Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első motornak Ducati 821?

Első motornak Ducati 821?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Gyerekkent crossmotoroztam ktm 50 essel.

18 eves vagyok. Akarok venni egy Ducatit, ami 35 kW-osra van lepapirozva.

Szerintetek erős első motornak?

Eszem az van, biztonsagosan kozlekedek. Jelenleg is egy 450 lovas autoban ulok.

Elore is koszonom az ertelmes valaszotokat!



2016. máj. 25. 09:13
 1/10 anonim ***** válasza:
17%

"Eszem az van, biztonsagosan kozlekedek. Jelenleg is egy 450 lovas autoban ulok. "


Kicsit ambivalensnek érzem ezt a mondatot :D Vezetés közben fórumozgatni pont nem arra vall, hogy van eszed.

2016. máj. 25. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
0%
Most mit lehet erre mondani? Vegyél!
2016. máj. 25. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
0%
Gyenge lesz neked az a 821, nagyobbra nem telik?
2016. máj. 25. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

A jelenleg abban ulokot ugy ertettem hogy a mindennapokban jelenleg ezt hasznalom.

Nem az a kerdes hogy telik e vagy sem.

Ez tetszik, igyhat gondoltam megkerdezem a tapasztalt motorosokat.

2016. máj. 25. 11:50
 5/10 anonim ***** válasza:
45%

"Ducatit, ami 35 kW-osra van lepapirozva."

Az nagyszerű, egészen amíg nem ellenőriz egy hozzáértő rendőr vagy kerülsz balesetbe (mindegy ki okozza), mert ekkor is kiderülhet a "turpisság". Elég durva következményei lehetnek ezen játéknak.


Ettől eltekintve, nem ajánlanám, hogy 100+ lovas motorral kezdj. Nem a csúcssebességgel van a gond, azt könnyű kezelni; inkább a gázreakcióval. Gyengébb motorral például nyugodtan tudsz kigyorsítani kanyarodás közben, de egy ekkoránál már sokkal nagyobb hozzáértés szükséges.


Nem kevés a 35kw, kevés tapasztalat mellé tökéletes szerintem (nekem ilyen kategóriájú motorom van).

2016. máj. 25. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Koszi! :)
2016. máj. 25. 12:46
 7/10 anonim ***** válasza:

5-ös jót mond, szabályosan motort csak a gyári teljesítményének maximum felére lehet lefojtani, tehát ha 35 kW a cél, akkor legfeljebb 70 kW-os lehet gyárilag a motor. A 821-es gyárilag 80 kW körül van, tehát ha vannak hozzá 35-ös papírok, azt illegálisan csinálták.

Úgyhogy te is és az eladó is megütitek nagyon a bokátokat, mivel pédául a biztosítási csalás, amit te elkövetsz azzal, hogy hamis adatok alapján kötsz majd biztosítást, már BŰNCSELEKMÉNY, szabadságvesztéssel is súlytható. Persze büntetlenként nem kapsz maximum felfüggesztettet, de a tiszta erkölcsi bizonyítványnak lőttek, mert PRIUSZOD lesz. Munkahelyeken pedig ezt nem nagyon kultiválják.

2016. máj. 25. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 b4r4thg ***** válasza:

Én kétszer robogóztam életemben még gyerekként, és első motorom egy 600as yamaha volt. Ha nem vagy forrófejű, és óvatosan kezded, akkor nem lesz gond.


A rendőr pedig szemre nem mondhatja meg, hogy az nincs lefolytva. Ha nem lesz nagyobb baleseted, vagy a rendőr nem visz magával dyno-padot, akkor nem derül ki.

2016. máj. 25. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Nem is kell szemre megmondani, mivel egy Ducati 821-et legálisan NEM LEHET lefoJtani (így j-vel, te szerencsétlen!) 35 kW-ra. Nem kell hozzá dyno, csak egy gyári adatlap.

Másrészt meg gyanú esetén már szállhat is le a motorról a kérdező, mert a rendőr berendeli NKH vizsgálatra, és ha bukik, akkor ő fizet mindent: szállítást, a vizsgálatot, tárolást, büntetést, plusz járhat bíróságra biztosítási csalás miatt. Úgyhogy ne adj hülye tanácsokat, kérlek!

2016. máj. 25. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Eszem az van... naja akinek van, az nem ír ki ilyen egoista kijelentést. :D
2016. máj. 25. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!