Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mikor jut erre a szintre az...

Kisvuk29 kérdése:

Mikor jut erre a szintre az elektromos autózás?

Figyelt kérdés

Ma ha valaki hobbi szinten akar a földutakra vagy tanyára autót motor váltó minden vagy akár komplett autó autó is van gombokért...

De elektromossal erre nincs lehetőség

Pl mivel mi tanyán lakunk és állatokkal dolgozunk egy ilyet inkább elfogadnék mint egy tesla-t

[link]

Hiába szeretem a manuális váltós autókat egy elektromos kedvéért erről is letennék rossz szájízzel

Tehát mikor jut odáig a technika hogy megjelennek mind a munka mind a szórakozás szerves részeként?

Olvasgattam már róla de nagyon drága egy kis 10-12 kW-os motorral való átalakítás is

Akkor egy 100Le feletti se lehet olcsó...

Egyáltalán van bárki más aki többet lát bele az elektromos autókba mint az unalmas közlekedés?

Szerintem a nagy nyomaték és az induláskor fellépő erő többlet rejt magában érdekes lehetőségeket :D



2016. jan. 20. 19:37
 1/5 anonim ***** válasza:
Szerintem minimum 20-30 év de az is közrejátszik hogy nem terjednek el, hogy a kőolajat el kell adni valakinek.
2016. jan. 20. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
44%

Amíg ki nem találnak a jelen savas akkuknál valami könnyebbet, olcsóbbat, hatékonyabbat.

Elektromos bicikli,robogóféle is azért nincs elterjedve mert drága az akku bele, és az pár éven belül garantáltan kihal.

Ellenben egy 50es benzines robogó, kismotor ha odavan rá figyelve, és rendes anyag van beletöltve, a világból is kivisz akár évtizedekig is.

2016. jan. 20. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Igazából ha már aránylag olcsón lehetne komolyabb motort és akkupakkot kapni én összedobnám a többit

Valamiért vonz a "zöld csapatás"

Lazán összelehetne dobni egy full vagy hibrid csővázas kis tanyajárót amire lehetne pakolni és bírná a rossz terepet de ez ezek szerint nem érdeke valakiknek :D

Pedig állatokkal dolgozva a csendes elektromotor hozna pár előnyt...

2016. jan. 20. 20:29
 4/5 anonim ***** válasza:

Az a zöld csapatás is csak addig zöld, amíg csapatod. Az előállítás és az újrahasznosítás már közel sem olyan zöld - mondjuk a másik esetben sem :D


Szerintem minden technológiai újítás az egyszerűbb mainstream vonalon indul el és fokozatosan épül be a specifikusabb területekre is. A mezőgazdaságban ez még jó sokára lesz, de a munkagépeket nagyon sokáig nem fogják tudni helyettesíteni.


Keress egy régi mávos elektromos peronkocsit. Igaz nem olyan vagány, mint az elektromos Land Rover, de csendes és elektromos :D

2016. jan. 20. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Az elektromos járműhajtás el nem terjedésében nagyban közrejátszott a kőolaj, illetve a pénz és hatalom. A robbanómotoros hajtás esetén kilométerenként jóval nagyobb összeget lehetett legombolni a fogyasztótól. Míg titokban meglepően korszerű elektromos járműveket fejlesztettek ki, például elektromos honvédségi terepjárót, ami nem akkumulátorról hanem tüzelőanyag elemről üzemelt és hidrazin volt az üzemanyaga. És persze verhetetlen volt haditechnikailag is, de még hatótávolságban is. A fogyasztó meg azt vette amit az autószalonokban kapott. Sajnos ahogy mondják, a pénz beszél. És valakiknek a kőolaj érte meg jobban.

Egy remény azért maradt: Az ezermesterek. Ők nem a kőolajban érdekeltek.

2016. jan. 20. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!