, hogy az utángyártott alkatrészek nem tartanak semeddig.
2015. okt. 31. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
tudtam,hogy valami kimaradhat,mert menet közben át kellett cserélni az autómon a gumikat ,átnézni a tél előtt,ezért nem 100%-ot írtam.az ac visszacsapó szelepek ellenőrzése,-a tankból jövő csőre nyelvet rá ac 4x pumpálni.3-4 mp múlva nyelv le,cuppannia kell.a karbi felé menőt meg ,fújja fel a pofazacskódat ,hogy közben ellen fújsz.ez csak összerakott ac-nél jó.
2015. okt. 31. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
oké köszönöm
2015. okt. 31. 18:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!