Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy mercedes clk 270 cdi...

Pipike22 kérdése:

Van egy mercedes clk 270 cdi autóm, a motor kopog, nehezen indul. Elvittük bosch szervízbe, ott kicserélték az injectorokat. A hang maradt. A motor belül teljesen tiszta. A szelepek jó helyen vannak. Izzító gyertya is rendben van. Mi a baj?

Figyelt kérdés
2 szenzor: kumplung, motor cseréltük. Hengerfejnek nincs baja. Vezérműlánc is jó.2500-3000 fordulaton adja ezt a kopogó hangot, alap járaton nem. Az omvnél tankolok. Injector csere előtt 6.5 l volt a fogyasztás most 10 l. Városba és hosszú útra egyaránt használom.Mi lehet a baj?

2015. dec. 23. 21:48
 1/6 anonim ***** válasza:
Kopogászszenzor, légtömegmérő, turbócső? Füstölés?
2015. dec. 23. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
a turbó cső a helyén van. Erről a kopogás szenzorról még nem hallottam, dizeles az autó.Füstülés..mint egy dizel, nem ad nagy fekete füstöt vezetés közben.
2015. dec. 23. 22:28
 3/6 anonim ***** válasza:
Ezt nem értem.A Bosch-ba ti úgy mentetek eleve,hogy csak,és csak injektor kell cserélni.Minden más kizárva?Ezt nem hiszem.Ezek semmi mást nem csináltak ,csak a cserét.és kész?.Mi ért nem nézték meg a hiba okát?Legalább valamit diagnosztikát csináljanak sgg turkálás közben.Ott, a járó motor mellett minden hiba feltárás sokkal könnyebb,mint innen,távolba nézésre.Ez lehet olyan hiba is,amihez le kell venni a szelepfedelet legalább.A kopogás hangjából,irányából talán lehet következtetni a hiba okára.Így már lehet mondani vmit.Mennyi km-van a motorban?Mikor vetted?Vétel után mikor volt olaj csere?
2015. dec. 24. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
úgy mentünk a szervízbe, hogy kopog az autó. Ott azt mondták hogy porlasztó. Csináltak egy diagnosztikát, ahol kiderült, hogy az összes porlasztót belülről ki kell cserélni. Megtettük. A motor egyenletesebb jár most, meg alapjáraton jó, de ha nyomom a gázt, akkor a hang erősödik. Akkor mondták, hogy lehet vezérműlánc. Megnézték, nem az volt. Felnyitották a motort felülről, belülről tiszta a szelepek a helyükön vannak. Az autót júlusban vettük, négy hónapja. Ahogy megvettük, cseréltük is az olojat.Minden 10.000 nél cseréltük, tehát most is egy pár hete. A motorban van 350.000 km.
2015. dec. 24. 14:27
 5/6 anonim ***** válasza:
10 000km meg volt vásárlás óta.350 000 a motorban,az a sok.Na .Az az erős gyanúm ,hogy nektek,egy leamortizált motorú autót adtak el.Az előző tulaj spórolás címén ki hagyott bizonyos szervizeléseket, a gari lejárta után.Nála már jelentkezett ez a hiba,lehet,hogy nem ekkora zajjal.Akkor tanácsolták neki,hogy töltse tele bizonyos márkájú ,mennyiségű motor javító trutymóval,és adja el minél előbb,és ő ezt meg is tette. Telenyomta vmi 1-2 liter motorjavító adalékkal.Ti megvettétek,cseréltetek olajat.Full ,fél szintetikust,.Mindegy.Annyi volt a trutyiból beletöltve,hogy az első olaj cserekor nem ürült ki az olajteknőből,olajcsatornából és az alkatrészeken is maradt,mert ez az olaj elérte telítettségi határát.Jött a következő olaj csere.Ez után a maradék szr -t, aminek idő kell,hogy kitakarodjon mindenhonnan, már is kioldotta a friss olaj,mert az még nem volt telítődve.Ebben a motorban eladáskor lehet,hogy nagyobb %-ban volt a szr mint az olaj.Én tiszta szívből szeretném, ha nem lenne igazam.
2015. dec. 24. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszi.
2015. dec. 25. 13:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!