Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra H kettős-tömegű...

Opel Astra H kettős-tömegű lendkerék nélkül?

Figyelt kérdés

Az alábbi autót néztük ki! A kereskedésben érdeklődtünk a kettős-tömegű után (ezeknél tipushiba, hogy hamar tönkremegy), erre annyit válaszoltak, hogy ebbe nem az van.

Lehetséges? Erre semmilyen leírást nem találtam.

Nem akarunk lutrit, egy kettőstömegű cseréje 300.000 Ft, és tudottan némelyiknél 200.000 km körül már csere érett.

Az autó 2004/12-i, reklámfogás, hogy 2005-t írtak.



Valaki hozzá értő? Köszi!


[link]



2016. ápr. 28. 10:43
 1/6 anonim ***** válasza:

Van benne kettőstömegű, de nem olyan drága.

[link]


Ettől függetlenül az autót nem venném meg, mert legalább 4-500 ezer kilométert futott, mint a legtöbb ilyen korú dízel. A váltószoknya, ülés elég beszédes szerintem.

2016. ápr. 28. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Köszi a választ!

Unix-on én is csak úgy találtam meg, hogy ugyanezen példány 80 lóerős változatában nincs 2őstömegű, a 101-esben már van.

Nem értem akkor mivan. De szerintem is többet futott mint irják, apósom erőlteti, mert 200-al olcsóbb mint amit megvennék.

2016. ápr. 28. 11:04
 3/6 anonim ***** válasza:
A 80 lovasban tényleg nincs, csak a 101-esben.
2016. ápr. 28. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Akor a gyenbéggre lesz szükséged, bár ezeknél még egyáltalán nem jellemző a kettőstömegű hibája aholv an sem.
2016. ápr. 28. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

sajnos épp tipushiba a lendkerék és 200 körül cserés, mindenképp olyat keresek ahol frissen cserélt. Ez felejtős.

Köszi a válaszokat :)

2016. ápr. 28. 20:27
 6/6 anonim ***** válasza:

Nincs már felt a hirdetés. De ha 1.7cdti-ről va szó, a Z17DTL (80 lóerős) valóban még kettől tömegű nélküli. A Z17DTH már kettőstömegűvel szerelt. Viszont már változó geometriás a turbó, sokkal nyomatékosabb, erősebb a motor, érezhetően dinamikusabb vele az autó ugyan akkora fogyasztás mellett.

Nem olyan borzasztóan drága az a kettőstömegű, hogy ne lehetne bevállalni. Olyan 90.000 körül van LUK (gyári minőségű). + a kuplungot is érdemes cserélni + a munkadíj persze. De egy dízelen sokkal költségesebb dolgok is előfordulnak. Ha nincs legalább ennyi pénz félretéve mindig a bankszámlán váratlan szervizelésekre, akkor én inkább egy egyszerűbb benzinest javasolnék.


Egyébként típushibának nem mondanám egy kopóeszköz cseréjét. Általában más típusoknál sem megy el sokkal többet egy kettőstömegű az említett 200.000km-nél.

2016. máj. 22. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!