Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Diesel additive minimum level...

Diesel additive minimum level - Peugeot 307 sw 2. 0 hdi problémára megoldás?

Figyelt kérdés

Olvastam a hiba jelentéséről, elvileg "FAP" (>ELOYS) folyadékot kell tölteni a részecskeszűrő környékére. Olvastam, hogy elég drága literje és hogy később is lehet vele probléma, meg hogy a végső megoldás, a kiiktatásában lehet.

Van hatása a teljesítményre ennek a problémának?

Milyen megoldások vannak a javításra és körülbelül mennyibe kerül?


Megéri kiiktatni? Mennyiben változik a károsanyag kibocsátás? Nagyon fog kormolni a részecskeszűrő nélkül?


"Szerencsére" a családból senki nem ért az autókhoz, úgyhogy a házi megoldást/megoldásokat nem vállaljuk be, mint például az otthoni tisztítás vagy az otthoni utántöltés, nem beszélve a szoftveres nullázásról, amihez program is kell.


+ kérdés, hogy ezzel a hibával meddig lehet közlekedni? Úgy érzékeltem, hogy egyre gyakrabban írja a hibaüzenetet, de lehet csak paranoiás vagyok :D


Várom a javaslatokat, ötletek, esetleg személyes tapasztalatokat.


2003-as Peugeot 307 SW 2.0 HDI 107LE ~145.000 km



2016. jan. 9. 18:54
 1/3 anonim ***** válasza:
16%

Én sem vagyok egy nagy autó szakértő, de azért néhány dologban biztos vagyok. A francia kocsik idáig még sosem voltak jók(mármint megbízhatók). Persze vannak köztük szépek, nem rozsdálnak, de inkább küzdök a korrózióval, mint az állandó javítgatással. Szóval a személyes tanácsom:


Javítsd meg, legalább átmenetileg. Aztán add el mihamarabb és vegyél egy német vagy egy japán kocsit. Benzinesek közt válogass inkább. Csak ha nagyon muszáj, vagy ha mazochista hajlamaid vannak, akkor vegyél dízelt. Lehet, hogy keveset fogyasztanak, de visszakérik azt a pénzt majd idővel a szervizelésen. Ja és még a benzinesekhez hozzátenném....igyekezz kerülni az alacsony lökettérfogatú, turbósított motorokat. Szerintem nem lesznek valami tartósak a jövőben.

2016. jan. 9. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ, de akár hiszed, akár nem, a kis oroszlán nagyon megbízható és még sosem hagyott cserben. A kötelező szervizeken kívül, csak 2 "nagyobb" gondja volt az elmúlt 12 év alatt, amióta nálunk van. Egyszer a szervómotort kellett kicserélni és kapott egy új kuplungot. Nagyon szeretjük, megbízható (lehet hogy egy olyan példányt fogtunk ki ami kivételt képez és határozottan megcáfolja a francia autók rosszhírét) és még nem tervezzük lecserélni a következő 2-3 évben. Az is lehet, hogy majd öröklődik a családban.


Úgyhogy mindenképpen valami tartós megoldást keresünk.

2016. jan. 10. 00:02
 3/3 karador ***** válasza:
Szia.A FAP folyadékot nem a részecskeszűrő környékére kell tölteni ,hanem a erre rendszeresített tartályába.A sok városi közlekedés eltömítheti a fap szűrőt,ha a regenerációs folyamat nem tud végbemenni.A rövid távok nem használnak neki.A végleges kiiktatás anyagilag megéri,sok bosszúságtól szabadíthat meg.Nem fog sokkal jobban kormolni.Viszont nem elég a fap szűrőt eltávolítani,szoftveresen is gyógyítani kell.
2016. márc. 3. 03:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!