Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Swift 1.3-as 2002-es...

Suzuki Swift 1.3-as 2002-es vezérműszíj csere menete?

Figyelt kérdés
Segítséget szeretnék kérni de olyat aki csinált már ilyet régi Suzuki Swift-en vezérműszíj cserét hogyan kell meg ejteni. Nem a beállításokra vagyok kíváncsi (azzal nincs gond és más típusú autón cseréltem már) arra lennék kíváncsi mennyire és mit kell feltétlen megbontani. Így első ránézésre a generátor ékszíjtárcsa levételéhez tényleg pici hely van, meg lehet oldani vagy a motort is ki kell fordítani a helyéről? Hozzáértő de vigyed szakihoz mellőző válaszokat várok, akár privátban is köszi előre is!

#Suzuki Swift #vezérmű #ékszíj csere
2016. febr. 14. 09:44
 1/9 anonim ***** válasza:
2016. febr. 14. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Fenti Part4, itt a Part2, a többi is ott van a YT-n.

https://www.youtube.com/watch?v=15GoWgJ9eco

2016. febr. 14. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
2016. febr. 14. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Köszi de ezeket a videókat láttam, sőt nem is biztos hogy jól fogalmaztam a kérdés részletezésénél így első látásra hogy foglalkozok a gondolattal a generátort meghajtó ékszíjtárcsa levétele látszik legnagyobb gondnak (a helyszűke miatt) meg így beszélgetésből aki elvitte szakihoz ismerősömtől hallottam hogy elfordítják a motort is, ahhoz azért néhány dolgot meg kell bontani és nem mindegy hogy mit, sajnos ezekből a videókból ezeket nem tudom meg.
2016. febr. 14. 10:33
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen az eddigieket a videókra én is rá tudok keresni a szöveget fordítani nem annyira tudom és a helyszűke miatt az-ide oda ugráló kamera felvétele se azt mutatja ami nekem kéne, csak van olyan aki csinált ilyet az enyém a legegyszerűbb verzió 1.3-as 8 szelepes se klíma se kormányszervó.
2016. febr. 14. 10:38
 6/9 B.Szabolcs ***** válasza:
Szia! Én nem csináltam de a kollégám mikor segített ha jól emlékszem valóban felszabadított egy motortartó bakot jobb elől és kissé lefelé irányította alátámasztva de azt nem figyeltem hol volt olyan egyértelműnek tűnt ,túlléptem rajta! Nem feltételen a karternál azzal vigyázz (olajszivatyú tányérja sérülhet! Az biztos hogy a külső műanyag burkolat csavarjai miatt kell mert alul nem fért hozzá! Ilyenkor célszerű szíjat ,vezetőt ,feszítőt és vízpumpát is cserélni !!!
2016. febr. 15. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszi az előző "B.Szabolcs" hozzászólását ez már nagyobb segítség mint a videó a szíjat és a feszítő görgőt természetesen együtt cserélném a vízpumpát talán nem mert nem a vezérműszíj hajtja (az eredeti meg még lehet tovább bírja mint egy után gyártott). A motor kimozdításának szükségét még majd megnézem, egy kollégám egyébként állítja ö úgy cserélte le hogy nem mozdította ki a motort a helyéből.
2016. febr. 15. 15:33
 8/9 B.Szabolcs ***** válasza:
Nagyon szívesen és egyben kívánon legyen igazad bár itt már utángyártott eszembe sem jutna! Sőt ! Szíjban sem variáltam mert fődarab szememben! Viszont úgy emlékszem a vízpumpa egy csavarja miatt ugyanez a tortúra vár rád bár nem kívánom!!! Számold meg a csavarokat és nézz meg egyet valami netes kereskedőnél képen!!Szereted a kihívást ,meg a meglepit ?! 😄 Kalappal és minden jót kívánok!
2016. febr. 15. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Bánki Zolzán válasza:
Ha megoldodott akkor bocs.Ha nem akkor a motort a válto harrangnál kell alátámasztani,a motortarto kétcsavaját(14-es)kivenni a motort leengedni és lejön aszijtárcsa
2016. febr. 20. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!