Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Renault Megane önindító a...

Arita2005 kérdése:

Renault Megane önindító a motortérben?

Figyelt kérdés
Az lenne a kérdésem, hogy a Renault Megane Alize 1.4 16V gépkocsinál a motortérben merre találom az önindítót? Laikus vagyok, csak szeretném megnézni a csatlakozót, mert némi probléma van az indítással. Ha lehet egy képet vagy egy rajzot ha tudna valaki az elhelyezkedésről, azt is megköszönném!

2015. dec. 20. 16:42
 1/10 anonim ***** válasza:
62%
váltónál lesz ha a kocsival szembe állsz baloldalt, de valahol lent. Szerintem csak aknából tudod elérni
2015. dec. 20. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ...nem túl jó hír, akna nincs :)
2015. dec. 20. 19:08
 3/10 anonim ***** válasza:

A motor mögött a leömlő alatt van. Ha a jobb oldalát megemeled és aláfekszel, akkor eléred a csatlakozókat.


Mi az a "némi probléma" az indítással?

2015. dec. 20. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Néha beindul, néha nem, de inkább nem. Indításkor csak a kattanást hallom, a csatlakozóra vagy a bendix(?) kopására gondolok. Aksi probléma nincs, azt teljesen jó. Csak ha a csati lazult meg, azt orvosolom (remélem), szerelőhöz most az ünnepek alatt nem tudom hogyan tudnám eljuttatni, már ha egyáltalán dolgozik ilyenkor valaki is :) Ja és tegnap bikáztuk, úgy beindult. Aztán elmentem az akkushoz, aki bemérte az aksit, annak semmi baja. Ott is beindult, majd mikor leálltam vele, ismét nem indult be, be kellett tolni. Azóta egyszer sikerült beindítani, de aztán ismét csak kattan kattan és kattan. Persze nem biztos, hogy ez a gond, de ezt meglesném első körben.
2015. dec. 20. 20:45
 5/10 A kérdező kommentje:
Nem a bendix-re gondoltam, hanem azokra a bronz érintkezőkre, bocsánat.
2015. dec. 20. 20:48
 6/10 anonim ***** válasza:

"Csak ha a csati lazult meg, azt orvosolom (remélem)"


A remény hal meg utoljára! :)