Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség az Opel GT 1.9...

Mi a különbség az Opel GT 1.9 (141 Le) és az Opel GT 2. 0 T (264 Le) motorja között? Csak 100ccm-vel nagyobb a GT 2. 0 T motorja, de mégis majdnem a dupláját tudja, de vajon miért?

Figyelt kérdés
2010. márc. 18. 22:27
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Szerintem ez "T" betű miatt van... ;)
2010. márc. 18. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Bizony ám... A "T" betű a "túl erős" rövidítése :-)

(amúgy meg Opeléknél általában a turbómotorokat szokta jelölni, ez a megoldás)

2010. márc. 18. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Na oké, de bemzines motornál a turbó nem ad kb 90%-os teljesítmény növekedést szerintem.
2010. márc. 19. 14:50
 4/11 anonim ***** válasza:
Nem csak a túrbó a lényeg,más a vezérlő más az üzemanyag vezérlése és még sok apróság = jóval több lovacska :)
2010. márc. 19. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
az hogy SZERINTED nem ad a turbó 90%os teljesítménynövekedést az igaz. a turbónak a mellékhatása a 100%os teljesítmény növekedés. Lényegébe nagyobb teljesítményt tud kihozni a motorból, mint amit elbír az.
2010. márc. 21. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Egyszerűek egyszerűen így fogalmazzák :)) Gyerünk ladások,csak egy túrbó és nyerít a 150 LE :)))
2010. márc. 21. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

15:29

Hát én eddig úgy tudom, hogy diesel motornál 90-100% os hatásfok javulás érhető el, de benzinesnél csupán csak 20-30% körüli. Az már más ha különböző dolgokat is megbütykölnek, de most maga a turbóról van szó, vagyis én arra értettem!

2010. márc. 21. 21:55
 8/11 anonim ***** válasza:

100%..azt azért sok..viszont,tény hogy elég nagy a hatásfokuk.

Turbóból se egy féle van,van kisebb nagyobb..változó geometriás stb..

1.9es gt meg lehet h csak "sima" gt...turbó nélkül(nem tom pontosan)

2010. márc. 22. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

benzinből 20-30%?

hmm azért vannak az 1000-1500(!)lovas skylineok, mustangok, suprák ugye?:)

A benzines autók mindíg is sokkal jobban reagáltak a turbóra mint a dízelek. Ugyanis a Turbó az igazándiból a benzines autóra termett mivel nem baj ha pörgetik itt ugyanis kiütközik az éles ellentét a benzin és a dízel között.

Egy jól irányjott gyomorszájon vágással ugyan de a dízel kihasal 4500környékén. (plusz mínusz 1000) na, a másik véglet meg a japán benzines valami aminél itt kezdődik a tüzijáték és 8000ig meg sem áll a mulatság. Így, a benzines autókra a (ha a napi használhatóságot sutba dobjuk) pofátlanul nagy turbót is rátehetünk, ami későn építi ugyan fel a maga nyomaték, illetve teljesítménymaximumát de akkor az ott hajmeretsző. (lásd Subaruk, rx7 rx8 házibarkács turbó mazdák RS audik)

A turbó a dízelekre kötelező jelleggel ottvan. Mással nem tudna értelmes teljesítményt teremteni.

Jóval nagyobb a játszótér a benzinnél mint amit ti gondoltok.

Ám, ha a napi használatot is szem előtt tartjuk akkor körülbelül egy szintre lehet beállítani a két terméket egymás mellé.

Itt mindenben a benzines nyer kivéve a fogyasztást.

2010. márc. 22. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
azon is múlik hogy hogyan hangolják a motort és mennyire hegyezik ki a turbót
2010. máj. 23. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!