Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért villognak gyengén a...

Boy 5 kérdése:

Miért villognak gyengén a Yamaha DT 50 M (1985) motoromnak az indexei?

Figyelt kérdés

A következő a jelenség: Ha bekapcsolom az indexet, akkor az indexek jó pár másodperc fázis késéssel kezdenek el csak villogni, ha indexelés közben lenyomom a hátsó féket az indexek villogásának fényerőssége nagy mértékben lecsökken, ezzel egyidejűleg az index visszajelző lámpa fénye is csökken. Az index lámpák fényereje olyan szinten gyenge, hogy nappal szinte semennyire nem látszik a villogásuk, sötétben persze már erősebbek. Indexelés közben, nem túl látványosan, de az indexekkel egyidejűleg villog az első és a hátsó lámpa is.

Két információ a segítséghez: Az indexrelé itt egy alumínium hengerbe van benne, gyárilag, ami menet közbe többször kicsúszott a helyéről, és ráesett a hengerre, kapta onnan a meleget, a motor 6 voltos megszakítós gyújtással rendelkezik, az akkumulátor ami benne van, teljesen kuka.

A segítséget előre is köszönöm.



2016. júl. 16. 01:55
 1/6 anonim ***** válasza:
mehet bele új akksi és meg van oldva
2016. júl. 16. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Pandas74 ***** válasza:
Ha akksicsere utan is fennal a jelenseg ,keresd meg a testhibat.....valoszinuleg az is benne van a pakliban .
2016. júl. 16. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Én testelési hibára gyanakszom.A kukás aksi miatt nem szabad lenne más fogyasztónak is bekapcsolódnia az áramkörbe.Nézd át nincs e szabadon lógó vezeték valahol,ha nincs akkor az összes test vezeték csatlakozását húzd szét és újból rakd össze.De,hogy melyik áramkor rakoncátlankodik egyszerűbben meg tudd,úgy kell csinálni mint mikor izzót cserélsz.Leveszed a búrákat az indexekről,majd be kapcsod az indexet,1 db. másfél méteres szigetelt réz vezeték kell.Ezt a két végén leblankolod. Az egyik végét stabilan érintkezve a blokkra rögzíted,a másikat pedig a hoz index izzó foglalatához amelyik oldalon villog,ha megszűnik a hiba akkor az index nem kap testet.Egy oldalon mind két index izzót tesztelni kell külön ,külön.Utána másik oldali indexeket.Ha nem javul akkor a féklámpa ,hátsó majd elsö világítás izzó foglalathoz érinted az alkalmi testet.Amelyik érintésénél megszűnik a hiba, annak az áramkörében rossza test érintkezése.Bár nem ismerem ennek a mocinak a kapcsolási rajzát,de erős a gyanúm,hogy az aksi csak azért van,ha minden fogyasztó egyszerre működik, akkor azokat eltudja látni az elektromos rendszer kifogástalanul.Kellene egy működő aksi majd.Ha nem javul a helyzet akkor mehetünk tovább majd.Neten keresztül tovább tart megtalálni a hibát.
2016. júl. 16. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Kimaradt és fontos.A foglalt negatív oldalához érintsd az alkalmi tetet.
2016. júl. 16. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Szr a neten keresztül szerelni.Ez is fontos.Először kösd le az aksit
2016. júl. 16. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a gyors válaszokat.
2016. júl. 18. 00:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!