Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Robbanómotoros, terepre való...

Robbanómotoros, terepre való rc autó vásárlásán gondolkozom, tudnátok segíteni a választásban?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok robbanómotoros rc autók terén, eddig elektromos rc-im voltak. Szeretek szerelni, és értek a motorokhoz is nagyjából, szóval a javítások is a észórakozást képeznék. De azt nem tudom, hogy a kezdő ár után még mennyit kell rá költenem, honnan szerezhetek bele üzemanyagot, kb mennyi idő után kell kicserélni benne a különböző kopó alkatrészeket, stb...

2015. dec. 9. 23:19
 1/8 anonim ***** válasza:
52%

Szia.


Ha szeretsz építeni, ajánlom a következőt: Pár éve vett egyik ismerősöm egy 49ccm-es quad mini quad blokkot. A fizikai megvalósítást én végeztem, ő mondta hogyan szeretné.

Majd rendelt hozzá egy elektronikát, amit kicsit áttervezve (hogy a szervókormányzást is bírja) beépítettem, és azóta használja, működik. 60-80kg-ig fel is lehet rá ülni, elég vicces :)


Építsd meg te is, határ a csillagos ég!

2015. dec. 10. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 veterán vas ***** válasza:

#1!

Miket írsz itt össze 49ccm-ről és 60 kilóról?

A kérdező világosan leírta, hogy RC-ről van szó.


Érted? RC!!! :D

2015. dec. 10. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 veterán vas ***** válasza:
51%

Magyarázat #1-nek.

RC rövidítésnél Te valószínű a rallye-crossra gondoltál.

(értsd buggy, szöcske, homokfutó)

Jelen esetben az RC rövidítés, a Radio Controlled, azaz rádiójellel vezérelt távirányítós modellt jelent.

Ezért a 49ccm.-es meghajtás és a 60-80 kilós terhelhetőség kivitelezhetetlen.

2015. dec. 10. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Szóval mit javasoltok?:)
2015. dec. 10. 17:46
 5/8 anonim ***** válasza:

Akkor leher csak én értem amit az elsô írt?!

Mert szerintem az is RC csak a méretarány más!

2015. dec. 10. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Első vagyok.


Ezért nem reagáltam a másodikra.

2015. dec. 10. 17:57