Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek a TSI...

Mi a véleményetek a TSI motorokról?

Figyelt kérdés

VW passat a szolgálati kocsim, 1.4TSI, de már 13000km után pípeget hogy kevés az olaj... 1 litert utána kellett öntenem. Fogyasztás 6 liter ilyen nagy kocsira, ez mondjuk okés.

Akik lementek 200 000 km-et azt mondják már passz a motornak.

Ti mit gondoltok? Én mindig is a jó 1.9TDI híve voltam.


2015. dec. 27. 17:48
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%

Az olajfogyasztás természetes.

Hogy az ilyen kisköbcentis motorokból megfelelő teljesítményt kihozzanak nagyon fontos, hogy a lehető legkisebbre csökkentsék a belső súrlódásokat. Emiatt kisebb viszkozitású olajakat használnak. A hígabb olaj viszont könnyebben bejut az égéstérbe. Szóval fogy:) Ez ilyen technika, de ez nem hiba. Viszont ha sajátom lenne azért 10 ezrenként olajat cserélnek benne.


Ott van még a vezérműlánc probléma. A kis TSI-knél gyakori jelenség a lánc nyúlása és szakadása is. Újakba már mondjuk nem mert azok már szíjasak, de az ilyen 2010 környékieknél még probléma.


Nem egy örök életű szerkezetek az biztos. Nincs bennük tartalék, minden kivan centizve bennük. Én biztos nem vennék Passatot ilyen motorral.

2015. dec. 27. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
50%
F@ssza motor. Bejáratási időszakban mindegyik eszi kicsit az olajat. 13000 km után meg nem sok az 1L egyébként sem.
2015. dec. 27. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

Long Life 5W-30-at adtak ahol vették a kocsit, azt mondták hogy ki kell fizetni az olajat, ez van...

2015-tös Passat amúgy, most 20000km-nél járunk

2015. dec. 27. 18:05
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

Nem csak a VW, úgy általában a turbó benzines motorokról az a véleményem, hogy saját privát autónak nem vennék.

Megpróbáltam kicsikarni egy benzines motorból olyan erőt és nyomatékot, mint egy dízelből. Cserébe beáldozták a szívó benzines motor egyszerűségét és viszonylagos olcsó javíthatóságát. Ugyan olyan drága már ezekben is az üzemanyagrendszer, ugyan olyan drága a turbó, és ugyan olyan drága a kettős tömegű lendkerék, stb mint egy dízelben. Cserébe viszont fogyasztanak rendesen ha az ember nyomja neki.

Az a véleményem, hogy vagy nagyobb köbcentis szívó benzines, vagy dízel. Ez az öszvér megoldás mindkettő hátrányos tulajdonságait ötvözi, ami nagyon nem előnyös a szememben.

2015. dec. 27. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:

"Long Life 5W-30-at adtak ahol vették a kocsit, azt mondták hogy ki kell fizetni az olajat, ez van... "


Jaja az való bele ha változó szervizintervallumú használja az ember. Bármelyik 504.00/507.00 sztenderdet teljesítő olaj jó.

Sokan akik saját részre veszik és hosszabb távra terveznek viszont inkább áttérnek a 503.00 sztenderdes olajokra, ezek 0W-30-ak. Csak akkor fix intervallumokkal kell használni. Ezek nagyobb folyóképességű olajok, kisebb viszkozitású olajok.

2015. dec. 27. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
Egy dolgot tegyél meg: ahogy tudsz, menj el egy olajcserére, és normális olajat tegyél bele, max 15 ezer km-ként ezután. Rengeteget teszel ezzel a motorért.
2015. dec. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Mivel cégi kocsi, és csak egy söfőr vagyok, nem vihetem bármikor, csak mikor megszabják :/ Még 10000-ret le kell vele menni (30000km után cseréltetik)
2015. dec. 27. 18:52
 8/15 anonim ***** válasza:

Jaa, na ez a baj.

Egyébként állítólag a TSI-ken rengeteg kezdeti hibát javítottak, például a lánc nyúlást, a kokszolódást is megoldották. Talán 2012-2013-tól már nem olyan problémásak ezek a motorok. Aztán majd eldől mi lesz.

2015. dec. 27. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Sakk-matt, környezetvédelmi előírások miatt gyártja az összes gyártó ezeket a szarokat.


Nézd meg a régi sokhengeres nagy ccm szívó akár dízel akár benzineseket!


W123-200d havernál 600ekm után volt mikor eladta és gond nélkül indult télen is!

Nekem E34-520i ben mindjárt 300ekm van és pöccre indul.

Cimborám W124-220e -ben 500ekmvan és pöccre megy.

Olajat egyik se eszi!


Cserében több gázolajat és benzint kérnek, nehezebb az ösztömegük, stb. de gond nélkül lefutnak 500e+km -t!


Lehet hülye vagyok, de inkább tankolok 1,5X annyit, mint bajlódjak egy rövid életű kihegyezett mai kocsival!


Azt meg megkérdőjelezem valóban környezetbarátabb e egy mai modern, hogyha a tervezés, gyártás, javítás, újrahasznosítás teljes körfolyamatot vizsgáljuk és nem csak a körfolyamat egy részét(közúti jármű használat).

Sajnos viszont a témát veszélyes feszegetni, mert lássátok fócvágen botrány, nem vagyok vw párti de a véleményem megvan arról is és aki nem ért egyet a véleményemmel húzzon katalizátort a vulkánok tetejére!!!!

2015. dec. 27. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

www.youtube.com/watch?v=vsWBGdJtL40


Ez a video után elkéne gondolkozni érdemes e kihegyezni egy belsőégésű motort annyira amennyira ma kihegyezik őket!


Talán ford mondeoban láttam ezres vagy 1.2es? turbo benzinest, na az is vicc!

2015. dec. 27. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!